eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radomsko › "Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku."



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych
skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Sadowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Radomsko

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446832885

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mops-radomsko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e88934fc-9365-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych
skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e88934fc-9365-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577847

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037307/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 „Świadczenie usługi schronienia dla osób bezdomnych skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NK.2510.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1139180 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.1 Przedmiotem zamówienia w ramach Części I jest świadczenie usług schronienia tj. udzielanie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych wraz z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od dnia 01 stycznia 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.Pod pojęciem „osoby bezdomnej” rozumie się osobę niezamieszkującą w lokalu mieszkalnym w rozumieniu przepisów o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy i niezameldowaną na pobyt stały, w rozumieniu przepisów
o ewidencji ludności, a także osobę niezamieszkującą w lokalu mieszkalnym
i zameldowaną na pobyt stały w lokalu, w którym nie ma możliwości zamieszkania
3.2 Wykonawcą może być podmiot, którego cele statutowe lub przedmiot działalności obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym.
3.3 Wykonawca świadczący opisany przedmiot zamówienia zobowiązany jest do:
a) prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez MOPS w Radomsku, w tym list obecności,
b) prowadzenia pracy socjalnej, w tym motywowania osoby bezdomnej, u której występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej,
c) pomocy w realizacji kontraktu socjalnego, współdziałania w procesie jego tworzenia,
d) przedstawienia comiesięcznego, imiennego wykazu osób objętych pomocą w formie schronienia (z podziałem na schronisko dla osób bezdomnych i schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi) wraz z datami ich pobytu w placówce bez uwzględnienia okresu pobytu w ramach interwencji,
e) zapewnienia pomieszczenia izolacyjnego wraz ze wszystkimi wymogami sanitarnymi (w placówce lub poza nią) dla osób podejrzanych o zakażenie i zakażonych lub miejsca, w którym osobę podejrzaną o zakażenie lub zakażoną można odosobnić,
f) stosowania procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcie osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcji postępowania w sytuacjach podejrzenia u osoby bezdomnej zarażonej wirusem SARS-CoV-2 opracowanej przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej według zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
g) poinformowania Zamawiającego o wydaleniu bezdomnego z placówki oraz
o dobrowolnym opuszczeniu placówki przez bezdomnego w terminie 2 dni od wydarzenia, na adres e-mail: bezdomnosc@mops-radomsko.pl ( lub pod numerem telefonu 44/683-28-85 wew. 26, a także informowania o innych kwestiach dotyczących bezdomnego (np. zmianie sytuacji finansowej, zawodowej lub zdrowotnej), a mających wpływ na wydaną decyzję o udzieleniu schronienia.
3.4 W ramach Części I zamówienia prognozowana średnia dzienna liczba skierowanych do schroniska dla osób bezdomnych wynosić będzie:
Miesiąc Planowana liczba osób bezdomnych Osobodni
Styczeń 45 1 395
Luty 43 1 247
Marzec 43 1 333
Kwiecień 43 1 290
Maj 41 1 271
Czerwiec 41 1 230
Lipiec 41 1 271
Sierpień 41 1 271
Wrzesień 43 1 290
Październik 43 1 333
Listopad 44 1 320
Grudzień 44 1 364
SUMA 15 615

