eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SkierniewiceDostawa lekkiego oleju opa³owego w roku 2025



Og³oszenie z dnia 2024-11-05


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opa³owego w roku 2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Skierniewice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148495

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Reymonta 23

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Skierniewice

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100

1.5.4.) Województwo: ³ódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaskierniewice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://skierniewice.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego oleju opa³owego w roku 2025

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-1004ba66-fcac-4ae6-ac96-db79438277c0

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00578062

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00051041/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opa³owego w roku 2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja Zamawiaj±cego z
Wykonawcami odbywa siê wy³±cznie za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem:
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl. Korzystanie z Platformy przez Wykonawców jest bezp³atne. Instrukcja korzystania z
Platformy jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce„Regulacje i procedury procesu zakupowego”.Dat± z³o¿enia
dokumentów, o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ lub innych informacji stanowi±cych przedmiot korespondencji jest data ich
wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja” (data wczytania na Platformie). System powiadamia wykonawcê, na adres
email podany przez Wykonawcê przy zak³adaniu konta na Platformie, o korespondencji wys³anej przez Zamawiaj±cego do
Wykonawcy. Zamawiaj±cy nie bêdzie udziela³ odpowiedzi na pytania do SWZ lub rozpatrywa³ wniosków dotycz±cych czynno¶ci
podejmowanych w postêpowaniu w przypadku gdy Wykonawca z³o¿y wniosek w inny sposób ni¿ za po¶rednictwem Platformy (np.
na adres e-mail). 2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie
https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl, lub poprzez stronê https://oneplace.marketplanet.pl. 3. Wykonawca po wybraniu opcji
„Przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o
mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego;
podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie
„zarejestruj siê”. 4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca
Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postêpowaniu w postaci
elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci
przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w tym potwierdzeniu.
5. Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego
o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. Wniosek nale¿y przes³aæ za po¶rednictwem Platformy przez opcjê „zadaj pytanie" lub przy u¿yciu zak³adki
„Korespondencja”: w celu zadania pytania Zamawiaj±cemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE.
Powoduje to otwarcie okna, w którym nale¿y uzupe³niæ dane Wykonawcy, temat i tre¶æ/przedmiot pytania, po wype³nieniu
wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikuj±cym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERD¬, wykonawca uzyskuje
potwierdzenie wys³ania pytania poprzez komunikat systemowy "pytanie wys³ane". Uwaga: Wykonawca mo¿e przes³aæ wniosek o
wyja¶nienie tre¶ci SWZ korzystaj±c tak¿e ze „Strefy publicznej” Platformy nie rejestruj±c konta. Rejestracja konta jest niezbêdna w
celu z³o¿enia oferty, o¶wiadczeñ i dokumentów w postêpowaniu. Zamawiaj±cy udzieli wyja¶nieñ niezw³ocznie, jednak nie pó¼niej ni¿
na 2 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert, pod warunkiem, ¿e wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³yn±³ do Zamawiaj±cego
nie pó¼niej ni¿ na 4 dni przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wniosek o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wp³ynie po up³ywie terminu,
o którym mowa powy¿ej, lub dotyczy udzielonych wyja¶nieñ, Zamawiaj±cy mo¿e udzieliæ wyja¶nieñ albo pozostawiæ wniosek bez
rozpoznania. Przed³u¿enie terminu sk³adania ofert nie wp³ywa na bieg terminu sk³adania wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ. 6. Tre¶æ
pytañ (bez ujawniania ¼ród³a zapytania) wraz z wyja¶nieniami b±d¼ informacje o dokonaniu zmiany SWZ, Zamawiaj±cy zamie¶ci na
Platformie. 7. Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy,
Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platforma zakupowa Gminy Skierniewice tel. +48
22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00) e-mail: oneplace@marketplanet.pl

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Skierniewice,
ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Tel. 468195600,
adres e-mail: sekretariat@gminaskierniewice.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skierniewice / jest Pan
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Tomasz Szwed
ul. Reymonta 23,
96-100 Skierniewice
inspektor@cbi24.pl
tel. 730567007
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Dostawa lekkiego oleju opa³owego
w roku 2025.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
NASZ ZNAK RGK ZP 271.6.2024
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli trwania okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y trwania okres obowi±zywania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest /Gmina Skierniewice,
ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, Tel. 468195600,
adres e-mail: sekretariat@gminaskierniewice.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Skierniewice / jest Pan
Inspektor Ochrony Danych Osobowych
Tomasz Szwed
ul. Reymonta 23,
96-100 Skierniewice
inspektor@cbi24.pl
tel. 730567007
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego
Dostawa lekkiego oleju opa³owego
w roku 2025.
prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego
NASZ ZNAK RGK ZP 271.6.2024
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania na podstawie art. 18 oraz art. 74 - 76 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i 4 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli trwania okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y trwania okres obowi±zywania umowy;
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
______________________
* Wyja¶nienie: informacja w tym zakresie jest wymagana, je¿eli w odniesieniu do danego administratora lub podmiotu przetwarzaj±cego istnieje obowi±zek wyznaczenia inspektora ochrony danych osobowych.
** Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników.
*** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RGK ZP 271.6.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego dla potrzeb kot³owni olejowych jednostek wskazanych przez Zamawiaj±cego w tym m.in.:
1. Szko³a Podstawowa w Miedniewicach
2. Szko³a Podstawowa w Mokrej Prawej
3. Szko³a Podstawowa w Sierakowicach Prawych
4. Hala Sportowa w Sierakowicach Prawych
5. O¶rodek Zdrowia w ¯elaznej
6. ¦wietlica Wiejska w Rzeczkowie
7. ¦wietlica Wiejska w Borowinach
8. ¦wietlica Wiejska w ¯elaznej
9. Stra¿nica OSP wraz ze ¦wietlic± Wiejsk± w Miedniewicach

