Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00214864/01 - Wynik z dnia 2024-02-22
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Radzicz i Dębowo oraz remont drogi gminnej nr 090270C - ulica Lipowa w Sadkach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SADKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350903
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Strażacka 11
1.5.2.) Miejscowość: Sadki
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-110
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@sadki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sadki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Radzicz i Dębowo oraz remont drogi gminnej nr 090270C - ulica Lipowa w Sadkach
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-10d251f7-a55b-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577668
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049331/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Radzicz i Dębowo oraz remont drogi gminnej nr 090270C - ulica Lipowa w Sadkach
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-10d251f7-a55b-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail: przetarg@sadki.pl
(nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 3. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona
przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca zamierzający wziąć
udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz
informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”. 2.Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania
nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 3.Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub
dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być
zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa RM z dnia 30.12.2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i
przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w
postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U 2020, poz. 2452). 4.Dokumenty elektroniczne, o których
mowa w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, sporządza się w postaci
elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, z
uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66
ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż
wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia Prezesa RM w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w
postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: 1)w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia RM w
sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności (i przekazuje się jako załącznik), lub 2)jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości
przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej (np. w treści wiadomości e-mail lub w treści „Formularza do
komunikacji”). 6.Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają
informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych
informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku
„Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się
drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”(„Formularze do
komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień,
zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej
wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”). W przypadku załączników, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa
RMw sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie
zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego (inaczej zwany otaczającym). W
zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). Zamawiający rekomenduje
używanie podpisu wewnętrznego. 8. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-
Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego pod nr. tel. 22 458 77 99.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dot. przedmiotowego zakresu zawarto w pkt 2 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.1.16.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Radzicz i Dębowo – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Radzicz
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej niepublicznej w zakresie jezdni i wjazdów wraz z niezbędnym zabezpieczeniem istniejącej infrastruktury.
Obszar objęty opracowaniem to odcinki pasów drogowych drogi gminnej o szerokościach zmiennych w zakresie 10 -15 m. Zagospodarowanie pasa drogowego to: jezdnia odcinkowo brukowa i jezdnia tłuczniowa - wjazdy nie utwardzone i nieutwardzone.
Istniejąca infrastruktura pod i nad ziemna: linie i kable teletechniczne; linie i kable energetyczne; wodociąg; oświetlenie terenu; przepust.
Teren przyległy – pola uprawne i teren zabudowy. Ogólny zakres robót - przebudowa drogi gminnej na długości 243,8 mb. Przyjęte parametry techniczne:
- klasa drogi – D
- szerokość jezdni – 3,5 m + (mijanki s=2,0 m i utwardzone pobocze 0,75 m)
- kategoria ruchu KR 1
- Vproj - 40 km /h
Zestawienie projektowanej powierzchni:
- jezdnia bitum: 1.120 m2;
- wjazdy indywidualne bitum: 131 m2;
- pobocza utwardzone tłuczeń kamienny: 358 m2
- razem: 1.609 m2.
Konstrukcja nawierzchni:
- jezdnia:
* warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – grubość warstwy 4 cm;
* warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W – grubość warstwy 4 cm;
* podbudowa – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31,5) grubość warstwy 20 cm km 0+003,8 - 0+180;
* warstwa odsączająca z piasku – grubość warstwy 20 cm km 0+180 – 0+243,8 ;
* wzmocnienie podłoża mieszanką związaną z cementem C1,5/2 grubość warstwy 20 cm;
- wjazdy:
* warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC8S – grubość warstwy 4 cm;
* warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W – grubość warstwy 4cm;
* podbudowa – kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie (0/31,5) grubość warstwy 20 cm;
* warstwa odsączająca z piasku – grubość warstwy 20 cm;
- pobocze:
* kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 – grubość warstwy 10 cm po zagęszzceniu
- odwodnienie – powierzchniowe na przyległy teren działek objętych opracowaniem lub do odtwarzanego lewostronnego rowu przydrożnego (odcinkowo 0+163 - 0+215) umocnionego płytkami betonowymi 50x50x7 cm ułożonymi na ławie betonowej C8/10 o grubości 10 cm .
