eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów MazowieckiPrzebudowa ciągów pieszych w Tomaszowie Mazowieckim - etap I.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ciągów pieszych w Tomaszowie Mazowieckim - etap I.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.3.) Oddział zamawiającego: URZĄD MIASTA TOMASZÓW MAZOWIECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648310

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: POW 10/16

1.5.2.) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 447242311

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub@tomaszow-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.tomaszow.miasta.pl/public/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-60787a69-8210-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa ciągów pieszych w Tomaszowie Mazowieckim - etap I.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-60787a69-8210-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577811

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00039220/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Przebudowa ciągów pieszych w Tomaszowie Mazowieckim - etap I.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00493903

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WI.271.1.51.2023.ZP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1151199,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia jest przebudowa chodników na nw. drogach gminnych w Tomaszowie Mazowieckim:
1) droga gminna nr 116703E – ulica Smutna na odcinku od ul. Poprzecznej do ul. Cegielnianej;
2) droga gminna nr 116614E – ul. Jerozolimska;
3) droga gminna nr 116735E – ul. Nadrzeczna na odcinku od ul. Zgodnej do ul. Szczęśliwej;
4) droga gminna nr 116724E – ul. Tkacka na odcinku od ul. Św. Antoniego do ul. Grunwaldzkiej.

2. Podstawowe roboty budowlane wchodzące w zakres zamówienia:
1) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
2) roboty ziemne,
3) przebudowa chodników/poboczy o nawierzchni z betonowej kostki brukowej na podbudowie z kruszywa łamanego,
4) wykonanie drogowego oznakowania pionowego i poziomego.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w dokumentacjach projektowych oraz szczegółowych specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót opracowanych przez Pracownię Projektowania Dróg Alina Stasiak z siedzibą w Bełchatowie.

4. Przedmiary robót i kosztorysy nakładcze należy traktować wyłącznie pomocniczo i poglądowo gdyż nie stanowią one podstawy wyceny zamówienia.

5. W ramach niniejszego zamówienia Wykonawca winien uwzględnić ponadto prace oraz koszty niezbędne do wykonania zadania m. in.:

1) wykonanie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót wraz z wymaganymi uzgodnieniami,

2) dostarczenie, wdrożenie i utrzymanie oznakowania na czas budowy,

3) usunięcie poza teren budowy na koszt wykonawcy ze szczególnym zachowaniem przepisów ustawy o odpadach materiałów z rozbiórki nie nadających się do wykorzystania oraz nadmiaru mas ziemnych,

4) materiały z rozbiórki nadające się do wykorzystania (kostka brukowa z kamienia naturalnego, płyty chodnikowe wibroprasowane) stanowią własność zamawiającego. Wykonawca odwiezie je na swój koszt na wskazane miejsce przez zamawiającego – odległość transportu do 5 km (załadunek, transport, rozładunek),

5) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach (jeżeli będzie wymagana) oraz opracowanie operatu kolaudacyjnego zawierającego m.in.: sprawozdanie techniczne, receptury i ustalenia technologiczne, wyniki badań kontrolnych oraz badań i oznaczeń laboratoryjnych, atesty jakościowe, aprobaty techniczne, gwarancje na wbudowane urządzenia, oświadczenia, inne dokumenty wynikające z ustawy Prawo Budowlane art. 57,

6) wykonanie w 3 egzemplarzach powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej wykonanych robót zatwierdzonej przez odpowiedni Urząd Geodezji i Kartografii (w tym w wersji analogowej i numerycznej w plikach dwg. lub dxf).

6. Hierarchia ważności dokumentów: Umowa z Wykonawcą robót, SWZ, Projekt budowlany i wykonawczy, Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, Przedmiar robót.

7. Wykonawca zobowiązany jest do informowania zamawiającego o wszelkich trudnościach związanych z realizacją inwestycji, co stanowi wyraz obowiązku informacyjnego wykonawcy określonego w art. 651 k.c.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1813078,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2639243,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1813078,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAJSTER BRUK SEBASTIAN SPUTOWSKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731713801

7.3.3) Ulica: CELGIELNIANIA 33, WĄWAŁ

7.3.4) Miejscowość: TOMASZÓW MAZOWIECKI

7.3.5) Kod pocztowy: 97-200

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1813078,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.