Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00479287/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Iwkowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA IWKOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660720
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 468
1.5.2.) Miejscowość: Iwkowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-861
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@iwkowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwkowa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-86ab062b-3a03-423e-8a18-2322f13e29e11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Iwkowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86ab062b-3a03-423e-8a18-2322f13e29e1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578424
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055897/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Iwkowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00479287
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKZP.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu planu ogólnego Gminy Iwkowa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity, Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.).
Granice opracowania: Gmina Iwkowa w granicach administracyjnych.
Powierzchnia terenu objętego przedmiotem zamówienia: powierzchnia Gminy Iwkowa w granicach administracyjnych – 47,2 km2.
Zakres opracowania obejmować będzie:
1. Sporządzenie projektu Planu ogólnego Gminy Iwkowa zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 z późn. zm.) a także przepisami wykonawczymi do tej ustawy,
2. Sporządzenie uzasadnienia Planu ogólnego zgodnie z art. 13h ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
3. Opracowanie danych przestrzennych do Planu ogólnego zgodnie z art. 67a ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
4. Opracowanie ekofizjograficzne na potrzeby przygotowania projektu Planu ogólnego Gminy Iwkowa,
5. Udział oraz przygotowanie dokumentów, pism, ankiet, geoankiet, ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień i innych dokumentów w procedurze sporządzenia planu ogólnego, określonej w art. 13i ust. 3 wyżej wymienionej ustawy, w tym w konsultacjach społecznych, o których mowa w art. 8i, 8j i 8k tej ustawy,
6. Przeprowadzenie strategicznej oceny oddziaływania na środowisko, w tym sporządzenie prognozy oddziaływania na środowisko projektu planu ogólnego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity, Dz. U. z 2024 r. poz. 1112 z późn. zm.).
7. Wprowadzenie do uchwały zatwierdzającej plan, zmian wynikających z rozstrzygnięć nadzorczych wojewody, ustosunkowania się do tych rozstrzygnięć (ewentualnie powtórzenie procedury w zakresie wymaganym przez wojewodę).
8. Ustosunkowanie się do skarg wniesionych do wojewódzkiego sądu administracyjnego i Naczelnego Sądu Administracyjnego.
9. Zgodnie z poszczególnymi etapami:
Etap I. Prace wstępne
1) analiza materiałów wyjściowych,
2) analiza stanu zagospodarowania i zabudowy,
3) analiza uwarunkowań zewnętrznych,
4) analiza uwarunkowań przestrzennych gminy,
5) sporządzenie opracowania ekofizjograficznego na potrzeby przygotowania projektu Planu ogólnego gminy Iwkowa, ewentualnie aktualizacja opracowania ekofizjograficznego,
6) określenie zapotrzebowania na nową zabudowę mieszkaniową w gminie,
7) analiza wniosków zgłoszonych po ogłoszeniu i zawiadomieniu o przystąpieniu do sporządzania planu ogólnego.
Etap II. Prace planistyczne
1) opracowanie projektu planu ogólnego zgodnie z zakresem wskazanym w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
2) sporządzenie uzasadnienia składającego się z części tekstowej i graficznej – skala podstawowego rysunku nie mniejsza niż 1:25 000,
3) część graficzna uzasadnienia projektu planu ogólnego winna być przekazywana Zamawiającemu w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego – pliki wektorowe i rastrowe rysunków powinny być dostarczone w formacie zgodnym oprogramowaniem z QGIS (*.shp, GeoPackage) oraz *.dxf wraz z plikami rastrowymi z georeferencją do układu 2000 strefa 7 (przy czym Zamawiający preferuje format plików zgodnych z oprogramowaniem QGIS),
4) opracowanie prognozy oddziaływania na środowisko,
5) prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie planu ogólnego od Referatu Gospodarki Gruntami, Planowania i Zagospodarowania Przestrzennego Urzędu Gminy w Iwkowej, wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt.
