eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapPrace restauratorskie i konserwatorskie elewacji Zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule "zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji Zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule „zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gołdap

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671231

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Zwycięstwa 14

1.5.2.) Miejscowość: Gołdap

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-500

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48876156000

1.5.8.) Numer faksu: +48876150800

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pom@goldap.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.goldap.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d89cc4d6-66b0-4602-a8bc-8cff85d29b6a

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji Zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d89cc4d6-66b0-4602-a8bc-8cff85d29b6a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052753/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Prace restauratorskie i konserwatorskie elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi w formule „zaprojektuj i wybuduj”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00530525

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-WIR.271.35.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 2554107,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej, uzyskanie wymaganych prawem decyzji i pozwoleń oraz wykonanie prac restauratorskich i konserwatorskich elewacji zabytkowego budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Gołdapi. Zadanie obejmuje wykonanie prac konserwatorskich na zachodniej i północnej ścianie budynku w celu przywrócenia elewacjom ich pierwotnych walorów estetycznych poprzez skucia części tynków w celu odsłonięcia pierwotnej ceglanej elewacji, uzupełnienie ubytków tynkiem cementowo-wapiennym, wykonanie elewacji docelowej zgodnie z wydanymi uzgodnieniami.
W zakresie ścian zewnętrznych zaplanowano odtworzenie i remont takich elementów jak cokoły, elementy ceglane w tym: odsłonięcie elewacji ceglanej, hydropiaskowanie cegły w celu jej oczyszczenia, spoinowanie między cegłami, wykonanie impregnacji w celu zabezpieczenia przed nasiąkliwością.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w Programie funkcjonalno – użytkowym – stanowiącym załącznik nr 11 do SWZ oraz w inwentaryzacji architektoniczno – budowlanej stanowiącej załącznik nr 12 do SWZ oraz w badaniach konserwatorskich wraz z programem prac stanowiącego załącznik nr 13 do SWZ

Zakres zamówienia obejmuje następujące etapy:
Etap I – Projektowanie:
a) Wykonanie dokumentacji projektowej w zakresie zgodnym z wymaganiami określonymi
w programie funkcjonalno - użytkowym wraz ze wszystkimi opracowaniami projektowymi
i uzgodnieniami koniecznymi do wykonania tej dokumentacji.
b) Uzyskanie wymaganych prawem decyzji w tym pozwolenia Warmińsko-Mazurskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich na obiekcie oraz pozwolenia na budowę.

Zamawiający działając na podstawie art. 4 ust. 3 w zw. z ust. 4 ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami określa, iż Wykonawca dokumentacji projektowej jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa budowlanego, normami techniczno-budowlanymi i zasadami wiedzy technicznej, w szczególności z uwzględnieniem zasad projektowania uniwersalnego, w ten sposób, iż projekt architektoniczno-budowlany będzie uwzględniać niezbędne warunki do korzystania z obiektu przez osoby ze szczególnymi potrzebami, o których mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące ilości egzemplarzy projektów:
a) projekt budowlany– 5 egz.,
b) projekt techniczny – 4 egz.,
c) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 4 egz.,
d) Szczegółowe Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – 1 egz.,
e) przedmiar – 1 egz.,
f) kosztorys – 1 egz.,
g) pozostałe elementy dokumentacji projektowej– po 1 egz.
Powyższą dokumentację (w ilości pomniejszonej o egzemplarze pozostawione w organie zatwierdzającym dokumentację) wraz z pozwoleniem na budowę Wykonawca zobowiązany będzie przekazać dla Zamawiającego. Jednocześnie powyższą dokumentację Wykonawca zobowiązany będzie przekazać Zamawiającemu w formie elektronicznej na nośniku danych np.: płyta CD/DVD.
Wykonawca uzyska we własnym zakresie i na własny koszt materiały wyjściowe
do projektowania, w tym:
- aktualną mapę sytuacyjną - wysokościową do celów projektowych,
- inne dane do opracowania dokumentacji, wymagane badania, pomiary, uzgodnienia oraz materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest konsultować i uzgadniać dokumentację projektową z Zamawiającym na każdym etapie projektowania.

Etap II – Wykonanie wszystkich robót budowlanych: po uzyskaniu pozwolenia
na budowę oraz pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich na obiekcie

a) Realizacja prac konserwatorskich na podstawie uzgodnionej przez Zamawiającego
i zatwierdzonej przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej oraz konserwatorski dokumentacji projektowej, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz przekazanie Zamawiającemu przedmiotu umowy.
b) Sprawowanie nadzoru autorskiego w okresie wykonywania prac konserwatorskich
na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej.
c) Opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji.
Wykonawca, w ramach umownego wynagrodzenia, zobowiązuje się do zapewnienia wszelkich nadzorów wynikających z uzyskanych decyzji np. nadzór archeologiczny, nadzór ornitologiczny itp. (o ile będą wymagane) z wyjątkiem nadzoru inwestorskiego leżącego po stronie Zamawiającego.

Minimalny okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane – 36 miesięcy
Uwaga! Okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71244000-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71541000-2 - Usługi zarządzania projektem budowlanym

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Oferta z najniższą ceną w wysokości 1 646 604,00 zł brutto, przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia tj.: kwotę 1 200 000,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1646604,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4263506,49 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.