Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Muzeum Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016387044
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek Starego Miasta 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-272
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@muzeumwarszawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://www.muzeumwarszawy.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - pañstwowe i samorz±dowe instytucje kultury
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-d7d3e0a1-03a1-4f48-9ed8-78109c8e505f
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577729
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00224685/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 Us³ugi ochrony obiektów Muzeum Warszawy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Okre¶lone w SWZ, Rozdzia³ 10. SWZ opublikowana na stronie https://muzeumwarszawy.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Okre¶lone w SWZ Rozdzia³ 10
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: MW/ZP/1/US/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
¦wiadczenie us³ug ochrony w obiektach Muzeum Warszawy polegaj±ce w szczególno¶ci na:
a) ochronie fizycznej obiektów i ochronie fizycznej obiektów i zbiorów oraz dozorowaniu ekspozycji muzealnych,
b) interwencjach grup interwencyjnych,
c) ochronie i konwojowanie transportów pieniê¿nych (warto¶ci pieniê¿nych do 0,5 jednostki obliczeniowej) oraz ochronie okazjonalnych przedsiêwziêæ (kulturalnych, wystawienniczych, promocyjnych) realizowanych przez muzeum (lub we wspó³pracy z innymi instytucjami kultury – np. Noc Muzeów, Warszawa w Budowie itp.),
d) przeprowadzenie raz na pó³ roku wspólnego szkolenia (na podstawie uzgodnionego planu) dla pracowników ochrony z zakresu bezpieczeñstwa muzeów (na podstawie Rozporz±dzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z 2 wrze¶nia 2014 r. w sprawie zabezpieczania zbiorów muzeum przed po¿arem, kradzie¿± i innym niebezpieczeñstwem gro¿±cym ich zniszczeniem lub utrat± - Dz.U 2014 poz.1240) oraz gromadzenia i przechowywania dóbr kultury,
f) ochronê okazjonalnych przedsiêwziêæ wystawienniczo – kulturalnych organizowanych i nadzorowanych przez Muzeum Warszawy. Zakres oraz zapotrzebowanie na liczbê pracowników ochrony bêd± ustalane ka¿dorazowo w trybie roboczym,
g) wykonywanie zadañ zgodnie z Instrukcj± Bezpieczeñstwa Po¿arowego dla ochranianego obiektu Muzeum Warszawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 79710000-4 - Us³ugi ochroniarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
18. Zamawiaj±cy na podstawie art. 34 ust. 5 Ustawy przewiduje zastosowanie prawa opcji w zakresie rozszerzenia zamówienia, polegaj±cego na zwiêkszeniu liczby godzin ¶wiadczenia us³ug, w tym konwojów w 2025 roku. Wielko¶æ zamówienia w prawie opcji bêdzie nie wy¿sza ni¿ 10 % kwoty dla zamówienia podstawowego.Realizacja czê¶ci zamówienia w prawie opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ. Zamawiaj±cy zawiadomi Wykonawcê, z którym zostanie zawarta umowa na ¶wiadczenie us³ugi ochrony o rozszerzeniu zakresu zamówienia w zakresie konwojowania
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
6.1 O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:a) posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Wykonawca musi wykazaæ, ze posiada uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci w zakresie ochrony osób i mienia w zakresie wymaganym ustaw± z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. 2021 r., poz. 1995 z pó¼n. zm.) odpowiadaj±cym czynno¶ciom objêtym przedmiotem niniejszego zamówienia, tj. posiada koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie bezpo¶redniej ochrony fizycznej i zabezpieczenia technicznego objêtej przedmiotem zamówienia oraz konwoju ¶rodków pieniê¿nych i dzie³ sztuki.
Uwaga!
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ka¿dy z Wykonawców powinien posiadaæ koncesjê w zakresie w którym bêdzie wykonywa³ przedmiotowe zamówienie. Zakres bêdzie badany przez Zamawiaj±cego na podstawie o¶wiadczenia zawartego w Formularzu II.3
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
A) Wykonawca musi wykazaæ, ¿e w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie nale¿ycie wykona³:
1) co najmniej 2 us³ugi z zakresu ochrony i mienia w instytucjach kultury lub innych obiektach u¿yteczno¶ci publicznej z wy³±czeniem obiektów których przewa¿aj±ca dzia³alno¶æ polega na handlu lub gastronomii, ka¿da o warto¶ci co najmniej 1 000 000,00 z³ brutto ka¿da.