Istniejący przepust (0+054,9) podlega udrożnieniu i projektowane jest wykonanie czołowej ścianki na jego wlocie. (na ławie betonowej s/h/g 1,6 m x0,30 m x0,5 m- beton C12/15 + bruk)
Pod wjazdem w km 0+129,4 ( rozbiórka istniejącego ) należy wykonać przepust rur Ø40 cm PCV z obustronnymi betonowymi (beton C12/15 + bruk) ściankami czołowymi
- stała organizacja ruchu - projektowana
- wycinka drzew i krzewów - dla realizacji zadania jest konieczna wycinka drzew owocowych i krzaków
- roboty towarzyszące - roboty rozbiórkowe przepustu w km 0+129,4 , nawierzchni tłuczniowej drogowej , regulacja pokryw i zabezpieczenie infrastruktury podziemnej wg uzyskanych uzgodnień.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach Radzicz i Dębowo – Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dębowo
Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 090256C – ulicy Sosnowej w Dębowie na długości 370 mb. Przebudowa rozpoczyna się w km 0+000 (skrzyżowanie z drogą powiatową nr 1150C) i kończy w km 0+370 (odcinek asfaltowy – dalszy ciąg ulicy). W zakresie projektu znalazły się roboty: ziemne, rozbiórkowe, nawierzchniowe i związane z wykonaniem oznakowania. Droga gminna nr 090256C posiada nawierzchnię gruntową, miejscami utwardzoną gruzem i/lub kruszywem.. Szerokość zmienna – od 3,5 m do 4,4 m. Odwodnienie drogi w postaci niezorganizowanej – na pobocza. Na całej długości ulicy występuje oświetlenie uliczne. Przyległe posesje połączone są z drogą poprzez zjazdy indywidualne. Ulica Sosnowa w Dębowie to ogólnodostępna droga publiczna o numerze 090256C i następujących parametrach technicznych:
- kategoria drogi/klasa techniczna: droga gminna/klasa techniczna D;
- szerokość jezdni/typ nawierzchni: 3,5 m (1 pas ruch dla dwóch kierunków)/beton asfaltowy;
- szerokość poboczy/materiał: 2x1,00 m/kruszywo naturalne, łamane 0/31,5;
- natężenie ruchu/kategoria ruchu: 12 P/h/KR1;
- prędkość projektowa: 30 km/h.
W projekcie nie przewiduje się zmian w zakresie wielkości spadków podłużnych drogi. Zostanie on przywrócony do stanu pierwotnego poprzez likwidację zapadnięć w nawierzchni. Z uwagi na przyjętą technologię przebudowy (sposób mieszany) zmianie ulegną rzędne nawierzchni – zostaną podniesione o ok. 9 cm (warstwa wiążąca 5 cm + warstwa ścieralna 4 cm) w stosunku do stanu pierwotnego. Droga w przekroju poprzecznym na całym przebudowywanym odcinku będzie posiadała spadek daszkowy o wartości 2%. Przyjęta konstrukcja jezdni przedstawia się następująco:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 4 cm;
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego o grubości 5 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego, łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 20 cm;
- warstwa odsączająca z piasku o grubości ok. 20 cm;
- warstwa separacyjna z geosyntetyku.
Łączna grubość konstrukcji jezdni: 49 cm.
W ramach inwestycji, z uwagi na podniesienie się poziomu jezdni, wszystkie zjazdy poza poz. 1 zostaną poddane przebudowie i otrzymają następującą konstrukcję:
- warstwa ścieralna z kostki betonowej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej 1:4 o grubości 3 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego, łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm;
- warstwa odsączająca o grubości 20 cm.
Łączna grubość konstrukcji zjazdu wynosi 46 cm.
