Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Myszyniec
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668284
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 60
1.5.2.) Miejscowość: Myszyniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-430
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 297721141
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@myszyniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://myszyniec.nowoczesnagmina.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bbea3a5c-9a68-11ee-ba3b-4e891c3846851.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bbea3a5c-9a68-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578471
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062026/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Utrzymanie porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w Gminie Myszyniec w 2024 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00553039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 13 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawą prawną wyboru trybu z wolnej ręki jest art.214 ust. 1 pkt 13 ustawy PZP. Zamówienie udzielane jest przez Zamawiającego, o którym mowa w art.4 i art.5 ust. 1 pkt 1 osobie prawnej, jeżeli spełnione są łącznie warunki: a) sprawuje nad tą osobą prawną kontrolę, odpowiadającą kontroli sprawowanej nad własnymi jednostkami, polegającą na dominującym wpływie na cele strategiczne oraz istotne decyzje dotyczące zarządzania sprawami tej osoby prawnej; warunek ten jest również spełniony, gdy kontrolę taką sprawuje inna osoba prawna kontrolowana przez zamawiającego w taki sam sposób, b) ponad 90% działalności kontrolowanej osoby prawnej dotyczy wykonywania zadań powierzonych jej przez zamawiającego sprawującego kontrolę lub przez inną osobę prawną, nad którą ten zamawiający sprawuje kontrolę, o której mowa w lit. a, c) w kontrolowanej osobie prawnej nie ma bezpośredniego udziału kapitału prywatnego.Wobec powyższego spełnione zostały wszystkie przesłanki umożliwiające udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN.271.16.2023.OŚ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 416666,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa bieżącego utrzymania porządku i czystości oraz zieleni na terenach publicznych w gminie Myszyniec w 2024 roku, przez okres 12 miesięcy.
Zakres zamówienia obejmuje:
Zadanie 1 – utrzymanie porządku i czystości na terenie gminy Myszyniec.
Usługa sprzątania dotyczyć będzie między innymi nw. lokalizacji na terenie gminy Myszyniec:
a) Skwer przy fontannie – ul. Rynarzewskiego
b) Skwer przy ul. Stacha Konwy,
c) Skwer przy Parku Kurpiowska Kraina + teren łazienek
d) Skwer przy tzw. „starej aptece”,
e) Boisko sportowe przy ul. Przemysłowej,
f) Otwarte strefy aktywności przy ul. Brata Zeno i ul. Świerkowej,
g) Strefa aktywności: „siłownia pod chmurką” przy ul. dr Pawłowskiego,
h) Teren Amfiteatru i wokół niego,
i) Teren całego Parku Kurpiowska Kraina (za kościołem),
j) Parking i teren wokół budynku komunalnego przy ul. Dr Pawłowskiego 15
k) Teren wokół dworca autobusowego,
l) Teren Centrum Usług Społecznych,
m) Boisko sportowe w Myszyńcu Starym.
n) Utrzymanie Miejsc Pamięci Narodowej,
o) utrzymanie ciągu ulicznego w pasie dróg gminnych nw. ulic:
- Akacjowa, Świerkowa, Modrzewiowa, Kasztanowa, Kurpiowska, Bartna, W. Witosa, Gen. J. Bema, (do skrzyżowania z ul. Obwodową), Sportowa, Modra, Nadrzeczna (teren przy niezabudowanych nieruchomościach, zieleń przy jezdni),
- Chodnik – łącznik od ul. Stacha Konwy do ul. W. Witosa,
- Targowa (przepompownia + rowy melioracyjne w stronę ul. Reymonta)
Usługa sprzątania obejmować będzie:
- opróżnianie pojemników na odpady we wskazanych lokalizacjach wg. potrzeb, nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu,
- utrzymanie w czystości stref aktywności oraz placów zabaw poprzez: zbieranie odpadów, zamiatanie powierzchni wydzielonych do zabaw małych dzieci, czyszczenie oraz wymianę piasku w piaskownicach, bieżące przeglądy, naprawy i malowanie,
- montaż i malowanie ławek parkowych, mycie ławek parkowych, bieżące naprawy uszkodzonych lub zniszczonych ławek,
- utrzymanie w czystości peronów dworca,
- utrzymanie czystości łazienek, dbanie o stan klamek na monety,
- przegląd i przygotowanie do użytku terenu łazienek przy Amfiteatrze przed planowanymi imprezami,
- mycie sceny Amfiteatru przed planowanymi imprezami i sprzątanie wiat,
- utrzymanie porządku i czystości na chodnikach, w tym usuwanie śniegu i zwalczanie śliskości dostarczoną przez Zamawiającego mieszanką piaskowo – solną w okresie zimowym,
Zlecone prace powinny być wykonywane zgodnie z ustalonym harmonogramem, a w sytuacjach nadzwyczajnych na każde wezwanie Zamawiającego.
Zadanie nr 2 – utrzymanie zieleni.
Usługa utrzymania zieleni na terenach publicznych wymienionych w zadaniu 1 polegać będzie na:
- pielęgnacji trawników poprzez bieżące koszenie, zbieranie i kompostowanie traw,
- interwencyjnej pielęgnacji drzew, krzewów i rabat poprzez cięcie i formowanie,
- pieleniu i wyrywaniu chwastów, oraz wywóz powstałych odpadów zielonych na kompostownik,
- sadzenie drzew, krzewów ozdobnych, nasadzeń jednorocznych zapewnianych przez Zamawiającego wraz z ich pielęgnacją,
- utrzymania stawu w Parku Kurpiowska Kraina w Myszyńcu,
- podlewanie roślin,
- uzupełniające nasadzenia wg ustaleń z Zamawiającym,
- grabienie i kompostowanie liści ze wskazanych lokalizacji,
- wycinkę i utylizację zarośli, zakrzaczeń oraz konarów i gałęzi drzew.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77312000-0 - Usługi usuwania chwastów
90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416666,66 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416666,66 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416666,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Myszynianka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7582368344
7.3.3) Ulica: Plac Wolności 60
7.3.4) Miejscowość: Myszyniec
7.3.5) Kod pocztowy: 07-430
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MYSZYNIANKA
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA MYSZYNIANKA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416666,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Mechaniczne oczyszczanie ulic na terenie miasta Rogoźno w 2025 roku
- Prace pielęgnacyjne skwerów, plewienie, przycinanie, formowanie i podlewanie roślin - II postępowanie
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Założenie miejskich łąk kwietnych na terenie Warszawy
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg powiatowych - zamiatania dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy
- Budowa 8-oddziałowego Przedszkola nr 148 przy ul. Rogowskiej 18A we Wrocławiu wraz z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną - zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych
więcej: Usługi ogrodnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.