2) Co najmniej jedn± us³ugê z zakresu ochrony i mienia w obiekcie udostêpnianym do zwiedzania.
3) Co najmniej jedn± us³ugê w zakresie konwojowania ¶rodków pieniê¿nych i dzie³ sztuki
Zamawiaj±cy dopuszcza wykazanie siê warunkami okre¶lonymi w punkcie 2-3 w ramach jednej z us³ug wykazywanych w ramach warunku okre¶lonego w punkcie 1.
B) Wykonawca musi dysponowaæ stacj± monitorowania sygna³ów alarmowych.
Zamawiaj±cy dopuszcza aby Wykonawca korzysta³ z potencja³u (zasobów podmiotu trzeciego – zobowi±zanie) innego podmiotu.
C) Wykonawca musi dysponowaæ:
1) co najmniej jednym kwalifikowanym pracownikiem ochrony fizycznej, który ukoñczy³ kurs kierowania ochron± muzeów i innych instytucji kultury przechowuj±cych dobra kultury organizowany przez uprawnione instytucje Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: „MKiDN”) lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenie w powy¿szym zakresie, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, posiadaj±cym co najmniej 3 letnie do¶wiadczenie jako kierownik ochrony
– funkcja: Kierownik ochrony Muzeum;
2) co najmniej dwoma koordynatorami ochrony posiadaj±cymi wpis na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, legitymuj±cym siê ukoñczonym szkoleniem z zakresu kierowania ochron± muzeum lub innych instytucji kultury przechowuj±cej dobra kultury, posiadaj±cym co najmniej trzyletnim do¶wiadczeniem w nadzorowaniu pracowników ochrony w muzeum lub innej instytucji kultury, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia – funkcja: Koordynator ochrony Muzeum;
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji okre¶lonych w punkcie 1 i 2 przez jedn± osobê.
3) co najmniej jednym pracownikiem posiadaj±cym wpis na listê pracowników zabezpieczenia technicznego, posiadaj±cym aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cym ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, funkcja: pracownik zabezpieczenia technicznego;
4) co najmniej 26 osobami kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej, z których ka¿da posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadz±cych zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podleg³e MKiDN lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenia w powy¿szym zakresie, posiadaj±cymi aktualne badania lekarskie i nie posiadaj±cymi ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia, zamawiaj±cy wymaga, aby kwalifikowani pracownicy ochrony posiadali co najmniej roczne do¶wiadczenie w zakresie ochrony muzeów, w tym co najmniej 6 pracownikami do pe³nienia funkcji dowódcy zmiany, z których ka¿da posiada przeszkolenie do pracy w placówkach muzealnych gromadz±cych zbiory dóbr kultury przeprowadzone przez uprawnione instytucje podleg³e Ministerstwu Kultury i Dziedzictwa Narodowego (dalej: MKiDN) lub inne uprawnione podmioty prowadz±ce szkolenia w powy¿szym zakresie, posiadaj±cymi aktualne badania lekarskie i nieposiadaj±cymi ograniczeñ psychofizycznych stwierdzonych grup± inwalidzk±, uniemo¿liwiaj±c± lub utrudniaj±c± wykonywanie przedmiotu zamówienia oraz posiadaj±cymi min. dwu letnie do¶wiadczenie w zarz±dzaniu i kierowaniu pracownikami ochrony fizycznej (zmian±) w instytucjach kultury/budynkach u¿yteczno¶ci publicznej,
Zamawiaj±cy wymaga aby minimum 6 z ww. 26 pracowników uczestnicz±cych w wykonaniu zamówienia posiada³o znajomo¶æ jêzyka angielskiego w stopniu komunikatywnym.