Odwodnienie niezorganizowane, powierzchniowe na pobocza drogi. Brak w ciągu drogi kanalizacji deszczowej. Na krótki odcinku zlokalizowany jest rów odwadniający. Oznakowania drogi należy dokonać zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu. W pasie drogowym występuje uzbrojenie podziemne w postaci sieci wodociągowej i energetycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont drogi gminnej nr 090270C – ulica Lipowa w Sadkach
Przedmiotem zadania jest remont drogi gminnej nr 090270C – ulica Lipowa w Sadkach na długości 455 mb. Remont rozpoczyna się w km 0+018 i kończy w km 0+473. W zakresie projektu znalazły się roboty: rozbiórkowe, ziemne, nawierzchniowe, brukarskie i związane z montażem oznakowania. Odcinek objęty projektem remontu zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej o numerze 21, obręb Sadki, gmina Sadki. Opis stanu istniejącego: Ulica Lipowa w Sadkach posiada aktualnie nawierzchnię betonową o szerokości 5,0 m. Wlot z drogi powiatowej posiada nawierzchnię asfaltową w bardzo dobrym stanie o szerokości 5,5 m. Koniec drogi stanowi brama wjazdowa do gospodarstwa rolnego. W km 0+035 droga krzyżuje się z drogą gminną nr DG090273C – ulica Przemysłowa. Po obu stronach jezdni na odcinku ok. 380 m znajdują się zawyżone pobocza z gruntu rodzimego. Na pozostałym odcinku pobocze występuje tylko po stronie lewej, natomiast po stronie prawej znajdują się płoty prywatnych posesji – krawędź jezdni znajduje się w odległości ok. 30-40 cm od granicy pasa drogowego. Odwodnienie w postaci niezorganizowanej – na pobocza. Po obu stronach drogi na całym odcinku ulicy rosną drzewa. Droga przebiega w odcinku prostym, brak łuków poziomych. Na całej długości brak równości podłużnej oraz poprzecznej. Oznakowanie sprowadza się do istniejącego znaku pionowego A-7 oraz oznakowania poziomego w postaci linii P-4 i P-13 przed skrzyżowaniem z drogą powiatową. W ciągu ulicy Lipowej zlokalizowane są zjazdy indywidualne na posesje oraz pola uprawne. Podstawowe parametry techniczne:
- kategoria drogi / klasa techniczna: droga gminna / klasa techniczna D;
- szerokość jezdni / typ nawierzchni: 5,0 m (2 x 2,5 m) / beton asfaltowy;
- szerokość poboczy / materiał: 0,75 m / kruszywo naturalne, łamane 0/31,5;
- natężenie ruchu / kategoria ruchu: 18 P/h / KR1.
W projekcie przyjęto sfrezowanie istniejącej nawierzchni betonowej na grubości 10 cm. Pozyskany w ten sposób gruz betonowy należy przekruszyć i wbudować ponownie w jezdnię celem jej wyprofilowania. Przyjęta konstrukcja remontu przedstawia się następująco:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego, łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm;
- warstwa profilowa z przekruszonego gruzu betonowego o grubości ok. 10 cm.
W ramach inwestycji, z uwagi na podniesienie się poziomu jezdni, wszystkie zjazdy poza 1 zostaną poddane przebudowie i otrzymają następującą konstrukcję:
- warstwa ścieralna z betonu asfaltowego o grubości 5 cm;
- podbudowa z kruszywa naturalnego, łamanego 0/31,5 stabilizowanego mechanicznie o grubości 15 cm;
- warstwa odsączająca o grubości 10 cm.
Łączna grubość konstrukcji zjazdu wynosi 30 cm.
W ramach inwestycji, z uwagi na podniesienie się poziomu jezdni, wszystkie dojścia do posesji zostaną poddane przebudowie i otrzymają następującą konstrukcję:
- kostka betonowa o grubości 6 cm;
- podsypka cementowo – piaskowa 1:4 o grubości 4 cm;
- warstwa piasku o grubości 10 cm.
Łączna grubość konstrukcji wynosi 20 cm. Każde dojście do posesji zostanie oddzielone od jezdni poprzez ustawienie krawężnika betonowego najazdowego o wymiarach 15x22 cm, a wzdłuż pozostałych krawędzi obramowane obrzeżem o wymiarach 8x25 cm. Odwodnienie niezorganizowane, powierzchniowe na pobocza drogi. Brak w ciągu drogi kanalizacji deszczowej oraz rowów odwadniających. Oznakowania drogi należy dokonać zgodnie z projektem zmiany stałej organizacji ruchu. W pasie drogowym występuje uzbrojenie podziemne w postaci sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i energetycznej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w pkt 19 SWZ.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
2) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału.
