Og³oszenie z dnia 2024-11-04
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu „Polityka Senioralna EFS+
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: CENTRUM US£UG SPO£ECZNYCH W ¦WIDNIKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004164916
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Aleja Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 468 69 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cus@poczta.e-swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://cus.e-swidnik.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiaj±cy powierzy³ przeprowadzenie postêpowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadz±cego postêpowanie: Kancelaria Prawna Filipek & Kamiñski Sp.j.
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7122802365
Adres podmiotu prowadz±cego postêpowanie:
1.11.3.) Ulica: ul. Konrada Wallenroda 2E/5
1.11.4.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.11.5.) Kod pocztowy: 20-607
1.11.6.) Województwo: lubelskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.11.9.) Numer telefonu: (81) 534-89-35
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kancelaria-fk.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://kancelaria-fk.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu „Polityka Senioralna EFS+
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-aa75111b-91ee-44e8-b013-b881350b24f9
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00577792
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-04
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00091917/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.4 ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu „Polityka Senioralna EFS+"
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w art. 361 ustawy – us³ugi spo³eczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
,,Polityka Senioralna EFS+”
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-aa75111b-91ee-44e8-b013-b881350b24f93.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy
Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem
sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy
do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne
dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia
okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy
e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie
internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem
„Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1)Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Centrum Us³ug Spo³ecznych w ¦widniku, ul. Aleja Lotników Polskich 5, 21-040 ¦widnik
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych. W sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych nale¿y kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych poprzez adres e-mail: iod@cus.swidnik.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazw±: „¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu „Polityka Senioralna EFS+” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320 ze zm.) zwana dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych**;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa wart. 18 ust. 2 RODO ***;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10)W przypadku doj¶cia do zawarcia umowy dane osobowe osób fizycznych, w szczególno¶ci osób reprezentuj±cych oraz wskazanych do kontaktu, zwi±zanych z wykonaniem umowy, pozyskane bezpo¶rednio lub po¶rednio, bêd± przetwarzane przez Strony umowy w celu i okresie jej realizacji, a tak¿e w celach zwi±zanych z rozliczaniem umowy, celach archiwalnych oraz ustalenia i dochodzenia ewentualnych roszczeñ w okresie przewidzianym przepisami prawa, na podstawie i w zwi±zku z realizacj± obowi±zków na³o¿onych na administratora danych przez te przepisy. Dane te nie bêd± przedmiotem sprzeda¿y i udostêpniania podmiotom zewnêtrznym, za wyj±tkiem przypadków przewidzianych przepisami prawa, nie bêd± równie¿ przekazywane do pañstw trzecich i organizacji miêdzynarodowych.
11) Administrator danych zobowi±zuje kontrahenta do poinformowania o zasadach i sposobie przetwarzania danych wszystkie osoby fizyczne zaanga¿owane w realizacjê umowy.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OP.V.A.2611.4.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug opiekuñczych dla uczestników projektu 65 lat i wiêcej w ramach zadania nr 2: Tworzenie warunków i us³ug w zakresie opieki nad osobami potrzebuj±cymi wsparcia w codziennym funkcjonowaniu w miejscu zamieszkania” dla mieszkañców Gminy Miejskiej ¦widnik w projekcie ,,Polityka Senioralna EFS+” w latach 2024-2025 w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027 wspó³finansowanego ze ¶rodków Europejskiego Funduszu Spo³ecznego+, realizowanego przez Regionalny O¶rodek Polityki Spo³ecznej w Lublinie w partnerstwie z 36 gminami z województwa lubelskiego, w tym z Gmin± Miejsk± ¦widnik na podstawie Umowy Partnerskiej z dnia 27 pa¼dziernika 2023 r.
Us³ugi opiekuñcze obejmuj± pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiekê higieniczn±, zalecon± przez lekarza pielêgnacjê oraz w miarê mo¿liwo¶ci zapewnienie kontaktów z otoczeniem – art. 50 ust. 3 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy spo³ecznej. Zakres us³ug opiekuñczych dostosowanych do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu ¶wiadczonych w miejscu zamieszkania obejmuje w szczególno¶ci:
1) zaspokajanie codziennych potrzeb ¿yciowych podopiecznego, tj.:
a)zabezpieczenie posi³ków choremu: gotowanie lub przynoszenie obiadów, karmienie, robienie zakupów
b)pomoc w utrzymaniu czysto¶ci osoby bêd±cej pod opiek±: toaleta podopiecznego, w tym higiena jamy ustnej, paznokci r±k i nóg, przes³anie ³ó¿ka, uk³adanie chorego i zapobieganie powstawania odle¿yn, pomoc przy za³atwianiu czynno¶ci fizjologicznych,
c)utrzymanie czysto¶ci w pomieszczeniach u¿ytkowych przez osobê korzystaj±c± z pomocy oraz sprzêtu sanitarnego i urz±dzeñ sanitarnych
d)pranie lekkiej odzie¿y i bielizny osobistej,
e)zakupy podstawowych artyku³ów spo¿ywczych i gospodarstwa domowego w najbli¿szym sklepie, realizacja recept i innych niezbêdnych dla podopiecznego artyku³ów w punktach po³o¿onych najbli¿ej miejsca zamieszkania podopiecznego,
f)odbiór i dostarczenie pomocy rzeczowej, paczek ¿ywno¶ciowych
g)wspólne spacery oraz kontakt z otoczeniem,
2)wizyty z podopiecznymi w: placówkach ochrony zdrowia, instytucjach, urzêdach itp.,
a)wspó³praca z przychodni± zdrowia i pielêgniark± ¶rodowiskow±, zamawianie wizyt lekarskich,
b)odbiór i realizacja recept (dla osób niewychodz±cych z domu),
c)za³atwianie spraw urzêdowych
3) podawanie leków wed³ug zaleceñ lekarza, badanie poziomu ci¶nienia, cukru glukometrem
