Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00483211/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Jedlina-Zdrój
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718202
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 2
1.5.2.) Miejscowość: Jedlina-Zdrój
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-330
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.7.) Numer telefonu: +48748455215
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@jedlinazdroj.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jedlinazdroj.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://jedlinazdroj.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2a70b494-1888-429c-a90e-7fad7ab2b599
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046445/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00483211
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OEL.271.1.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2.2. SWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji przejść dla pieszych w ramach zadania pn.: „Podniesienie poziomu bezpieczeństwa drogowego na terenie Gminy Jedlina-Zdrój – modernizacja przejść dla pieszych”.
2.3. SWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 14 do SWZ, oraz:
a) Opis przedmiotu zamówienia - stanowiący Załącznik Nr 1 do SWZ,
b) Skrócony opis techniczny - stanowiący Załącznik Nr 2 do SWZ,
c) Dokumentacja projektowa dot. przejścia przy ul. Piastowskiej- stanowiąca Załącznik Nr 3 do SWZ,
d) Dokumentacja projektowa dot. przejścia przy ul. Słowackiego- stanowiąca Załącznik Nr 4 do SWZ,
e) Przedmiar robót - stanowiący Załącznik Nr 5 do SWZ.
Wszystkie wskazane załączniki stanowią integralną część SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233140-2 - Roboty drogowe
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie faktyczneW przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie tj. do dnia 18 września 2024 r. do godz. 08:00 nie wpłynęła żadna oferta.
Uzasadnienie prawne
Postępowanie zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp, który stanowi, że Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cyt.:
„2) nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Budowa oświetlenia zewnętrznego w m. Golina ul. Polna, Kąkolowa i ul. Świerkowa, gm. Golina - etap I
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Budowa parkingu przy ul. Zdrowej 13
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.