eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NiepartTermomodernizacja dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: EDUKACYJNY ZWIĄZEK MIĘDZYGMINNY GOSTKOWO-NIEPART

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 301174945

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 45

1.5.2.) Miejscowość: Niepart

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-840

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 655474202

1.5.8.) Numer faksu: 655474202

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zmniepart@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ezmgn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bf1af8cf-ec2c-4ff7-8416-14ca999b5742

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bf1af8cf-ec2c-4ff7-8416-14ca999b5742

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577793

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026507/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00405086

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZMGN.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5823607,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zadania jest termomodernizacja dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie. Szkoła prowadzona jest przez Edukacyjny Związek Międzygminny Gostkowo-Niepart. Jest to jedyny tego typu związek międzygminny w Polsce, który powstał w 2009
roku z inicjatywy samorządów gmin Miejska Górka oraz Krobia, aby zapobiec likwidacji dwóch szkół na terenach wiejskich, gdzie również funkcjonowały PGR-y. Jeden z budynków, który w ramach zadania podlegał będzie termomodernizacji, położony jest w Nieparcie (gmina Krobia), drugi w Gostkowie (gmina Miejska Górka). Termomodernizacja polegać będzie m.in. na dociepleniu ścian budynków, stropodachów, wymianie stolarki okiennej, drzwiowej, modernizacji kotłowni, modernizacji instalacji centralnego ogrzewania, modernizacji oświetlenia klas i pozostałych pomieszczeń, montażu instalacji OZE. Prace wykonane zostaną w zakresie wynikającym z audytów
energetycznych. Termomodernizacja spowoduje wzrost efektywności energetycznej budynków, do czego wykorzystane zostaną między innymi elementy OZE, znacznie poprawi się również estetyka tych budynków Podczas realizacji zadania konieczne będzie także wykonanie innych niezbędnych prac jak np. malowanie ścian wewnętrznych, wykonanie obróbek, czy zagospodarowanie terenu wokół budynków, z którego korzystają mieszkańcy Niepartu i Gostkowa.

Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji dwóch budynków Szkoły Podstawowej w Nieparcie 45. Zakres prac budynku w Nieparcie obejmuje przystosowanie części budynku dla oddziału przedszkolnego dla dwóch grup dzieci przedszkolnych wraz z węzłem sanitarnym, szatnią i pomieszczeniem do podgrzania posiłków. Prace obejmuje również zapewnienie miejsca dla trzech klas szkolnych wraz z węzłem sanitarnym oraz szatnią, a także niezbędnymi pomieszczeniami technicznymi w tym: pokój nauczycielski, pomieszczenie higienistki, pomieszczenie logopedy, kotłownia. Przedmiot zadnia uwzględnia swoim zakresem także budowę wiaty rekreacyjnej. Zakres prac budynku w Gostkowie obejmuje remont sal dydaktycznych w tym informatycznej, pokoju nauczycielskiego, sanitariatów, pomieszczeń technicznych oraz pomieszczeń administracji.

Zakres rzeczowy
Budynek Niepart:
- dostosowanie izolacyjności cieplnej przegród zewnętrznych,
- wymiana stolarki zewnętrznej,
- wymiana stolarki wewnętrznej,
- wymianę i modernizację instalacji grzewczej,
- usprawnienie wentylacji przez montaż nawiewników w oknach i nasad kominowych,
- wymianę instalacji wentylacji,
- wymianę i modernizację instalacji odgromowej,
- wymiana opraw oświetleniowych i źródła światła,
- remont i przebudowa węzłów sanitarnych,
- budowa nowych węzłów sanitarnych,
- przebudowa zaplecza gastronomicznego – kuchnia cateringowa,
- wydzielenie dwóch stref oddziału przedszkolnego oraz szkoły,
- wymiana i wykonanie nowych utwardzeń z kostki betonowej,
- budowa i remont schodów zewnętrznych,
- budowa pochylni dla niepełnosprawnych,
- budowa wiaty rekreacyjnej.

Budynek Gostkowo
- docieplenie ścian oraz stropodachu
- wymianę stolarki okiennej i drzwiowej
- roboty remontowe
- wymiana schodów
- montaż paneli fotowoltaicznych
- modernizacja c.o. oraz kotłowni
- modernizacja instalacji elektrycznej
- wymiana opraw oświetleniowych.

Uwaga: Zamawiający informuje, że w budynku w Gostkowie uczy się 5 klas (od 4 do 8), a w budynku w Nieparcie 3 klasy (od 1 do 3) oraz 3 oddziały przedszkolne.
Wykonawca w kosztorysie branży budowlanej dla budynku w Gostkowie wycenić ma koszt wynajmu kontenerów dla czterech klas + komunikacja. Piąta klasa podczas prac budowlanych zajęcia będzie mieć w świetlicy wiejskiej. Zamawiający przyjął w przedmiarze, że Wykonawca przeprowadzi najpierw prace budowlane w jednym budynku, a potem w drugim. W przypadku równoczesnego prowadzenia robót w obu budynku należy uwzględnić w ofercie koszt wynajmu większej, niezbędnej liczby kontenerów, przy czym Zamawiający nie wyraża zgody na przeniesienie oddziałów przedszkolnych do kontenerów na czas wykonywania robót budowlanych.

Szczegółowy zakres robót określony został w:
- dokumentacji projektowej – załącznik nr 9 do SWZ,
- przedmiarach robót i kosztorysach zerowych – załącznik nr 10 do SWZ,
- Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – załącznik nr 11 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312000-7 - Instalowanie systemów alarmowych i anten

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453100-8 - Roboty renowacyjne

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45410000-4 - Tynkowanie

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45321000-3 - Izolacja cieplna

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6892560,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6968400,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6892560,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MONIKA BANASZKIEWICZ „HURST”

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HURST SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 699 182 47 67

7.3.3) Ulica: Dożynkowa nr 2

7.3.4) Miejscowość: Sierakowo

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6892560,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.