3.3. Przewidywana ilo¶æ godzin ¶wiadczonych us³ug opiekuñczych: 44 925 godzin.
1) £±czna liczba godzin na jednego uczestnika projektu – ¶rednio 166 godzin us³ugi przez ca³y okres trwania umowy (dostosowane do indywidualnych potrzeb uczestnika projektu).
2) Liczba osób objêtych opiek± – 270 osób
Zamawiaj±cy zastrzega, ¿e maksymalna, dzienna liczba ¶wiadczonych us³ug u jednego uczestnika projektu wynosi max. 3h.
Przez godzinê ¶wiadczenia us³ugi Zamawiaj±cy rozumie godzinê zegarow± (60 minut) ¶wiadczenia us³ugi w miejscu zamieszkania klienta, a tak¿e wykonania na jego rzecz zleconych czynno¶ci poza miejscem zamieszkania, takich jak np. za³atwianie spraw urzêdowych, czy dokonanie niezbêdnych zakupów itp. Do ¶wiadczonych us³ug nie wlicza siê czasu dotarcia opiekuna do miejsca ¶wiadczenia us³ugi.
3.4. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zlecenia us³ugi w ograniczonym (mniejszym) zakresie, niemniej jednak ni¿ 60% ilo¶ci godzin objêtych przedmiotem zamówienia. Wykonawca otrzyma wynagrodzenia za rzeczywist± ilo¶æ godzin wykonanej us³ugi. Wykonawcy nie przys³uguj± ¿adne roszczenia w zwi±zku e zleceniem us³ugi w ograniczonym zakresie.
Us³ugi bêd± ¶wiadczone na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik, w miejscu zamieszkania uczestników projektu, spe³niaj±cym warunki do otrzymania ¶wiadczenia w formie us³ug opiekuñczych dla uczestników projektu, którzy spe³niaj± kryteria zawarte w Regulaminie rekrutacji i uczestnictwa w projekcie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85312400-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej nie¶wiadczone przez o¶rodki pobytowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób niepe³nosprawnych
85311100-3 - Us³ugi opieki spo³ecznej dla osób starszych
85312100-0 - Us³ugi opieki dziennej
85312000-9 - Us³ugi opieki spo³ecznej nieobejmuj±ce miejsc noclegowych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie Koordynatora
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
aspekty spo³eczne, w tym integracja zawodowa i spo³eczna osób, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium spo³eczne - zatrudnienie osób spo³ecznie marginalizowanych w ramach realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Tak
4.3.11.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub innowacyjnych, etykiet lub rachunku kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryteriów oceny ofert:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty spo³eczne
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
5.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce (warunki okre¶lone dla ka¿dej z czê¶ci zamówienia):1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la szczegó³owego warunku w tym zakresie;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spe³ni warunek, je¶li wyka¿e, ¿e:
a)w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug opiekuñczych i/lub specjalistycznych us³ug opiekuñczych, o których mowa w art. 50 ust. 3 i/lub ust. 4 ustawy z dnia 12 marca 2004 r. o pomocy spo³ecznej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1283 ze zm.) zrealizowan± w wymiarze co najmniej 20 000 godzin us³ug przez okres co najmniej 6 miesiêcy oraz przed³o¿y dowód okre¶laj±cy czy ta us³uga zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
W przypadku us³ug wykonywanych spe³nienie warunku jest mo¿liwe, gdy do dnia sk³adania ofert nast±pi³a realizacja ww. us³ugi w wymiarze godzin i okresie wskazanym jak wy¿ej. Oznacza to, i¿ w przypadku, gdy przedmiot zamówienia obejmowa³ jeszcze inne us³ugi nale¿y podaæ warto¶æ dotycz±c± wy³±cznie us³ugi objêtej niniejszym warunkiem.
