Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00479452/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
- 2023/BZP 00493471/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.271.2.2023 Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Pruszczu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNA SPÓŁKA WODNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000762879
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wyzwolenia 1
1.5.2.) Miejscowość: Pruszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 86-120
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: +48 600-538-628
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gsw1@vp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.pruszcz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dbdd315c-7d3c-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gminna Spółka Wodna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.271.2.2023 Dostawa koparko-ładowarki na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Pruszczu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbdd315c-7d3c-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578029
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zakup nowego sprzętu służącego do utrzymania urządzeń melioracji wodnych Gminnej Spółki Wodnej w Pruszczu Podz. 5.1 „Wsparcie inwestycji w środki zapobiegawcze, których celem jest ograniczenie skutków prawdopodobnych klęsk żywiołowych, niekorzystnych zjawisk klimatycznych i katastrof” typ operacji „Inwestycje zapobiegające zniszczeniu potencjału produkcji rolnej” objętego PROW na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00479452
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 473100 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki, rok produkcji - 2023, o mocy silnika 100-130 KM, wyposażonej w łyżkę ładowarkową wielofunkcyjną o min. pojemności min. 1,1 m3 , szer. min. 2,30 m, łyżki koparkowe zębowe o szer. 300 mm, 600 mm, 900 mm, wyprodukowanej nie wcześniej niż w 2023 r., służącej utrzymaniu urządzeń melioracji wodnych na potrzeby Gminnej Spółki Wodnej w Pruszczu.
2. CHARAKTERYSTYKA TECHNICZNA Koparki:
WYMIARY: długość transportowa maszyny do 6 m, szerokość – min 2,3 m max 2,5m, wysokość z kabiną – do 3025 mm, rozstaw osi –2,22 m, (+-5%), masa eksploatacyjna – 8500 km do 10 000 kg
SKRZYNIA BIEGÓW: Skrzynia biegów, PowerShift, min 4 biegi w przód, min 3 biegi w tył, maksymalna prędkość jazdy 40,0 km/h (+-10%), wybór kierunku jazdy za pomocą elektrycznego przełącznika,
SILNIK: silnik wysokoprężny turbodoładowany o mocy min. 100-130 KM spełniający normę emisji spalin STAGE V, pojemność silnika od 3,4l do 4,8l
UKŁAD JEZDNY: kąt przechyłu osi przedniej w zakresie 8° do 16°, mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, cztery koła równe z oponami ogólnego zastosowania o rozmiarze min. 28 cali,
cztery koła skrętne, napęd na 4 koła, dwa niezależne układy hamowania
KABINA: spełniająca standardy ROPS/FOPS, w pełni regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa, lusterka zewnętrzne, uchylne szyby boczne, wycieraczki z na tylnej i przedniej szybie, poziom hałasu w kabinie do 75 dB,
sterowanie ogrzewaniem umiejscowione na bocznym słupku lub bocznym panelu z prawej strony siedzenia, boczny wyświetlacz w kabinie, wskaźniki poziomu paliwa, motogodzin, alerty serwisowe i zegar
UKŁAD HYDRAULICZNY: pompa wielotłoczkowa, przepływ oleju min. 165 l/min, ciśnienie robocze min. 200 bar,
PARAMETRY ROBOCZE RAMIENIA ŁADUNKOWEGO: wysokość załadunku – min. 2,70 m, kąt wysypu łyżki – min. 42°, ładunek podnoszony do pełnej wysokości – min. 3500kg, wysokość podnoszenia na widłach – min 2,80 m,
PARAMETRY ROBOCZE RAMIENIA KOPARKOWEGO: Maksymalna głębokość kopania – min. 5,80 m, zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia – min. 6,54 m, wysokość załadunku – min. 4,60 m, kąt obrotu łyżki – min. 201°,
WYPOSAŻENIE MASZYNY: łyżka ładowarkowa wielofunkcyjna z widłami typu 6w1 o pojemności min. 1,1 m3, szer. min. 2,30 m, łyżki koparkowe o szerokości z zębami 300 mm, 600 mm, 900 mm, szybkozłącze-koparkowe mechaniczne, sterowanie ramieniem koparkowym i ładowarkowym za pomocą joysticków, system nawigacji satelitarnej GPS pozycjonujący maszynę na 60 m-cy, instalacja hydrauliczna do obsługi uchylnej łyżki skarpowej, łyżka skarpowa uchylna o szerokości 1400-1500mm, klimatyzacja, przeglądy serwisowe na 100 i 500 godzin w siedzibie zamawiającego, przełącznik trybu sterowania ramieniem koparkowym ISO/SAE, układ „powrót do kopania” łyżki ładowarkowej oraz samopoziomowanie łyżki przedniej, automatyczny tryb jałowy, amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu, blokada mechanizmu różnicowego, podpory stabilizatora sterowane z kabiny operatora niezależne wysuwane hydraulicznie z sygnalizacją,
wyłącznik masy, ramie teleskopowe, układ kierowniczy wspomaganie hydraulicznie, lampy migowe - ostrzegawcze LED (kolor żółty) min. 2 sztuki umieszczone na dachu maszyny, oświetlenie robocze LED, osłony tylnych świateł, błotniki przednich kół, gumowe podkładki pod stabilizatory, skrzynka narzędziowa z podstawowym zestawem narzędzi, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica, radio FM, immobiliser, zestaw głośnomówiący (z Bluetooth)., zbiornik paliwa – min. 130 l zamykany na klucz.
Dostawca przedstawi „Deklarację zgodności z CE” na oferowaną koparko-ładowarkę, dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny koparko-ładowarki, zapewniony czas reakcji w przypadku awarii koparko-ładowarki musi wynosić maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia w dni robocze, a zakończenie naprawy maksymalnie 14 dni od daty jej rozpoczęcia.
Dostawca dostarczy na własny koszt przedmiot zamówienia do Gminnej Spółki Wodnej w Pruszczu, ul. Wyzwolenia 1 , 86 – 120 Pruszcz.
Zamawiający wymaga przeprowadzenia szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie prowadzenia, obsługi, eksploatacji i konserwacji maszyny w miejscu dostawy, w terminie do 5 dni od dnia jej dostarczenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 43261000-0 - Koparki mechaniczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 554730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 554730 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 554730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EWPA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 630781596
7.3.3) Ulica: Poznańska 152
7.3.4) Miejscowość: Komorniki
7.3.5) Kod pocztowy: 62-052
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 554730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.