Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00543180/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00552482/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. LUDWIKA RYDYGIERA W KRAKOWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 121188694
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle Złotej Jesieni 1
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-826
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 64 68 207
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: jsitek@rydygierkrakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrydygier.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6f4b2834-817e-44e1-8ba4-b8993c1712451.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Szpital sp. z o.o.
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ŚWIADCZENIE POGWARANCYJNEJ USŁUGI SERWISOWEJ WRAZ Z POKRYCIEM CZĘŚCI ZAMIENNYCH APARATÓW RTG FIRMY PHILIPS PRZEZ 36 MIESIĘCY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6f4b2834-817e-44e1-8ba4-b8993c171245
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00577921
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00543180
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 204/ZP/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nielimitowane usługi diagnostyczne aparatów będących w posiadaniu Zamawiającego: C50 nr seryjny SN220074 oraz SN210173, C90 SN 22860402 oraz Zenition 90 SN2706 firmy Philips
2. Nielimitowane usługi napraw i kalibracji sprzętu
3. Sprawdzanie stanu technicznego systemu oraz kluczowych podzespołów
4. Nielimitowana wymiana wszystkich uszkodzonych części zamiennych na fabrycznie nowe (z wyłączeniem lampy RTG i detektora)
5. Sprawdzanie stanu technicznego systemu oraz kluczowych podzespołów
6. Czas reakcji serwisu na miejscu u klienta do max 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub mailowego
7. Czas naprawy bez części zamiennych do max 48 godzin
8. Czas naprawy z częściami zmiennymi do max 96 godzin
9. Pomoc kontaktowa lub zdalny serwis techniczny pracujący w dni robocze przez min 8 godzin dostępny pod telefonem
10. Każda wizyta serwisowa potwierdzona wystawieniem odpowiedniego raportu lub/i wpisem do paszportu technicznego urządzenia
11. Dojazd do siedziby Zamawiającego w cenie usługi
12. Koszt umowy serwisowej rozłożony na 36 równych rat
13. Okresowe przeglądy aparatu zgodnie z aktualnymi wymogami producenta każdorazowo ustalane z Działem Aparatury Medycznej
Warunki dodatkowe
14. Aktualna autoryzacja producenta do serwisowania i przeglądów wraz z oświadczeniem producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips, lub łącznie:
- oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu niezbędnej wiedzy i doświadczenia w wykonywaniu przedmiotu zamówienia,
- oświadczenie producenta o dysponowaniu umową lub licencją uprawniającą do dysponowania aktualnymi kluczami lub kodami serwisowymi umożliwiającymi w pełni realizację przedmiotu zamówienia na cały okres umowy,
- oświadczenie producenta o posiadaniu dostępności do części zamiennych fabrycznie nowych nie regenerowanych w pełni kompatybilnych z aparatem RTG C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips,
przy czym wszystkie niezbędne oświadczenia/dokumenty do dołączenia do oferty
15. Każda wymieniona cześć podlega min. 6 miesięcznej gwarancji (6 miesięcy – 0 pkt, 12 miesięcy – 5 pkt, 24 miesięcy – 10 pkt)
16. Kryteria oceny: 90% najniższa cena, 10% czas trwania gwarancji
4.5.3.) Główny kod CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie na podstawie art. 255 pkt 6 w zw. z art. 17 ust. 1 i art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z błędnym, nieuwzględniającym rzeczywistych potrzeb Zamawiającego opisem przedmiotu zamówienia, a także jego niejednoznacznym określeniem w różnych miejscach dokumentów zamówienia.Przedmiot zamówienia w nin. postępowaniu Zamawiający określił jako świadczenie pogwarancyjnej usługi serwisowej wraz z pokryciem części zamiennych aparatów RTG firmy Philips: C50 nr seryjny SN220074 oraz SN210173, C90 SN 22860402 oraz Zenition 90 SN2706. Takie jego sformułowanie powtarza się w Specyfikacji Warunków Zamówienia, projekcie umowy i opisie przedmiotu zamówienia. Określenie ”Zenition 90 SN2706” jest tymczasem błędne, jako że Zamawiający znajduje się w posiadaniu aparatu ”Zenition 70 SN2706”. Jedynie w rozdz. X SWZ w ramach przedmiotowych środków dowodowych Zamawiający określił wymagane dokumenty w zakresie aparatów RTG ”C50, C90 oraz Ramie C Zenition70 firmy Philips”, wprowadzając tym samym rozbieżność w opisanym przez siebie przedmiocie zamówienia. Ani błędne określenie przedmiotu zamówienia poprzez odniesienie go do aparatu ”Zenition 90 SN2706”, ani ww. niejednoznaczność nie zostały wyjaśnione lub zmodyfikowane przed upływem terminu składania ofert, wskazane wady nie są więc możliwe do konwalidacji ze względu na stan zaawansowania postępowania o udzielenie zamówienia przy pomocy jakiejkolwiek z dostępnych procedur.
Warunkiem skuteczności unieważnienia postępowania jest wykazanie wady postępowania i jej nieusuwalności, a także skutku w postaci niemożliwości zawarcia ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego. Podstawowy katalog okoliczności wywołujących taki skutek zawiera art. 457 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Na gruncie art. 457 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych umowa podlega unieważnieniu, jeżeli Zamawiający udzielił zamówienia z naruszeniem ustawy. W nin. postępowaniu Zamawiający naruszył art. 17 ust. 1 i art. 99 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez publikację błędnego, nieuwzględniającego rzeczywistych potrzeb Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia, a także jego niejednoznaczne określenie, wskazując jednocześnie na numer ”Zenition 90 SN2706” i ”Zenition 70 SN2706”. Postępowanie obarczone jest więc niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego, w związku z czym aktualizuje się przesłanka do unieważnienia postępowania na podstawie art. 255 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Dostawa warzyw i owoców w I półroczu 2025 roku
- Dostawa materiałów medycznych (2 części) - 35/MMED/2024
- Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- 54. Wykonanie okresowych kontroli stanu technicznego budynków będących w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie w latach 2025-2027 r.
- Dostawa pompy próżniowej wraz z materiałami eksploatacyjnymi na potrzeby WIMiC
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie usługi przeglądów technicznych i konserwacji aparatury i sprzętu medycznego SP ZOZ w Łapach na lata 2025-2026
- Świadczenie pogwarancyjnych usług przeglądów, konserwacji oraz napraw aparatury i sprzętu medycznego
- Św usł dot okresowych przeglądów, konserwacji ,serwisowania oraz napraw awaryjnych urządzeń med zainstalowanych w Pom Centrum Reumatologicznym im. dr J Titz Kosko w Sopocie Sp. z o. o., w podz na 4p
- Obsługa serwisowa rezonansu magnetycznego Magnetom Avanto Fit Upgrade
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH STANOWIĄCYCH WŁASNOŚĆ ZAMAWIAJĄCEGO SEKCJA
- Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.