eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomŚwiadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY RODZINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003449284

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Strzelców Bytomskich 16

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-902

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 32/388-67-51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dz@mopr.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mopr.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mopr-bytom.logintrade.net/zapytania_email,149943,b920cc1a616d1b00fb4f610065edb136.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-49b02ddb-92b6-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578279

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037428/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w roku 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00533977

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.2812.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 2501105,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 152105,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi dostosowanych do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności świadczonych przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym osoby dorosłe i dzieci) świadczone przez pielęgniarki;
2) specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi (w tym osoby dorosłe i dzieci) świadczone przez psychologa, pedagoga, logopedę oraz specjalistę w zakresie rehabilitacji medycznej i/lub fizjoterapeutę.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do specyfikacji (SWZ).
3. Zamawiający zastrzega, iż ilość godzin przewidzianych do realizacji przez osoby, o których mowa w ust. 1 ma charakter prognozowany i może ulec zmianie w zależności od koniecznych do wykonania specjalistycznych usług opiekuńczych. Rzeczywista ilość godzin usług świadczonych przez daną grupę osób i tym samym liczba osób korzystających z tej formy pomocy w poszczególnych okresach rozliczeniowych będzie wynikać z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego.
4. Wykonawca winien posiadać w okresie realizacji przedmiotu zamówienia ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
5. Ogólne zasady i sposób realizacji zamówienia określają Projektowane postanowienia umowne stanowiące załącznik nr 5 do specyfikacji (SWZ).
6. Zamawiający nie podzielił postępowania na części. Powody niedokonania podziału postępowania na części:
1) niniejsze zamówienie stanowi część zamówień na usługi, które zostały objęte odrębnymi postępowaniami, a ich łączna szacowana wartość wyrażona w złotych jest mniejsza niż równowartość kwoty 750 000 euro;
2) przedmiot zamówienia dotyczy usług jednorodnych niewymagających specyficznej wiedzy, zaangażowania Wykonawców różnych branż i specjalizacji, tj. nie jest adresowany do kilku wyspecjalizowanych sektorów MŚP, co mogłoby stanowić podstawę do rozważenia dokonania podziału zamówienia na kilka części. Każdy z Wykonawców musi dysponować odpowiednim wyposażeniem, kadrą i świadczyć usługi w ten sam sposób. Przez brak podziału zamówienia na części zapewniona zostaje jednolitość świadczenia usług oraz zwiększa się odpowiedzialność Wykonawcy za rezultat końcowy. Wyłonienie więcej niż jednego Wykonawcy świadczącego usługi opiekuńcze zaburzyłoby tą równowagę i nie byłoby niczym uzasadnione. Zamawiający nie może dopuścić do sytuacji, gdzie za tę samą czynność dokonywałby zapłaty według odmiennych stawek wynikających z treści oferty;
3) podział zamówienia na części jest niecelowy, gdyż zamówienie realizowane jest w ramach jednego zadania, a podział wiązałby się z ryzykiem nie zrealizowania zamówienia w pełnym zakresie i w odmienny sposób z uwagi na ryzyko np. braku ofert na wszystkie części postępowania;
4) zamówienie objęte niniejszym postępowaniem jest w pełni dostępne dla małych i średnich przedsiębiorstw, a warunki zamówienia określone zostały na minimalnym poziomie.
7. Zamawiający wymaga:
1) zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy (art. 95 ustawy Pzp) przez cały okres realizacji zamówienia osób, które będą wykonywać prace administracyjno-biurowe związane z realizacją przedmiotu zamówienia oraz osoby/osób pełniącej/-ych funkcję koordynatora specjalistycznych usług odpowiedzialnego/-ych za realizację przedmiotu zamówienia (tj. pełniącego/pełniących nadzór nad całokształtem realizacji zamówienia i odpowiadającego/-ych za sprawne i rzetelne prowadzenie całej dokumentacji dotyczącej świadczenia usług oraz koordynowanie pracy osób bezpośrednio wykonujących usługi). Ww. obowiązek nie dotyczy sytuacji, gdy powyższe prace będą wykonywać osobiście osoby samodzielnie prowadzące działalność gospodarczą (właściciel firmy/wspólnicy spółek osobowych) lub osoby fizyczne nie prowadzące działalności gospodarczej, które złożyły ofertę. Powyższe zapisy stosuje się odpowiednio do podwykonawców. Określenie sposobu weryfikacji zatrudnienia tej osoby/osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem tej osoby/osób oraz sankcji z tytułu nie spełnienia tych wymagań określono w Projektowanych postanowieniach umownych;
2) posiadania przez Wykonawcę siedziby lub miejsca do stałego kontaktu na terenie gminy Bytom w celu załatwiania wszelkich spraw merytorycznych, administracyjno-biurowych i innych związanych ze świadczeniem usług objętych przedmiotem zamówienia.
8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
9. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
11. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Medyczno Opiekuńczy Alicja Kluczna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 273362740

7.3.3) Ulica: Tadeusza Kościuszki 27

7.3.4) Miejscowość: Dąbrowa Górnicza

7.3.5) Kod pocztowy: 41-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: od dnia zawarcia umowy lecz nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r. i nie dłużej niż do dnia 31.12.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.