eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyńUsługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZESPÓŁ OPIEKI ZDROWOTNEJ W GOSTYNIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050155

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Karola Marcinkowskiego 8 lokal 9

1.5.2.) Miejscowość: Gostyń

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalgostyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalgostyn.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-eb406f69-4df3-4dd8-8247-d1e3f789b446

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00214805/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SPZOZ.XII.231.2/18/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa dostarczania posiłków dla pacjentów SPZOZ w Gostyniu

4.2.6.) Główny kod CPV: 55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

15894220-9 - Posiłki szpitalne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z Prawa opcji określonego w art. 441 Pzp. Realizacja Prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu ilości przedmiotu zamówienia podstawowego (ilości posiłków) do 10% wartości przedmiotu zamówienia podstawowego (ilości przedmiotu zamówienia podstawowego) z tym, że Prawo opcji może objąć każdy
z rodzajów posiłków objętych przedmiotem zamówienia podstawowego. Wola skorzystania przez Zamawiającego z Prawa opcji nie będzie wymagać zawarcia aneksu do umowy i odbywać się będzie w oparciu o skierowane przez Zamawiającego do Wykonawcy pisemnego oświadczenia o skorzystaniu z Prawa opcji.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie dietetyka w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie kucharza w żywieniu zbiorowym

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie;
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł;
d) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże potwierdzenie posiadania wpisu do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1448 ze zm.) prowadzonego przez właściwego powiatowego inspektora sanitarnego;
e) zdolności technicznej lub zawodowej:
1. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden zakład przygotowujący posiłki w odległości od siedziby Zamawiającego zapewniający dowóz ciepłych posiłków do Zamawiającego, który jest zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;
2. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jeden środek transportu do przewozu żywności, który został zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego;
3. w zakresie zdolności technicznej – warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wdrożył
i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem żywności HACCP w miejscu, gdzie będzie realizowana usługa dla Zamawiającego (w zakresie produkcji posiłków).
4. w zakresie zdolności zawodowej – warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej 1 usługę żywienia pacjentów szpitali lub pensjonariuszy DPS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była świadczona oraz załączenia dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa powyżej mogą być np. referencje bądź inne dokumenty (np. protokół odbioru usługi) wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były lub są wykonywane.
5. w zakresie zdolności zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże zatrudnienie co najmniej 1 osoby
z kwalifikacjami dietetyka (posiadającego wyższe wykształcenie z zakresu dietetyki lub pokrewne) ze stażem pracy w żywieniu zbiorowym co najmniej 2 lata
6. w zakresie zdolności zawodowej – Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże zatrudnienie co najmniej 1 osoby
z kwalifikacjami kucharza ze stażem pracy w żywieniu zbiorowym* co najmniej 2 lata.
*za żywienie zbiorowe Zamawiający rozumie zakłady żywienia zbiorowego i zakłady żywienia zbiorowego typu zamkniętego zgodni z definicją określoną w art. 3 ust. 3 pkt 55 i pkt 56 ustawy z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. 2023 r. poz. 1448 ze zm.)

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2024r. poz. 594 ze zm.) z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, w celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania,
o której mowa w art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP – według Załącznika nr 4 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy
i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 1 usługi żywienia pacjentów szpitali lub pensjonariuszy DPS o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł brutto wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania, podmiotów na rzecz których usługa była świadczona oraz załączeniem dowodów (np. referencji, protokołów odbioru) lub innych dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - według Załącznika nr 5 do SWZ. W odniesieniu do zamówień wykonywanych, dowody (referencje) powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert – według Załącznika nr 5 do SWZ.
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia tj. jeżeli wykaże zatrudnienie co najmniej 1 dietetyka i 1 kucharza wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, zakresu wykonywanych przez te osoby czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z należnymi dokumentami i oświadczeniami potwierdzającymi powyższe wymogi ustalone przez Zamawiającego – wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SWZ.
c) Dokument potwierdzający wpis do rejestru zakładów, o których mowa w art. 61 i art. 62 ustawy z dnia 25.08.2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1448 ze zm.) – prowadzonego przez właściwego Powiatowego Inspektora Sanitarnego.
d) Dokument potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł. (np. polisa lub umowa ubezpieczenia wraz z dowodem zapłaty składki ubezpieczeniowej).
e) Dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada co najmniej 1 zakład przygotowujący posiłki w odległości od siedziby Zamawiającego zapewniający dowóz ciepłych posiłków do Zamawiającego, który posiada opinię Państwowego Inspektora Sanitarnego potwierdzającą, że zakład, w którym będą przygotowane posiłki przeznaczone dla pacjentów i personelu Zamawiającego spełnia konieczne wymagania niezbędne do zapewnienia higieny i właściwej jakości zdrowotnej w zakresie produkcji posiłków oraz usług cateringowych, zezwalających na prowadzenie działalności w wyżej wskazanym zakresie działalności.
f) Dokument/dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada co najmniej jeden środek transportu do przewozu żywności, który został zaopiniowany przez Państwowego Inspektora Sanitarnego. Zamawiający dopuszcza złożenie kopii dowodów rejestracyjnych pojazdu/pojazdów, kopii kart pojazdu/pojazdów, dokumentu - opinii Państwowego Inspektora Sanitarnego, w którym to środek transportu przeznaczony do transportu żywności wymogów higieniczno-sanitarnych.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP.
b) Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.
c) Oświadczenie, że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, będzie w dyspozycji Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
d) Umowa lub umowa przedwstępna na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych ze Szpitala w Gostyniu.
e) W przypadku przedłożenia umowy przedwstępnej Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie będzie zobowiązany dostarczyć umowę ostateczną na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przed podpisaniem umowy na świadczenie usług gastronomicznych.
f) Protokół z ostatniej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej kuchni, w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie protokół z każdorazowej kontroli kuchni przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

a) Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system zarządzania bezpieczeństwem zdrowotnym żywności HACCP.
b) Decyzja właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego na prowadzenie działalności gastronomicznej i cateringowej dla kuchni, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego.
c) Oświadczenie, że kuchnia, w której będą przygotowywane posiłki dla Zamawiającego, będzie w dyspozycji Wykonawcy przez okres 12 miesięcy liczonych od dnia podpisania umowy.
d) Umowa lub umowa przedwstępna na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych ze Szpitala w Gostyniu.
e) W przypadku przedłożenia umowy przedwstępnej Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie będzie zobowiązany dostarczyć umowę ostateczną na odbiór i utylizację odpadów pokonsumpcyjnych przed podpisaniem umowy na świadczenie usług gastronomicznych.
f) Protokół z ostatniej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej kuchni, w której przygotowywane będą posiłki dla Zamawiającego. Wykonawca, któremu udzielone zostanie zamówienie zobowiązany będzie udostępnić Zamawiającemu na jego żądanie protokół z każdorazowej kontroli kuchni przeprowadzonej przez Państwową Inspekcję Sanitarną.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia został określony w umowie.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalgostyn

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-19 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.