Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00548923/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-16
- 2024/BZP 00552803/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-18
- 2024/BZP 00558046/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ UNIWERSYTECKA KLINIKA STOMATOLOGICZNA W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357070478
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Montelupich 4
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-155
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 124245424
1.5.8.) Numer faksu: 124245490
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@uks.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-924ce1ef-bbb0-4493-b156-a58c125ce2661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-924ce1ef-bbb0-4493-b156-a58c125ce266
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578104
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013216/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa bieżącego serwisu systemu KS- KST Klinika Stomatologiczna w tym udostępnianie wszystkich oficjalnie publikowanych wersji systemu (aktualizacji), KS- KST Klinika Stomatologiczna
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00548923
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP-271-868/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 169700,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi serwisu eksploatacyjnego podstawowego systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna (dalej jako: „usługa serwisu eksploatacyjnego”), w której zakres wchodzi:
1.1. Bieżące udostępnianie oficjalnie wydawanych napraw, wersji i wydań systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", w okresie od dnia 01.01.2025 r. do dnia 31.12.2025 r., w tym udostępnianie zmian dotyczących nowelizacji przepisów prawa. Pod pojęciem „naprawa” Zamawiający rozumie czynności projektowe i programistyczne związane z koniecznością usunięcia błędu oraz prace poprawiające ergonomię obsługi systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", a także zmiany i rozbudowę funkcjonalności systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", natomiast pod pojęciem „wersja” lub „wydanie” Zamawiający rozumie okresowe aktualizowanie systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", obejmujące nową funkcjonalność oraz nową dokumentację użytkownika;
1.2. Bieżące (w tym na wniosek Zamawiającego) udostępnianie dokumentacji związanej z każdą naprawą, wersją i wydaniem systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna";
1.3. Świadczenie pomocy telefonicznej przy eksploatacji systemu „KS-KST Klinika Stomatologiczna", w godzinach od 08:00 do 16:00 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
1.4. Bieżące usuwanie błędów ujawnionych w systemie „KS-KST Klinika Stomatologiczna", na zasadach określonych poniżej przez Zamawiającego w pkt 3.2. i 3.3. SWZ;
1.5. Możliwość zgłaszania przez Zamawiającego błędów poprzez formularz zgłoszenia serwisowego lub poprzez serwis internetowy;
1.6. Prawo do udziału w szkoleniach okresowo realizowanych w siedzibie Wykonawcy.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SWZ (będący jednocześnie załącznikiem do umowy). Opis ten należy analizować wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Szczegółowe warunki realizacji usług serwisu eksploatacyjnego zostały ponadto opisane w projekcie umowy dotyczącej udzielenia zamówienia publicznego, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
3. Wykonawca jest zobowiązany do realizacji zgłoszenia serwisowego (usunięcia błędu), o którym mowa w pkt 3.1.4. SWZ, w następujących terminach:
3.1. dysfunkcja – w terminie do kolejnej edycji wersji systemu (za kolejną wersję systemu Zamawiający uważa okresowe udostępnienie aktualizacji systemu zwierające zmienioną funkcjonalność i uwzględniające naprawę ostatnio zauważonych błędów oraz zawierające informację dotyczącą zakresu dokonanej naprawy. Udostępnienie, o którym mowa powyżej, powinno być dokonywane na bieżąco lub w możliwie najkrótszym czasie od chwili zgłoszenia błędu);
3.2. usterka – w terminie do kolejnej edycji wersji systemu;
3.3. stan awaryjny – w terminie do 72 godzin od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę;
3.4. stan krytyczny – w terminie do 24 godzin od chwili potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia przez Wykonawcę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72253200-5 - Usługi w zakresie wsparcia systemu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202212,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 202212,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202212,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KAMSOFT S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 241371988
7.3.3) Ulica: 1 Maja 133
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-235
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202212,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi wsparcia technicznego systemów informatycznych produkcji Pixel Technology"
- Zakup usług wsparcia technicznego oraz usług rozwoju dla posiadanego przez Zamawiającego Systemu EZD TiMSI e-Biuro.
- Dostawa subskrypcji licencji do zarządzania oprogramowaniem SAM na okres 12 miesięcy wraz ze wsparciem producenta
- usługa systemu Dyster - podsystem Scada i EMS.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.