eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRenowacja rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W GDAŃSKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191687276

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mostowa 11A

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-778

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 3264990

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdwgdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw-gdansk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://platformazakupowa.pl/pn/zdw_gdansk

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aefd3f4f-de1b-4e12-a958-f15cfd4ac00b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578417

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045108/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.46 Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku w podziale na 4 części

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00475320

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 79/WZP/2024/TP/WUDiM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Bytowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.5.) Wartość części: 154800,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: zadanie 1 - powiat gdański.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.5.) Wartość części: 16182,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Gdańsku: zadanie 2 - powiat nowodworski.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.5.) Wartość części: 9813,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Starogardzie Gdańskim.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.5.) Wartość części: 51100,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Renowacja rowów przydrożnych na terenie działania Rejonu Dróg Wojewódzkich w Sztumie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262212-0 - Kopanie rowów

4.5.5.) Wartość części: 60060,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.10.2024 r. dokonał wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę P.P.H.U Rafit, ul. Włodawska 4, 21-580 Wisznice, jako najkorzystniejszej w przedmiotowej części postępowania. Termin zawarcia umowy został wyznaczony na dzień 18.10.2024 r. W dniu 15.10.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie jest w stanie wykonać przedmiotu zamówienia w tym roku i tym samym odstępuje od podpisania umowy. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, stanowi samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający w dniu 08.10.2024 r. dokonał wyboru oferty złożonej przez Wykonawcę Drew-kos Sp. z o.o., ul. Szczecińska 39-41, 75-122 Koszalin, jako najkorzystniejszej w przedmiotowej części postępowania. Termin zawarcia umowy został wyznaczony na dzień 18.10.2024 r. W dniu 17.10.2024 r. Wykonawca poinformował Zamawiającego o rezygnacji z podpisania umowy. Uchylenie się Wykonawcy od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, zgodnie z art. 255 pkt 7 z uwzględnieniem art. 263 ustawy Pzp, stanowi samoistną przesłankę do unieważnienia postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu złożono trzy oferty. Dwie najkorzystniejsze oferty przedstawiały taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, tj.:
a) oferta nr 1 złożona przez Wykonawcę „WITAND” Firma Handlowo – Usługowa Andrzej Horyd, ul. Piastowska 11E, 82-500 Kwidzyn:
- cena: 14 452,50 zł,
- termin realizacji: 70 dni,
- doświadczenie zawodowe kierownika robót: co najmniej 24 m-ce,
b) oferta nr 2 złożona przez Wykonawcę P.P.H.U Rafit, ul. Włodawska 4, 21-580 Wisznice:
- cena: 14 452,50 zł,
- termin realizacji: 70 dni,
- doświadczenie zawodowe kierownika robót: co najmniej 24 m-ce.
W dniu 01.10.2024 r. Zamawiający na mocy art. 248 ustawy Pzp wezwał ww. Wykonawców do złożenia ofert dodatkowych zawierających nową cenę. Do wyznaczonego terminu Wykonawca „WITAND” Firma Handlowo – Usługowa Andrzej Horyd złożył ofertę zawierającą taką samą cenę jak pierwotnie złożona oferta. Natomiast Wykonawca P.P.H.U Rafit w wyznaczonym terminie nie przedłożył oferty dodatkowej, co uznaje się za podtrzymanie ceny zaoferowanej w pierwotnie złożonej ofercie. Tym samym Zamawiający nie może wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie oferty przedstawiają taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, a co za tym idzie postępowanie podlega unieważnieniu.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59261,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 62781,17 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59261,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „WITAND” Firma Handlowo – Usługowa Andrzej Horyd

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192737668

7.3.3) Ulica: Piastowska 11E

7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn

7.3.5) Kod pocztowy: 82-500

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59261,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67158,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86346,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67158,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe „DARIA” Krzysztof Czałpiński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 192070796

7.3.3) Ulica: Zawadzkiego 83/1

7.3.4) Miejscowość: Dzierzgoń

7.3.5) Kod pocztowy: 82-440

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67158,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.