Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532189/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-04
- 2024/BZP 00542149/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00547493/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00547163/01 - Wynik z dnia 2024-10-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„ Dostawa eko-groszku, węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto i Gmina Sanniki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015916
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 169
1.5.2.) Miejscowość: Sanniki
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-540
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 24 277 78 10
1.5.8.) Numer faksu: 24 277 78 15
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sanniki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanniki.bip.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b80c9330-a723-49b9-b054-507d2181c0b01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„ Dostawa eko-groszku, węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b80c9330-a723-49b9-b054-507d2181c0b0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578500
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00046226/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa eko-groszku i węgla kamiennego (sortyment orzech) w sezonie grzewczym 2024/2025 na potrzeby Miasta i Gminy Sanniki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532189
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa eko-groszku w okresie grzewczym 2024/2025 do następujących placówek:- Szkoła Podstawowa w Sannikach 28 ton
- Gospodarka mieszkaniowa w Brzezi 20 ton
- Urząd Miasta i Gminy Sanniki 22 ton
- Remizy OSP 15 ton
- Budynek komunalny w Nowym Barciku 24 tony
Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia:
-węgiel kamienny eko-groszek -oryginalnie workowany, typ 31 lub 32 o uziarnieniu 5-25 mm, udział podziarna nie większy niż 10%, wilgotność nie większa niż 8%, zawartość popiołu nie większa niż 7%, wartość opałowa minimum 27MJ/kg, zawartość części lotnych: 28%-48%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, temperatura mięknienia popiołu minimum 1200˚C, zdolność spiekania: RJ‹10;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2024/2025 wynosi 109 ton. W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem poszczególnych placówek.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09111000-0 - Węgiel i paliwa na bazie węgla
4.5.5.) Wartość części: 126000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa miału węglowego do budynku komunalnego w Nowym Barciku w okresie grzewczym 2024/2025.Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie 0-30mm, wartość opałowa minimum 26MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 12%.
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie: grzewczym 2024/2025 wynosi 24 ton.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Miał węglowy należy dostarczać do budynku komunalnego w Nowym Barciku (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 25440,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa węgla kamiennego (sortyment orzech) do OSP Brzezia, OSP Osmolin , OSP Szkarada , OSP Wólka Wysoka, w okresie grzewczym 2024/2025r.Wymagane minimalne parametry opału będącego przedmiotem zamówienia: uziarnienie –
25-80 mm, kaloryczność minimum 28 MJ/kg, zawartość popiołu nie większa niż 7%, zawartość siarki mniejsza niż 0,8%, wilgotność nie większa niż 8%;
Dostarczany opał musi posiadać certyfikat jakości potwierdzający spełnianie ww. parametrów.
Przewidywane zapotrzebowanie na opał w okresie grzewczym 2023/2024 r. wynosi 2 tony.
W ofercie należy podać cenę brutto za 1 tonę, uwzględniając koszty transportu i rozładunku na miejsce wskazane przez zamawiającego.
Węgiel należy dostarczyć do świetlic wiejskich na terenie gminy Sanniki (dostawy będą odbywać się w częściach zgodnie z aktualnym zapotrzebowaniem).
4.5.3.) Główny kod CPV: 24311800-5 - Węgiel
4.5.5.) Wartość części: 3000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140639,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 152169,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140639,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140639,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2300,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2792,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "WĘGLOPASZ" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7811898441
7.3.3) Ulica: Piątkowska 149/6
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-648
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa węgla - ekogroszek workowany w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024-2025
- Dostawa węgla eko groszek
- Sukcesywne dostawy węgla do Zespołu Szkół Specjalnych w Słupi pod Kępnem.
- Dostawa węgla na potrzeby Gminy Harasiuki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31.12.2025 roku.
więcej: Węgiel i paliwa na bazie węgla »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.