4) Zdolności technicznej lub zawodowej:
a) w zakresie posiadanego doświadczenia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 zamówienia, które swoim zakresem obejmowało roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. dla części I - 400 tys. zł; dla części II - 800 tys. zł; dla części III - 750 tys. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane, potwierdzający spełnienie warunku w zakresie zdolności zawodowej.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku zamówień o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej porównywalnej wartości.
b) W zakresie osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia:
Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że będzie dysponował następującymi osobami:
- kierownik budowy - posiadający uprawnienia w zakresie specjalności drogowej bez ograniczeń.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 z póżn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie co najmniej 1 robty budowlanej w zakresie budowy/przebudowy/remontu drogi polegającej na ułożeniu nawierzchni bitumicznej o wartości brutto min. dla części I - 400 tys. zł; dla części II - 800 tys. zł; dla części III - 750 tys. zł wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.
2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzieleniu o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 2 do SWZ, natomiast Podmiot udostępniający zasoby (w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach, zasobach lub sytuacji podmiotu udostępniającego) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby o braku podstaw wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Wzór stanowi Załącznik nr 2A do SWZ. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym, podpisem osobistym lub podpisek kwalifikowanym.2) Zobowiązanie innego podmiotu – jeżeli dotyczy. Wzór stanowi Załącznik nr 3 do SWZ.
3) Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wzór stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.
4) Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę – jeżeli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpośrednio z załączonych dokumentów. W przypadku złożenia oferty wspólnej pełnomocnictwo udzielone liderowi;
5) Kosztorys ofertowy – dla celów poglądowych Zamawiającego.
6) Kopię dowodu wniesienia wadium - w przypadku wadium wniesionego w pieniądzu. Oryginał wadium w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 pzp
7) Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
(przedruk z SWZ)16.1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
• Część I: 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysięce złotych 00/100 gr.).
• Część II: 8.000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 gr.).
• Część III: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100 gr.).
16.2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.
16.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
16.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank Spółdzielczy w Nakle nad Notecią, Nr 45 8179 0009 0030 1266 2000 0010.
W tytule przelewu należy podać numer i nazwę postępowania, tj. RO.271.1.16.2023.
16.5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
16.6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:
1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Sadki, ul. Strażacka 11, 89-110 Sadki.
2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
3) kwotę gwarancji/poręczenia,
4) termin ważności gwarancji/poręczenia,
5) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
16.7. W przypadku, gdy Wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiająpełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w pkt
10.1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie
warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonają poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Ze względu na ograniczenia techniczne (ilość dozwolonych znaków), zamawiający informuje, iż zmiany umowy zostałyokreślone w Istotnych postanowieniach umowy.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-01-19 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-19 11:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-02-17
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamówienie współfinansowane z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg.INNE PRZETARGI SADKI
- Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę maszyn rolniczych na potrzeby Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Samostrzelu
- zakup autobusu na potrzeby przewozu uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Samostrzelu
więcej: przetargi SADKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- WYKONANIE NOWYCH PROGÓW ZWALNIAJĄCYCH Z KOSTKI BETONOWEJ
- Przebudowa drogi gruntowej Piechowice-Szablewo w Gminie Dziemiany
- Remont drogi wojewódzkiej nr 541 na odcinku od km 87+869 (88+276) do km 88+114 (88+521) oraz od km 88+701 (89+108) do km 89+669 (90+076)- nr postępowania 258/24
- Remont drogi wojewódzkiej nr 707 w km 42+050 do km 43+371,40 oraz od km 43+504 do km 44+100, gmina Nowe Miasto nad Pilicą, powiat grójecki, województwo mazowieckie - nr postępowania 253/24
- Remont drogi gminnej K420105 (ul. Budzowa) w km 0d 0+350 do km 0+550 w miejscowości Murzasichle.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.