eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczModernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu



Og³oszenie z dnia 2023-12-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postêpowania

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA NR 3 IM. KORNELA MAKUSZYÑSKIEGO W RAWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260793000

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: WA£Y JAROS£AWA D¡BROWSKIEGO 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp3@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sp3.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/841494

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy


Szko³a Podstawowa nr 3 im. Kornela Makuszyñskiego w Rawiczu

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-cc37047b-7ed7-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00577796

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00467752/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.1 Modernizacja Szko³y Podstawowej nr 3 w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00485546

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SP326.1.23

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Czê¶æ 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.
2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 1, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze:
a) zabezpieczenie pod³óg foli±,
b) zabezpieczenie stolarki os³ona z folii – za³o¿enie i usuniêcie,
c) odbycie tynków wewnêtrznych,
d) ³ugowanie farby olejnej z tynków ¶cian,
2) roboty budowlane:
a) wykonanie tynków wewnêtrznych,
b) przyklejenie naro¿ników ochronnych na naro¿ach ¶cian,
c) g³adzie gipsowe jednowarstwowe (w tym siatka zbroj±ca),
d) przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi z poszpachlowaniem nierówno¶ci oraz dwukrotne malowanie ¶cian i sufitów,
e) dwukrotne lakierowanie tynków wewnêtrznych lakierem akrylowym wodorozcieñczalnym,
f) rozebranie ok³adziny ¶ciennej z p³ytek, transport gruzu i op³ata za utylizacje,
g) demonta¿ umywalek, baterii i monta¿ nowej armatury,
h) monta¿ 3szt. podgrzewaczy do wody,
i) gruntowanie pod³o¿a, u³o¿enie p³ytek ¶ciennych, listwy naro¿nikowe.
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia m.in.:
a) zsyp budowlany,
b) wywiezienie gruzu z terenu budowy oraz jego op³ata za utylizacjê.
3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.
4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 290079,42 PLN

Czê¶æ 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 2, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze: zabezpieczenie pod³óg foli±,
2) roboty budowlane:
a) opalanie farby olejnej ze stolarki drzwiowej,
b) kitowanie, szpachlowanie powierzchni,
c) dwukrotne malowanie lakierobejc± stolarki drzwiowej
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia.

3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 124747,92 PLN

Czê¶æ 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia s± roboty budowlane polegaj±ce na modernizacji Szko³y Podstawowej Nr 3
w Rawiczu wraz z zagospodarowaniem terenu zgodnie z za³o¿eniami i wytycznymi zawartymi w SWZ wraz
z za³±cznikami.

2. Zakres prac przy realizacji zamówienia dla czê¶ci 3, obejmuje wykonanie wszelkich robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w szczególno¶ci:
1) roboty przygotowawcze:
a) rozebranie murów i s³upów,
b) wykopy liniowe wraz z rozebraniem ³aw i stóp fundamentowych, wywóz gruzu,
2) roboty budowlane:
a) przygotowanie pod³o¿a pod fundamenty, betonowanie ³aw i stóp fundamentowych,
b) monta¿ zbrojenia: prêty ¿ebrowane i prêty g³adkie,
c) izolacja przeciwwilgociowa ³aw z papy zgrzewalnej,
d) ¶ciany z bloczków betonowych, tynki zewnêtrzne wykonywane rêcznie,
e) wykonanie spadków pod obróbki blacharskie, izolacja z papy asfaltowej (jedna warstwa), obróbki blacharskie z blachy powlekanej.
3) inne prace towarzysz±ce prawid³owemu wykonaniu zamówienia.

3. Szczegó³owy zakres zamówienia stanowi±cy opis przedmiotu zamówienia okre¶lony zosta³ za pomoc±:
1) przedmiaru robót wraz z kosztorysem zerowym odpowiednio dla ka¿dej czê¶ci (UWAGA: Rozliczenie rycza³towe inwestycji. Zakres prac do wykonania okre¶la za³±czony przedmiar wraz z kosztorysem zerowym. Przedmiar robót / kosztorys zerowy ma charakter orientacyjny – stanowi jedynie dokument pomocniczy w celu ustalenia ceny ofertowej dla danej czê¶ci. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu w oparciu o wizjê lokaln±).
2) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych
stanowi±cych integraln± czê¶æ niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Wymienione dokumenty s± zamieszczone na stronie internetowej prowadzonego postêpowania.

