Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548177/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zbiczno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szosa Brodnicka 53
1.5.2.) Miejscowość: Zbiczno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-305
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zbiczno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbiczno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-30bc4c58-7442-437d-96f7-a27d57c4b4901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-30bc4c58-7442-437d-96f7-a27d57c4b490
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578055
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00011526/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Transport podopiecznych Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche z miejsca zamieszkania do placówki i z powrotem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza 2021-2027, priorytet 8 Fundusze europejskie na wsparcie w obszarze rynku pracy, edukacji i włączenia społecznego, działania 08.24 Usługi społeczne i zdrowotne2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548177
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKB.271.50.2024.MK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 100000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu osób z miejsca zamieszkania na terenie Gminy Zbiczno do Dziennego Domu Pomocy w miejscowości Ciche oraz transport w drodze powrotnej z Dziennego Domu Pomocy do miejsc zamieszkania około 30 podopiecznych DDP.
2. Usługa transportu wykonywana będzie we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku (z wyłączeniem przypadających w tych dniach świąt i innych wolnych od pracy dni) w godzinach funkcjonowania DDP tj. 7:00 -15:00.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do:
1)przywiezienia osób z miejsca zamieszkania do DDP w godz. 7:00-8:30
2) odwiezienia osób z DDP do miejsc zamieszkania w godz. 13:00-15:00
4. Szacunkowa dzienna liczba km: 150 km
5. Planowana liczba dni wykonywania usługi, w okresie od dnia zawarcia umowy do 30 czerwca 2025 r. wyniesie 157 dni.
6. Wykonawca wybrany do realizacji zamówienia otrzyma od Zamawiającego listę osób wraz z adresami i dniami, w które będą oni uczęszczać do DDP w celu opracowania najbardziej optymalnej trasy przejazdu, z zastrzeżeniem, że trasa może być różna w poszczególne dni.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odwołania kursów w wybrane dni lub zlecenia dodatkowych kursów (przy poinformowaniu z wyprzedzeniem Wykonawcy o zaistniałych zmianach w harmonogramie przewozów).
8. Wykonawca będzie zobowiązany:
a) utrzymać pojazdy wykorzystywane do jej realizacji w należytym stanie technicznym i sanitarnym (stan utrzymany przez cały okres umowy), umożliwiając Zamawiającemu sprawdzenie tego stanu w każdym czasie
b) posiadać aktualne badania techniczne oraz ubezpieczenia OC oraz NNW dla kierowców i pasażerów pojazdów wykorzystywanych do realizacji przedmiotu zamówienia;
c) do wykonywania przedmiotu zamówienia przez osoby/kierowców posiadających odpowiednie, wynikające z przepisów prawa kwalifikacje;
d) posiadać aktualną polisę OC z tytułu wykonywanej działalności gospodarczej, ważna przez cały okres umowy.
9. Kierowca zobowiązany będzie do udzielania pomocy podopiecznym DDP przy wsiadaniu oraz wysiadaniu z pojazdu.
10. Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za punktualne dojazdy do DDP i wyjazdy z DDP zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, chyba że opóźnienia wystąpią z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego.
11. Zamawiający nie pokrywa kosztów „pustych” przejazdów pojazdów w ramach wykonywanych przez Wykonawcę kursów, w tym tzw. kosztów podstawienia pojazdu, czy kosztów przejazdu pojazdu pustego po kolejnego podopiecznego oraz kosztów dojazdu pojazdu do bazy. Powyższe okoliczności należy więc uwzględnić przy wycenie stawki dniowej usługi,
12. potwierdzeniem wykonania przedmiotu Umowy oraz podstawą do zapłaty faktury będzie miesięczne zestawienie wyjazdów dostarczone przez Wykonawcę
4.5.3.) Główny kod CPV: 60000000-8 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
60170000-0 - Wynajem pojazdów przeznaczonych do transportu osób wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179452,13 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 133952,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewozy krajowe i zagraniczne osób Czapliccy Sp. komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7611002262
7.3.3) Ulica: Makowska 108
7.3.4) Miejscowość: Przasnysz
7.3.5) Kod pocztowy: 06-300
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PRZEWOZY KRAJOWE I ZAGRANICZNE OSÓB CZAPLICCY SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 133952,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja 5-dniowej wizyty studyjnej w regionie Malagi dla 25 kobiet w ramach projektu "Nie-zwykła Transformacja"
- Świadczenie kompleksowych usług w związku z organizacją konferencji naukowej "XXV Ogólnopolska Konferencja Inżynierii Chemicznej i Procesowej" w Krakowie dla 250 osób w terminie 20-23.09.2026 r.
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych wraz z opieką na zajęcia lekcyjne z Gminy Libiąż do Krakowa, w okresie maj - czerwiec 2025 r.
- Usługi transportowo sprzętowe na terenie miasta i Gminy Pińczów
- Sukcesywne świadczenie usług transportowych autokarami minimum 50 osobowymi wraz z kierowcą na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie (131)
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.