Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502824/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni i czystości oraz administrowania i utrzymania cmentarzy komunalnych na terenie Miasta i Gminy Ińsko w latach 2024 – 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IŃSKO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Warszawy 38
1.5.2.) Miejscowość: Ińsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 73-140
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: (91)5623025
1.5.8.) Numer faksu: (91)5623063
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@insko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://portal.smartpzp.pl/insko
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/insko1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni i czystości oraz administrowania i utrzymania cmentarzy komunalnych na terenie Miasta i Gminy Ińsko w latach 2024 – 20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b8853f13-878e-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577851
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00066398/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie zieleni i czystości oraz administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych na terenie Miasta i Gminy Ińsko w latach 2024 – 2025.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502824
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 900000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Utrzymanie zieleni - konserwacja bieżąca terenów zieleni na terenie gminy Ińsko w zakresie pielęgnacji zieleni tj.: koszenie, nawożenie, pielenie, formowanie itp.;
2. Kompleksowe utrzymanie czystości na terenie miasta i gminy wraz z utrzymaniem elementów małej architektury w zakresie:
2.1. oczyszczania ręcznego i mechanicznego ulic, placów i terenów wypoczynkowo - rekreacyjnych;
2.2. letniego i zimowego utrzymania ciągów pieszych, rowerowych i jezdnych;
2.3. letniego i zimowego utrzymania czystości na wieży widokowej;
2.4. eksploatacji koszy ulicznych i koszy na odpady zwierzęce ze szczególnym uwzględnieniem koszy przy plaży miejskiej (sezon letni);
2.5. utrzymania czystości w kabinach TOY-TOY na terenach miejskich;
2.6. utrzymanie czystości w kontenerze na targowisku miejskim w Ińsku (dz. nr geod. 138 obr. 0002 m. Ińsko;
2.7. utrzymania czystości w kontenerze sanitarnym na plaży miejskiej w okresie od 01.05 do 31.08 każdego roku,
2.8. konserwacja elementów małej architektury.
3. Administrowanie i utrzymanie cmentarzy komunalnych w Ińsku, Ciemniku, Storkowie, Studnicy i Ściennem w zakresie:
3.1. administrowania cmentarzami;
3.2. bieżące utrzymanie cmentarzy;
3.3. utrzymania kaplicy na cmentarzu w Ińsku;
3.4. pielęgnacja zieleni na cmentarzach;
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
98371111-5 - Usługi utrzymania cmentarzy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1177200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1177200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1177200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG BUDOWLANYCH I KOMUNALNYCH BOGDAN SAŁDAK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 854-126-84-97
7.3.3) Ulica: BOHATERÓW WARSZAWY 22
7.3.4) Miejscowość: IŃSKO
7.3.5) Kod pocztowy: 73-140
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Bogdan Sałdak Zakład Usług Budowlanych i Komunalnych
jakie przetargi wygrała firma
Bogdan Sałdak Zakład Usług Budowlanych i Komunalnych
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1177200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin - II postępowanie
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Założenie miejskich łąk kwietnych na terenie Warszawy
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
- Usługa interwencyjnej likwidacji skutków zdarzeń losowych z pasa drogowego Drogi Wojewódzkiej Nr 488 (byłej DK91) na odcinku Łódź - Droga 8 (Węzeł Rzgów), ok. 7,6km, adm. przez ZDW w Łodzi w 2025 r.
- Stworzenie strefy relaksu - os. Mieszka I
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.