4. Wykonawca przy realizacji robót budowlanych, osobno dla ka¿dej czê¶ci, w ramach zaoferowanej ceny ofertowej zobowi±zany bêdzie równie¿ do:
1) stosowania wyrobów budowlanych wprowadzonych do obrotu na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 16.04.2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1213 ze zm.),
2) prowadzenia robót budowlanych zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami, w sposób nie zagra¿aj±cy bezpieczeñstwu ludzi i mienia, przez pracowników o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach, pod nadzorem osób dozoru Wykonawcy, posiadaj±cych uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
3) za³atwienia wszelkich formalno¶ci w imieniu Zamawiaj±cego niezbêdnych do prawid³owego wykonania zadania,
4) ubezpieczenie budowy i robót z tytu³u szkód, które mog± zaistnieæ w zwi±zku z okre¶lonymi zdarzeniami losowymi oraz od odpowiedzialno¶ci cywilnej, ponoszenia kosztów szkód wynik³ych w czasie wykonywania robót, jak równie¿ ponoszenia odpowiedzialno¶ci za wszelkie zdarzenia powsta³e z tej przyczyny (posiadanie aktualnej i op³aconej polisy ubezpieczeniowej w okresie realizacji zamówienia i przedstawienie jej Zamawiaj±cemu na ka¿de jego wezwanie w terminie 2 dni od dnia wezwania),
5) w³a¶ciwego zabezpieczenia i oznakowania terenu objêtego zamówieniem oraz placu budowy, zgodnie
z obowi±zuj±cymi przepisami w tym zakresie,
6) organizacji i zagospodarowania placu budowy oraz zaplecza budowy, oraz w razie potrzeby wykonanie planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003r. w sprawie informacji dotycz±cej bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia (Dz. U. Nr 120 poz. 1126),
7) zorganizowania i przeprowadzenia niezbêdnych odbiorów,
8) zagospodarowania powsta³ych podczas prowadzenia robót odpadów. Utylizacjê nale¿y przeprowadziæ zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2023 r. poz. 1587) a jej koszt uwzglêdniæ w cenie ofertowej,
9) utrzymania terenu objêtego zamówieniem (naprawy, woda, energia elektryczna, telefon, dozorowanie budowy itd),
10) po zakoñczeniu robót doprowadzenia terenu objêtego zamówieniem do stanu pierwotnego, demonta¿ ewentualnych obiektów tymczasowych oraz uporz±dkowania ca³ego terenu zajêtego na prowadzenie robót,
11) udzielenia rêkojmi i gwarancji jako¶ci na wykonane roboty i wbudowane materia³y, zgodnie ze z³o¿on± ofert± (od 36 - 60 miesiêcy).

5. Zaleca siê, aby Wykonawca przed sporz±dzeniem oferty dokona³ wizji lokalnej w celu zapoznania siê
z obiektem a tak¿e zdoby³ na swoj± w³asn± odpowiedzialno¶æ i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mog± byæ konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy i wykonania zamówienia. Termin wizji lokalnej nale¿y ustaliæ telefonicznie z osob± nadzoruj±c± inwestycjê – Pani± Ma³gorzat± Mamot (dyrektor szko³y). Koszt dokonania wizji lokalnej ponosi Wykonawca.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy wymaga, dla ka¿dej czê¶ci, zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy osób wykonuj±cych wskazane przez Zamawiaj±cego rodzaje podanych ni¿ej czynno¶ci zwi±zanych z realizacj± zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy
- roboty polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych
Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli okre¶lono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

7. Wybrany dla danej czê¶ci zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do przekazania Zamawiaj±cemu
w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy kosztorysu ofertowego opracowanego metod± kalkulacji szczegó³owej w wersji elektronicznej (ATH) na bazie którego zosta³a skalkulowania cena oferty.
8. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zosta³ zawarty w rodz. III SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45262690-4 - Remont starych budynków

45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wyk³adanie ¶cian

45442100-8 - Roboty malarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 72912,30 PLN

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

Czê¶æ 1

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216659,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 260004,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216659,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAN-BUD Przemys³aw Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rydzyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216659,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-16

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 2

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 94966,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 123473,24 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 94966,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAN-BUD Przemys³aw Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rydzyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 94966,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-16

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Czê¶æ 3

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 60664,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 69028,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60664,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PAN-BUD Przemys³aw Panasewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972186521

7.3.4) Miejscowo¶æ: Rydzyna

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 60664,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-02-16

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.