UWAGA!
a)Przez us³ugi opiekuñcze Zamawiaj±cy rozumie us³ugi obejmuj±ce pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb ¿yciowych, opiekê higieniczn±, zalecon± przez lekarza, pielêgnacjê oraz, w miarê mo¿liwo¶ci, zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
b)Przez specjalistyczne us³ugi opiekuñcze Zamawiaj±cy rozumie us³ugi dostosowane do szczególnych potrzeb wynikaj±cych z rodzaju schorzenia lub niepe³nosprawno¶ci, ¶wiadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
c)W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum) warunek okre¶lony w pkt 5.1. ppkt 4 lit. a zostanie uznany za spe³niony, je¿eli co najmniej jeden ze wspólników konsorcjum samodzielnie posiada wymagane do¶wiadczenie (nie dopuszcza siê sumowania potencja³u wspólników w zakresie do¶wiadczenia). Podobnie w przypadku powo³ywania siê na zasoby podmiotu trzeciego w celu s pe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu (w zakresie do¶wiadczenia), podmiot ten musi samodzielnie posiadaæ do¶wiadczenie opisane powy¿ej.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej nale¿y z³o¿yæ:
a) wykaz us³ug wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, ilo¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Wzór wykazu us³ug stanowi Za³±cznik nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1)Formularz ofertowy - do przygotowania oferty zaleca siê skorzystanie z Formularza oferty, stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie korzysta z przygotowanego przez Zamawiaj±cego wzoru Formularza oferty, oferta powinna zawieraæ wszystkie informacje wymagane we wzorze. Sposób z³o¿enia oferty zosta³ opisany w Rozdziale XII niniejszej specyfikacji - orygina³ podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
2) O¶wiadczenia, sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowaniu wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 i 4 do SWZ - podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
3)O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w pkt 7.5 SWZ (je¿eli dotyczy)- podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4)Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 8.4 SWZ- podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
5)Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu Wykonawcy:
a)Zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru;
b)Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit. a), je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
c)je¿eli w imieniu Wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a), Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
6)Pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy).
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
9.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.9.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
a) o¶wiadczenie o którym mowa w pkt. 7.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
b) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertê sk³ada spó³ka cywilna, a pe³en zakres prac wykonaj± wspólnicy wspólnie w ramach umowy spó³ki o¶wiadczenie powinno potwierdzaæ ten fakt. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów Za³±cznika nr 5 do SWZ.
9.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Z uwagi na ograniczon± ilo¶æ znaków Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e przes³anki zmiany umowy zosta³y okre¶lone w § 11za³±cznika nr 2 do SWZ- Projektowanych postanowieñ umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-12 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”, widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Z³ó¿ ofertê” system prezentuje okno sk³adania oferty umo¿liwiaj±ce przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajduj± siê dwa pola drag&drop („przeci±gnij” i „upu¶æ”) s³u¿±ce do dodawania plików.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-12 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-11
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
6.6. Wykonawca podlega wykluczeniu tak¿e w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (t. j. Dz. U. 2023 r., poz. 129 z pó¼n. zm.).6.7. Zamawiaj±cy informuje, ¿e wykluczeniu z postêpowania na podstawie pkt 6.6 SWZ podlegaj±:
1) Wykonawcy wymienieni w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 powo³anej ustawy;
2) Wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r., poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisani na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego;
3) Wykonawcy, których jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r., poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotycz±cego ¶rodków ograniczaj±cych w zwi±zku z sytuacj± na Bia³orusi i udzia³em Bia³orusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z pó¼n. zm.) i rozporz±dzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie ¶rodków ograniczaj±cych w odniesieniu do dzia³añ podwa¿aj±cych integralno¶æ terytorialn±, suwerenno¶æ i niezale¿no¶æ Ukrainy lub im zagra¿aj±cych (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z pó¼n. zm.) albo wpisany na listê o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego, lub bêd±cy tak± jednostk± dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego.
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu "Polityka Senioralna EFS+
- Dzier¿awa dwóch monitorów do pomiarów hemodynamicznych wraz z dostaw± czujników
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2025 roku
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg - sezon 2024/2025
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na rzecz Starostwa Powiatowego w ¦widniku w latach 2025-2027
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych na terenie Gminy Miejskiej ¦widnik w miejscu zamieszkania uczestnika projektu "Polityka Senioralna EFS+
- ¦wiadczenie us³ug opiekuñczych w miejscu zamieszkania klientów OPS Dzier¿oniów w okresie od 01-01-2025r. do 31-12-2025r.
- Us³ugi opiekuñcze w roku 2024
- ¦wiadczenie us³ug asystenckich przez asystenta osobistego osoby z niepe³nosprawno¶ci± w miejscu zamieszkania lub na terenie miasta Gniezna
- ¦wiadczenie us³ug asystentów osobistych osób niepe³nosprawnych dla mieszkañców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Us³ug ¦rodowiskowych "WISIENKA 4"
- "¦wiadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznych MOPS ¯ory us³ug opiekuñczych oraz specjalistycznych us³ug opiekuñczych w 2025 r."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.