Etap III. Opiniowanie, uzgadnianie i konsultacje społeczne
1) prezentacja i uzyskanie opinii o projekcie planu ogólnego od Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Iwkowej wraz z wprowadzeniem ewentualnych korekt,
2) przedstawienie projektu planu ogólnego do akceptacji Wójtowi Gminy Iwkowa wraz z naniesieniem ewentualnych poprawek,
3) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z opiniowaniem i uzgodnieniem projektu planu ogólnego,
4) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu ogólnego wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień,
5) przeprowadzenie pełnej procedury związanej z konsultacjami społecznymi (udział fizyczny)
6) wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu planu ogólnego wynikających z konsultacji oraz ponowienie w niezbędnym zakresie czynności związanych z uzgodnieniem projektu planu ogólnego,
7) opracowanie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych, zawierającego w szczególności wykaz zgłoszonych uwag wraz z propozycją ich rozpatrzenia i uzasadnieniem oraz protokoły z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji.
Etap IV. Uchwalenie i zakończenie prac
1) przedstawienie projektu planu ogólnego wraz z uzasadnieniem i raportem podsumowującym przebieg konsultacji społecznych do akceptacji Wójtowi Gminy Iwkowa,
2) uczestniczenie w prezentacjach projektu planu ogólnego na posiedzeniu odpowiednich Komisji oraz sesji Rady Gminy w Iwkowej,(udział fizyczny)
3) opracowanie uzasadnienia oraz podsumowania, o których mowa w art. 42 pkt 2 i art. 55 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity, Dz.U. z 2024 r. poz.1112, ze zm.),
4) ostateczne przekazanie całości opracowania,
5) przekazanie planu ogólnego wraz z uzasadnienieniem w formie numerycznej dostosowanej do systemu informacji istniejącego u Zamawiającego – pliki wektorowe i rastrowe rysunków powinny być dostarczone w formacie zgodnym z oprogramowaniem QGIS (*.shp, GeoPackage) oraz *.dxf wraz z plikami rastrowymi z georeferencją do układu 2000 strefa 7 (przy czym Zamawiający preferuje format plików zgodnych z oprogramowaniem QGIS).
6) przygotowanie projektu uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z przepisami:
1) ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity, Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.),
2) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 r. w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r., poz. 2758),
3) ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (tekst jednolity, Dz. U z 2024 r. poz. 1112 ze zm.),
4) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (tekst jednolity, Dz.U. z 2024 r. poz. 54 ze zm.),
5) rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2020 r. poz. 1916, ze zm.),
6) rozporządzenia ministra rozwoju i technologii w sprawie sposobu wyznaczania obszaru uzupełnienia zabudowy w planie ogólnym (Dz. U z 2024r. poz. 729)
7) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity, Dz.U.2024r. poz. 609 ze zm.),
8) uchwały Nr XLV/693/18 Sejmiku Województwa Małopolskiego z dnia 29 stycznia 2018 r. w sprawie Obszaru Chronionego Krajobrazu Wschodniego Pogórza Wiśnickiego (Dz. Urz. Woj. Małop. z dnia 9 lutego 2018 r., poz. 1166),
9) innymi przepisami wynikającymi z odpowiednich aktów prawnych, mających odniesienie do przedmiotu zlecenia, m. in. dotyczącymi ochrony środowiska, ochrony zabytków, prawa wodnego, ochrony gruntów rolnych i leśnych, dróg, itp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 196800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198520,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 196800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Urbanistyczne Maria Modzelewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 490428066
7.3.3) Ulica: Wybickiego 8
7.3.4) Miejscowość: Nowy Sącz
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO URBANISTYCZNE Maria Modzelewska
jakie przetargi wygrała firma
BIURO URBANISTYCZNE Maria Modzelewska
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 196800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Dygowo"
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Wróblew
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Margonin wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz innych dokumentów związanych z opracowaniem planu ogólnego gminy Margonin
- Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo
- "Plan Ogólny Gminy Gardeja".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.