eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanniki" Dostawa eko-groszku, węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa eko-groszku, węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 169

1.5.2.) Miejscowość: Sanniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10

1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b80c9330-a723-49b9-b054-507d2181c0b0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„ Dostawa eko-groszku, węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b80c9330-a723-49b9-b054-507d2181c0b0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578500

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/25/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa eko-groszku i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532189

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DG.271.30.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko-groszku w okresie grzewczym 2024/2025 do następujących placówek:
- Szkoła Podstawowa w Sannikach 28 ton
- Gospodarka mieszkaniowa w Brzezi 20 ton
- Urząd Miasta i Gminy Sanniki 22 ton
- Remizy OSP 15 ton
- Budynek komunalny w Nowym Barciku 24 tony
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia:
-węgiel kamienny eko-groszek -oryginalnie workowany, typ 31 lub 32 o uziarnieniu 5-25 mm, udział podziarna nie większy niż 10%, wilgotność nie większa niż 8%, zawartość popiołu nie większa niż 7%, wartość opałowa minimum 27MJ/kg, zawartość części lotnych: 28%-48%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, temperatura mięknienia popiołu minimum 1200˚C, zdolność spiekania: RJ‹10;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2024/2025 wynosi 109 ton. W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem poszczególnych placówek.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla

4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego do budynku komunalnego w Nowym Barciku w okresie grzewczym 2024/2025.
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie 0-30mm, wartość opałowa minimum 26MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 12%.
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie: grzewczym 2024/2025 wynosi 24 ton.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Miał węglowy należy dostarczać do budynku komunalnego w Nowym Barciku (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.5.) Wartość części: 25440,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego (sortyment orzech) do OSP Brzezia, OSP Osmolin , OSP Szkarada , OSP Wólka Wysoka, w okresie grzewczym 2024/2025r.
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie –
25-80 mm, kaloryczność minimum 28 MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 8%;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2023/2024 r. wynosi 2 tony.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Węgiel należy dostarczyć do świetlic wiejskich na terenie gminy Sanniki (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).

4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel

4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140639,43 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152169,45 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140639,43 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140639,43 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2792,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441

7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-648

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.