5) kwalifikowanymi pracownikami ochrony fizycznej realizuj±cymi konwoje warto¶ci pieniê¿nych o warto¶ci minimum 0,5 jednostki obliczeniowej oraz dzie³ sztuki o warto¶ci mniejszej ni¿ 15 jednostek obliczeniowych;
6) grup± interwencyjn±, która jest zdolna do podjêcia interwencji w czasie nie d³u¿szym ni¿ 15 min. do ka¿dego chronionego obiektu w dzieñ i w noc sk³adaj±c± siê z kwalifikowanych i uzbrojonych w broñ paln± pracowników ochrony fizycznej.
Uwaga!
1. Na etapie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiaj±cy w zakresie punktu 4 wymaga jedynie o¶wiadczenia o zapewnieniu dostêpno¶ci ww. osób na etapie realizacji zamówienia. Weryfikacja/konkretyzacja informacji o osobach, ich do¶wiadczeniu i kompetencjach nast±pi przed podpisaniem umowy.
Brak z³o¿enia ww. dokumentów lub z³o¿enie b³êdnych dokumentów, z zastrze¿eniem mo¿liwo¶ci jednokrotnego wezwania do uzupe³nienia/poprawienia bêdzie uznawany przez Zamawiaj±cego za uchylanie siê od podpisania umowy.
W zakresie punktów 1-3 konkretyzacja musi nast±piæ na etapie weryfikacji spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu.
2. W zakresie punktów 5-6 Zamawiaj±cy nie wymaga wskazania minimalnej liczby dostêpnych osób oraz ich konkretyzacji. Ocena spe³nienia warunku nast±pi na podstawie z³o¿enia odpowiedniego o¶wiadczenia. Ww. warunek winien byæ odczytywany jako obowi±zek zapewnienia odpowiednich osób celem realizacji obowi±zków wynikaj±cych z Opisu Przedmiotu Zamówienia odnosz±cych siê do poszczególnych warunków udzia³u
3. Liczby osób wskazane w punktach 1-4 ww. warunku nie zwalniaj± Wykonawcy od zapewnienia takiej liczby osób na etapie realizacji, która zagwarantuje nale¿yte wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z tre¶ci± SWZ i warunkami zawartej umowy.
4. Uwaga! Obowi±zki Wykonawcy w zakresie konieczno¶ci zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracê zawarte s± w Opisie Przedmiotu Zamówienia.
d) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca musi wykazaæ, ¿e posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na sumê gwarancyjn± na co najmniej 6 000 000 ,- PLN (s³ownie: sze¶æ milionów z³otych)
6.2 W celu potwierdzenia zgodno¶ci oferowanych us³ug z wymaganiami, cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiaj±cy wymaga od Wykonawców posiadania certyfikatu ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie certyfikat jest wymagany od co najmniej jednego z cz³onków tworz±cych Konsorcjum/spó³kê.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
7) za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem spe³niania przez Wykonawcê okre¶lonych norm zarz±dzania jako¶ci± tj. certyfikatu ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
7) za¶wiadczenia niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem spe³niania przez Wykonawcê okre¶lonych norm zarz±dzania jako¶ci± tj. certyfikatu ISO potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy PN-EN ISO 9001 w zakresie ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia lub inny równowa¿ny dokument wystawiony przez niezale¿ny podmiot zajmuj±cy siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ Wykonawcy z normami jako¶ciowymi.SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
14.1 Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 25.000 z³ (dwadzie¶cia piêæ tysiêcy z³otych).14.2 Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w nastêpuj±cych formach, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy:
a) pieni±dzu, przelewem na rachunek bankowy:
w Banku Pekao O/Warszawa nr Bank Pekao S.A. 28 1240 5918 1111 0000 4911 0618 z podaniem nazwy zamówienia i/lub nr referencyjnego postêpowania
b) gwarancjach bankowych;
c) gwarancjach ubezpieczeniowych;
d) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b pomoc finansowa udzielana przez Agencjê ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
Z tre¶ci gwarancji/porêczenia winno wynikaæ bezwarunkowe, na ka¿de pisemne ¿±danie zg³oszone przez Zamawiaj±cego w terminie zwi±zania ofert±, zobowi±zanie Gwaranta do wyp³aty Zamawiaj±cemu pe³nej kwoty wadium w okoliczno¶ciach okre¶lonych w art. 98 ust 6 ustawy.
