Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Żywienie pacjentów i pracowników w Szpitalu im. Kopernika w Gdańsku oraz w WCO.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Copernicus Podmiot Leczniczy Sp. z o.o.
1.3.) Oddział zamawiającego: Szpital św. Wojciecha al. Jana Pawła II 50, 80-462 Gdańsk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 221964385
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Nowe Ogrody 1-6
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-803
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@copernicus.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.copernicus.gda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/copernicus/aukcje1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Żywienie pacjentów i pracowników w Szpitalu im. Kopernika w Gdańsku oraz w WCO.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e665e31-a627-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578486
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po
stronie Zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzieleni zamówienia.
Zamawiający prowadzi postępowanie na usługę pn. „Usługa żywienia
pacjentów i pracowników w Szpitalu im. M. Kopernika w Gdańsku oraz w WCO- powtórka.-D10.251.83.C.2023. W zakresie czynności wyboru najkorzystniejszej oferty w niniejszym postepowaniu wpłynęło odwołanie do Prezesa KIO. W związku z powyższym oraz ze względu na to, ze obecna umowa na żywienie pacjentów i pracowników Szpitala została wypowiedziana przez Wykonawcę i trwa do 31.12.2023, w celu zapewnienia ciągłości usługi żywienia pacjentów i personelu szpitala od 01.01.2024 r, konieczne jest udzielenia zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: D10.251.83.C.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D10.251.99.C.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 687901,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Usługa żywienia pacjentów i pracowników w Szpitalu im. M. Kopernika w Gdańsku oraz w WCO.
2. Zamówienie należy wykonać w zakresie wymienionym w Formularzu cenowym (zał. 2A do Zaproszenia), zgodnie z opisem wskazanym w Opisie Przedmiotu Zamówienia (zwany dalej OPZ)- zał. 2B do Zaproszenia oraz zgodnie z warunkami zawartymi w Istotnych postanowieniach umowy (zał. nr 3 do Zaproszenia).
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 742926,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 742926,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 742926,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ryszard Kokoszka prowadzący działalność gospodarczą Restauracja „Cristal” Ryszard Kokoszka (wspólnik spółki cywilnej)
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Andrzej Kokoszka prowadzącym dział alność gospodarczą Restauracj a „Cristal” Andrzej Kokoszka (wspólnik spółki cywilnej)
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 957-05-02-588
7.3.3) Ulica: Ul. Grunwaldzka 105
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-244
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Restauracja "CRISTAL" R.A.Kokoszka s.c.
jakie przetargi wygrała firma
Restauracja "CRISTAL" R.A.Kokoszka s.c.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 742926,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa implantów do leczenia wad powiek wraz z przymiarami dla UCK.
- Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę dedykowanego oświetlenia i azylu na przejściach dla pieszych na skrzyżowaniu drogi wojewódzkiej nr 228 z ul. Kaszubską i ul. Szydlicką w miejscowości Sulęczyno
- Odnowienie gwarancji producenta oraz wparcia technicznego na posiadany przez Zamawiającego system Avaya IP Office oraz świadczenie usług telefonii stacjonarnej dla Gdańskich Nieruchomości.
- Zakup paliwa do samochodów służbowych w systemie sprzedaży bezgotówkowej.
- Dostawa odczynników do aktywacji bazofilów metodą cytometrii przepływowej dla UCK
- Dostawa odczynników do testów metodą cytometrii przepływowej dla UCK
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług bufetowych oraz cateringowych na rzecz Prokuratury Krajowej wraz z dzierżawą lokalu użytkowego i urządzeń w celu prowadzenia usług gastronomicznych
- Usługa wyżywienia uczestników projektu podczas wyjazdowych szkoleń edukacyjnych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' ; nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23
- Usługi przygotowania, dostarczania i wydawania posiłków dla dzieci przedszkola i żłobka w Żarowie
- Usługi cateringowe w trakcie realizacji operacji polegającej na organizacji i przeprowadzeniu szkoleń w ramach interwencji "Doskonalenie zawodowe rolników" moduł 1 "Szkolenia podstawowe dla rolników"
- Przygotowanie i dostarczanie posiłków w roku 2025 dla dzieci z Przedszkola nr 423 mieszczącego się w Warszawie, przy ulicy Kadrowej 9
- "Dobry posiłek w szpitalach na okres do 30.06.2025"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.