Przewidywana ilo¶æ wynosi ok. 49 000,00 litrów.
Minimalna ilo¶æ zamówienia – 30 000 litrów

Olej opa³owy musi spe³niaæ nastêpuj±ce parametry:
a) warto¶æ opa³owa nie ni¿sza ni¿ 42,6 MJ/kg
b) gêsto¶æ w temperaturze 15 stopni C nie wy¿sza ni¿ 0,860 g/ml
c) temp. zap³onu nie ni¿sza ni¿ 56 stopni C
d) zawarto¶æ siarki nie wiêcej ni¿ 0,10 % (m/m)
e) zawarto¶æ wody nie wiêksza ni¿ 200 mg/kg
f) zawarto¶æ sta³ych cia³ obcych nie wiêksza ni¿ 24 mg/kg
g) lepko¶æ kinematyczna w temp. 20 stopni C max 6,00 mm2/s

Dostawca wraz z dostarczeniem przedmiotu umowy przed³o¿y Odbiorcy dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie parametrów podanych powy¿ej.
Miejscem dostawy s± magazyny paliw powy¿szych placówek.

Dostawy bêd± wymagane w terminie do maksymalnie 72 godzin od momentu zg³oszenia telefonicznego lub drog± elektroniczn± (e-mail)/pisemnie do wskazanej przez Zamawiaj±cego placówki oraz w ilo¶ci przez niego wskazanej w zamówieniu cz±stkowym.
Zamawiaj±cy zastrzega prawo zakupu paliwa w okresie objêtym umow± do wysoko¶ci faktycznych potrzeb zamawiaj±cego (nie mniej ni¿ minimalna ilo¶æ zamówienia).
Zamówienie obejmuje zakup oleju opa³owego lekkiego oraz wszelkie niezbêdne czynno¶ci zwi±zane z transportem i nape³nianiem zbiorników znajduj±cych siê w powy¿szych placówkach.
Warunkiem dokonania zap³aty nale¿no¶ci za zrealizowan± dostawê paliwa bêdzie za³±czenie do faktury potwierdzenia dostawy paliwa oraz atestu (¶wiadectwa jako¶ci) na dostarczone paliwo.
Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania wszystkich prac zwi±zanych z realizacj± przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowi±zuj±cymi normami, oraz z zachowaniem nale¿ytej staranno¶ci.
Prace zwi±zane z realizacj± zamówienia powinny byæ wykonane przy u¿yciu sprzêtu bêd±cego w dyspozycji Wykonawcy.
Wszystkie koszty zwi±zane z realizacj± zamówienia Wykonawca jest zobowi±zany uj±æ w cenie ofertowej. W przypadku jakichkolwiek rozbie¿no¶ci pomiêdzy opisem przedmiotu zamówienia w niniejszej SWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zg³osiæ ten fakt Zamawiaj±cemu przed terminem sk³adania ofert.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadaæ bêdzie wszystkim
wymaganiom przedstawionym w ustawie, oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a. Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ co najmniej jedn± us³ugê (umowê) polegaj±c± na dostawie lekkiego oleju opa³owego o ca³kowitej warto¶ci us³ugi nie mniejszej ni¿ 100 000,00 z³ brutto ka¿da (s³ownie: sto
tysiêcy z³otych). Je¿eli umowa zosta³a zawarta w walucie innej ni¿ polski z³oty przeliczenia nale¿y dokonaæ zgodnie ze ¶rednim kursem waluty NBP z dnia zamieszczenia og³oszenia o zamówieniu w BZP w niniejszym postêpowaniu;

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) W celu wykazania braku
podstaw wykluczenia Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia o¶wiadczenia w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku
przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów
(Dz. U. z 2021 r. poz. 275.), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy
kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, niezale¿nie od innego wykonawcy
nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – wzór stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1) sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
1. Do oferty ka¿dy Wykonawca musi za³±czyæ aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy Pzp, w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i w specyfikacji warunków zamówienia.
O¶wiadczenie stanowi dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w
postêpowaniu, tymczasowo zastêpuj±cy wymagane przez zamawiaj±cego podmiotowe ¶rodki dowodowe – wzór o¶wiadczenia
stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 2) W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
wykaz us³ug wykonanych, nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ) oraz z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy us³ugi te zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a
je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Je¿eli wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz us³ug dotyczy us³ug, w których wykonaniu wykonawca bezpo¶rednio uczestniczy³.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w
postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-14 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ na Platformie pod adresem: https://gminaskierniewice.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY"

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.