Dokument gwarancji/porêczenia nale¿y za³±czyæ do oferty w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ:1) zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikaj±cej ze zmian w obowi±zuj±cych w przepisach prawa maj±cych wp³yw na realizacjê przedmiotu Umowy;
2) zawieszenia ¶wiadczenia Us³ugi na czas remontu Obiektów lub modernizacji systemów zabezpieczeñ w Obiektach. W okresie zawieszenia ¶wiadczenia us³ugi Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zawieszeniu;
3) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi w przypadku zmian organizacyjnych wp³ywaj±cych na zmianê zapotrzebowania na pracowników ochrony fizycznej wykonuj±cych us³ugê. Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zmniejszeniu.
4) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi poprzez zmniejszenie liczby posterunków w przypadku braku (ograniczenia) ¶rodków finansowych od Zamawiaj±cego. Wykonawcy nie przys³uguje wynagrodzenie za zakres Us³ugi, który uleg³ zmniejszeniu
5) zmiany zakresu ¶wiadczenia Us³ugi poprzez zwiêkszenie zapotrzebowania Zamawiaj±cego na obsadê posterunków na poszczególnych obiektach, zwiêkszenia liczby godzin objêtych konwojem. Wykonawcy bêdzie przys³ugiwa³o (dodatkowe) wynagrodzenie wedle stawki godzinowej przyjêtej w ofercie.
Ponadto Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany umowy w przypadku:
1) ziszczenia siê okoliczno¶ci o których mowa w art. 455 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ Publicznych.
2) W przypadku konieczno¶ci zwiêkszenia maksymalnej warto¶ci umowy o której mowa w § 8 ust 1 w wyniku zwiêkszonego zapotrzebowania na ¶wiadczone us³ugi w stosunku do OPZ, jednak nie wiêcej ni¿ o 15 % warto¶ci pod warunkiem posiadania ¶rodków na sfinansowanie zamówienia
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-18 12:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma prowadzonego postêpowania
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-18 12:10
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-17
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ¦wiadczenie us³ug sportowo-rekreacyjnych dla pracowników SGH, osób towarzysz±cych, dzieci do lat 15, m³odzie¿y w wieku od 15 do 18 lat, seniorów powy¿ej 60 roku ¿ycia.
- Zakup sprzêtu informatycznego do serwerowni mieszcz±cej siê w nowopowsta³ym budynku Prokuratury Okrêgowej w Sosnowcu oraz zakup skanerów biurkowych A4 do digitalizacji akt sprawy
- ZP.U.MP.74.2024 Wykonanie instalacji oddymiaj±cej klatki schodowej B i E w Gmachu G³ównym Politechniki Warszawskiej w Warszawie przy placu Politechniki 1 - Etap I prace przygotowawcze i projektowe
- Dostawa urz±dzeñ peryferyjnych w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-138/2024
- Kampanie reklamowe Polskiego Radia S.A. w likwidacji w Internecie
- Dostawa ko³der, poduszek, po¶cieli, prze¶cierade³ i kocy do internatów oraz kwater internatowych le¿±cych na obszarze dzia³ania AMW Oddzia³ w Bydgoszczy.
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦WIADCZENIE US£UG OCHRONY W OBIEKTACH MUZEUM WARSZAWY
- Ochrona fizyczna osób i mienia wraz z monitoringiem i pracami porz±dkowymi dla Domu Pomocy Spo³ecznej w Zielonej Górze.
- Ochrona osób i mienia
- ¦wiadczenie us³ug ca³odobowej ochrony mienia
- Zabezpieczenie techniczne budynków poprzez monta¿ oraz wynajem ¶rodków mechanicznego zabezpieczenia otworów okiennych i drzwiowych wraz z instalacj± alarmow± w obiektach (pustostanach)
- Wykonywanie us³ugi ca³odobowej ochrony fizycznej i monitorowania obiektów Domu Pomocy Spo³ecznej w Zawierciu
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.