Ogłoszenie z dnia 2024-11-04
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Obsługa prawna i finansowa Projektu "Rozbudowa i modernizacja budynku Muzeum Rzeźby Współczesnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji społecznej Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM RZEŹBY POLSKIEJ W OROŃSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000879699
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Orońsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-505
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618 40 27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rzezba-oronsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rzezba-oronsko.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0b7d5a7-c5e4-493d-9ed2-270ee6e13d8e1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Obsługa prawna i finansowa Projektu "Rozbudowa i modernizacja budynku Muzeum Rzeźby Współczesnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji społecznej Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0b7d5a7-c5e4-493d-9ed2-270ee6e13d8e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577759
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00244024/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Obsługa prawna i finansowa Projektu "Rozbudowa i modernizacja budynku Muzeum Rzeźby Współczesnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji społecznej Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Rozbudowa i modernizacja budynku Muzeum Rzeźby Współczesnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji społecznej Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku nr FENX.07.01-IP.04-0001/24”, w ramach działania FENX.07.01 Infrastruktura kultury i turystyki kulturowej priorytet FENX.07.01 Kultura, Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-20272.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.262.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 409150,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Obsługa prawna i finansowa Projektu pn. „Rozbudowa i modernizacja budynku Muzeum Rzeźby Współczesnej wraz z zagospodarowaniem terenu w ramach rewitalizacji społecznej Centrum Rzeźby Polskiej w Orońsku nr FENX.07.01-IP.04-0001/24”, zwanego dalej „Projektem” lub „Przedmiotem zamówienia”, w ramach Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027.
Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową obsługę prawną i finansową bez dzielenia na zadania.
Szczegółowy zakres zamówienia został podany w „Opisie Przedmiotu zamówienia” stanowiącym Tom III SWZ.
Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania zamówienia do końca rozliczenia Projektu, rozumianego jako dzień zatwierdzenia wniosku o płatność końcową tj. do 30.06.2026r., przez okres 20 miesięcy, z zastrzeżeniem postanowień zawartych w umowie. Wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotowego zamówienia będzie wypłacane Wykonawcy na zasadach określonych w projektowanych postanowieniach umowy (PPU) stanowiących Tom II SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79110000-8 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego i reprezentacji prawnej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79111000-5 - Usługi w zakresie doradztwa prawnego
79412000-5 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania finansami
66171000-9 - Doradztwo finansowe
79212100-4 - Usługi audytu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 460000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 460000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 460000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUK INVEST Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9452091224
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 31-108
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
SPDV sp. z o.o. - obsługa w zakresie w zakresie obsługi prawnej i finansowej
projektu, w tym rozliczenie, obsługę finansową, świadczenie usług w zakresie zamówień publicznych tj. przygotowywanie i przeprowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą pzp.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 460000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa obsługa prawna Referatów: IR, GM, OŚ, ZP, OKP, RZKO oraz samodzielnych stanowisk objętych przedmiotem zamówienia w UG Gierałtowice w 2025r.
- Usługi poradnictwa prawnego dla osób potrzebujących wsparcia w codziennym funkcjonowaniu, w tym osób starszych i/ lub osób z niepełnosprawnościami zamieszkałych w mieście Łodzi
- Świadczenie usług Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn. budowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Grędzina wraz z rozbiórką istniejących obiektów
- Usługi doradcze przy prywatyzacji.
więcej: (3) Doradztwo finansowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.