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić średnio dziennie w ciągu roku do 50 miejsc osobom bezdomnym, jednak w wyjątkowych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić 55 miejsc dziennie.
3.5 Rozliczenie usług w formie schronienia następuje po przedstawieniu przez Wykonawcę faktury, noty księgowej lub rachunku z załączonym rozliczeniem
w postaci zestawienia ilości osób i dni przebywania w placówce.
Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od ilości wydanych skierowań dla osób bezdomnych oraz dni ich przebywania w placówce.
3.6 Zapłata nastąpi po sprawdzeniu wykonania usługi na konto Wykonawcy w terminie wskazanym prze Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ od daty dostarczenia faktury, noty księgowej lub rachunku.
3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodności ich wykonania z umową i wymaganiami zawartymi w przepisach prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
3.8 Kontrolę, o której mowa w pkt 3.7 wykonują upoważnieni do tego pracownicy Zamawiającego. Kontrola ta obejmuje w szczególności:
a. kontrolę dokumentacji osób skierowanych przez Zamawiającego do schroniskach, w tym list obecności
b. kontrolę warunków socjalno-bytowych, w których przebywają osoby skierowane do schroniskach przez Zamawiającego
c. kontrolę prowadzonej pracy socjalnej na rzecz wychodzenia z bezdomności
d. kontrolę zakresu wykonywanych czynności w zakresie usług świadczonych dla osób bezdomnych
e. kontrolę wszystkich czynności wskazanych w pkt 3.3 SWZ.
3.9 Każdorazowe zakwalifikowanie i umieszczenie osoby bezdomnej w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku z usługami opiekuńczymi, odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska - indywidualnej decyzji administracyjnej o udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku. Decyzja administracyjna wydana zostanie w trybie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2021 poz. 735.)
3.10 Osoby bezdomne z terenu Miasta Radomska będą zobowiązane do ponoszenia odpłatności za pobyt w placówce zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej oraz Uchwałą Nr XXVI/275/21 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 29 stycznia 2021r. w sprawie: ustalania szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz Uchwałą XXXVII/388/21 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 29 października 2021r. zmieniającą uchwałą w sprawie: ustalania szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi. Kwota odpłatności oraz rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku, na który osoby przebywające w schronisku zobowiązane będą dokonywać określonej wpłaty, wynikać będą z decyzji administracyjnej.
Na 3 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu pisemny wykaz placówek wraz z adresami, na terenie których przebywać będą skierowani przez Zamawiającego bezdomni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 780750,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1.2 Przedmiotem zamówienia w ramach Części II jest świadczenie usług schronienia tj. udzielanie tymczasowego całodobowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wraz
z zapewnieniem niezbędnych warunków socjalnych dla osób bezdomnych, usług opiekuńczych dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn), które ze względu na wiek, chorobę, niepełnosprawność lub inne przyczyny, wymagają częściowej opieki i pomocy w zaspokajaniu niezbędnych potrzeb życiowych, opieki higienicznej, zaleconej przez lekarza pielęgnacji ale nie wymagają usług w zakresie wzmożonej opieki medycznej, świadczonych przez jednostkę całodobowej opieki na podstawie Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, skierowanych przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Radomsku w okresie od dnia 01 stycznie 2024 r. do dnia 31 grudnia 2024 r.
Pod pojęciem „osoby bezdomnej” rozumie się osobę niezamieszkującą w lokalu mieszkalnym w rozumieniu przepisów o ochronie praw lokatorów i mieszkaniowym zasobie gminy i niezameldowaną na pobyt stały, w rozumieniu przepisów
o ewidencji ludności, a także osobę niezamieszkującą w lokalu mieszkalnym
i zameldowaną na pobyt stały w lokalu, w którym nie ma możliwości zamieszkania
3.2 Wykonawcą może być podmiot, którego cele statutowe lub przedmiot działalności obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym.
3.3 Wykonawca świadczący opisany przedmiot zamówienia zobowiązany jest do:
a) prowadzenia rejestru osób korzystających z pomocy placówki skierowanych przez MOPS w Radomsku, w tym list obecności,
b) prowadzenia pracy socjalnej, w tym motywowania osoby bezdomnej, u której występuje problem uzależnienia, do podjęcia terapii odwykowej,
c) pomocy w realizacji kontraktu socjalnego, współdziałania w procesie jego tworzenia,
d) przedstawienia comiesięcznego, imiennego wykazu osób objętych pomocą w formie schronienia (z podziałem na schronisko dla osób bezdomnych i schronisko dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi) wraz z datami ich pobytu w placówce bez uwzględnienia okresu pobytu w ramach interwencji,
e) zapewnienia pomieszczenia izolacyjnego wraz ze wszystkimi wymogami sanitarnymi (w placówce lub poza nią) dla osób podejrzanych o zakażenie i zakażonych lub miejsca, w którym osobę podejrzaną o zakażenie lub zakażoną można odosobnić,
f) stosowania procedury dla podmiotów prowadzących placówki udzielające wsparcie osobom bezdomnym w czasie epidemii oraz instrukcji postępowania w sytuacjach podejrzenia u osoby bezdomnej zarażonej wirusem SARS-CoV-2 opracowanej przez Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej według zaleceń Głównego Inspektora Sanitarnego.
g) poinformowania Zamawiającego o wydaleniu bezdomnego z placówki oraz
o dobrowolnym opuszczeniu placówki przez bezdomnego w terminie 2 dni od wydarzenia, na adres e-mail: bezdomnosc@mops-radomsko.pl ( lub pod numerem telefonu 44/683-28-85 wew. 26, a także informowania o innych kwestiach dotyczących bezdomnego (np. zmianie sytuacji finansowej, zawodowej lub zdrowotnej), a mających wpływ na wydaną decyzję o udzieleniu schronienia.
W ramach Części II zamówienia prognozowana średnia dzienna liczba skierowanych do schroniska dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi wynosić będzie:

Miesiąc Planowana liczba osób bezdomnych Osobodni
Styczeń 10 310
Luty 10 290
Marzec 10 310
Kwiecień 10 300
Maj 10 310
Czerwiec 10 300
Lipiec 10 310
Sierpień 10 310
Wrzesień 10 300
Październik 10 310
Listopad 10 300
Grudzień 10 310
SUMA 3 660

Wykonawca zobowiązany jest zapewnić średnio dziennie w ciągu roku do 10 miejsc osobom bezdomnym wymagającym usług opiekuńczych, jednak w wyjątkowych sytuacjach zobowiązany jest zapewnić 15 miejsc dziennie.
3.5 Rozliczenie usług w formie schronienia następuje po przedstawieniu przez Wykonawcę faktury, noty księgowej lub rachunku z załączonym rozliczeniem
w postaci zestawienia ilości osób i dni przebywania w placówce.
Wykonawca będzie otrzymywał wynagrodzenie w wysokości uzależnionej od ilości wydanych skierowań dla osób bezdomnych oraz dni ich przebywania w placówce.
3.6 Zapłata nastąpi po sprawdzeniu wykonania usługi na konto Wykonawcy w terminie wskazanym prze Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ od daty dostarczenia faktury, noty księgowej lub rachunku.
3.7 Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych przez Wykonawcę usług oraz zgodności ich wykonania z umową i wymaganiami zawartymi w przepisach prawa odnoszących się do przedmiotu zamówienia.
3.8 Kontrolę, o której mowa w pkt 3.7 wykonują upoważnieni do tego pracownicy Zamawiającego. Kontrola ta obejmuje w szczególności:
a. kontrolę dokumentacji osób skierowanych przez Zamawiającego do schroniskach, w tym list obecności
b. kontrolę warunków socjalno-bytowych, w których przebywają osoby skierowane do schroniskach przez Zamawiającego
c. kontrolę prowadzonej pracy socjalnej na rzecz wychodzenia z bezdomności
d. kontrolę zakresu wykonywanych czynności w zakresie usług świadczonych dla osób bezdomnych
e. kontrolę wszystkich czynności wskazanych w pkt 3.3 SWZ.
3.9 Każdorazowe zakwalifikowanie i umieszczenie osoby bezdomnej w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku z usługami opiekuńczymi, odbywać się będzie na podstawie skierowania do schroniska - indywidualnej decyzji administracyjnej o udzielenie schronienia w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi, wydanej przez Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku. Decyzja administracyjna wydana zostanie w trybie art. 104 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego ( Dz.U. z 2021 poz. 735.)
3.10 Osoby bezdomne z terenu Miasta Radomska będą zobowiązane do ponoszenia odpłatności za pobyt w placówce zgodnie z Ustawą o pomocy społecznej oraz Uchwałą Nr XXVI/275/21 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 29 stycznia 2021r. w sprawie: ustalania szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi oraz Uchwałą XXXVII/388/21 Rady Miejskiej w Radomsku z dnia 29 października 2021r. zmieniającą uchwałą w sprawie: ustalania szczegółowych zasad ponoszenia odpłatności za pobyt w schronisku dla osób bezdomnych lub w schronisku dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi. Kwota odpłatności oraz rachunek bankowy Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku, na który osoby przebywające w schronisku zobowiązane będą dokonywać określonej wpłaty, wynikać będą z decyzji administracyjnej.
Na 3 dni przed podpisaniem umowy Wykonawca ma obowiązek przedstawić Zamawiającemu pisemny wykaz placówek wraz z adresami, na terenie których przebywać będą skierowani przez Zamawiającego bezdomni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe

4.5.5.) Wartość części: 358680,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 655830,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 655830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 655830,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Centrum Pomocy PANACEUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311894612

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 87A

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość zadania w przypadku braku miejsc w placówkach Wykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 655830,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 336720,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 336720,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 336720,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stowarzyszenie Centrum Pomocy PANACEUM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311894612

7.3.3) Ulica: Sucharskiego 87A

7.3.4) Miejscowość: Radomsko

7.3.5) Kod pocztowy: 97-500

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Całość zadania w przypadku braku miejsca w placówce Wykonawcy


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 336720,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-01-01 do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.