Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00537802/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i dachów Targowiska Miejskiego, Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” oraz Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Starachowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009892
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Radomska 45
1.5.2.) Miejscowość: Starachowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@starachowice.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b39be33-b3f7-4678-887f-6eb20b8f4d181.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i dachów Targowiska Miejskiego, Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” oraz Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2 w Starachowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b39be33-b3f7-4678-887f-6eb20b8f4d18
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577891
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037335/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i dachów Targowiska Miejskiego przy ulicy Targowej w Starachowicach, terenów zewnętrznych i dachu Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” przy ...
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00537802
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.55.2024.PMag
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 192196,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa zimowego utrzymania terenów zewnętrznych i dachów Targowiska Miejskiego przy ulicy Targowej w Starachowicach, terenów zewnętrznych i dachu Miejskiej Hali Targowej „Galeria Skałka” przy alei Armii Krajowej 28 w Starachowicach oraz terenów zewnętrznych i dachów Centrum Przedsiębiorczości przy ul. Zgodnej 2
w Starachowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
Nie wymaga się, ale przewiduje, możliwość odbycia wizji lokalnej przez Wykonawcę,
przed złożeniem oferty.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj.: z obsługą pojazdów
i przyrządów przeznaczonych do zimowego utrzymywania terenów zewnętrznych
oraz praca na wysokościach związana z odśnieżaniem dachów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 3 ww. ustawy - cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a jednocześnie Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć, tj.: cena oferty Wykonawcy MALSTAR Sp. z o.o., ul. Kielecka 33, 27-200 Starachowice to 321.300,00 zł. Środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia to 245.000,00 zł brutto.Jednocześnie Zamawiający informuje, iż oferta Wykonawcy MAKER CIEŚLIK Spółka Komandytowa, Włochy, 26-006 Włochy, podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych – jest niezgodna z przepisami ustawy tj.: Wykonawca złożył formularz ofertowy bez opatrzenia kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, co potwierdza raport z przebiegu otwarcia ofert na platformie E-Zamówienia, jak również informacja z przebiegu weryfikacji z aplikacji Szafir oraz Sigillum Sign. Zgodnie z art. 63 ust. 1 ww. ustawy oraz pkt 12 Specyfikacji warunków zamówienia – ofertę należało złożyć pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
INNE PRZETARGI Z STARACHOWIC
- Dostawa dializatorów, igieł oraz koncentratów do dializ dla Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Starachowicach
- Część 1 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni gruntowej ulepszonej w mieście Starachowice w 2025 r." Część 2 "Bieżące utrzymanie dróg gminnych o nawierzchni bitumicznych...
- Remont części budynku Starostwa Powiatowego w Starachowicach zlokalizowanego przy ul. dr W. Borkowskiego 4, wraz z dostawą wyposażenia
- USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ OSÓB I MIENIA
więcej: przetargi w Starachowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Szczytno w 2025 roku
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- Usługi kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości w Ośrodku Edukacji Przyrodniczo Leśnej Dziewicza Góra oraz na parkingach leśnych Biedrusko i Morasko w 2025 roku
- "Usługa w zakresie odśnieżania dachów, usuwania nawisów śnieżnych i zwisających sopli z dachów w obiektach Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem"
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.