Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00407603/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00423838/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa Publicznego Przedszkola z oddziałem żłobkowym w Sulikowie w celu zapewnienia dostępu do publicznej edukacji przedszkolnej i opieki nad dziećmi do lat 3” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulików
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821440
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dworcowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Sulików
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-975
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@sulikow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sulikow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a8ac4427-9b31-45d4-8dd9-9f9f07d2c8de1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa Publicznego Przedszkola z oddziałem żłobkowym w Sulikowie w celu zapewnienia dostępu do publicznej edukacji przedszkolnej i opieki nad dziećmi do lat 3” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a8ac4427-9b31-45d4-8dd9-9f9f07d2c8de
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578552
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00016368/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 „Budowa Publicznego Przedszkola z oddziałem żłobkowym w Sulikowie w celu zapewnienia dostępu do publicznej edukacji przedszkolnej i opieki nad dziećmi do lat 3” w formule „Zaprojektuj i wybuduj”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407603
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IW-ZA.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie dokumentacji projektowej oraz roboty budowlane w ramach inwestycji pn „Budowa Publicznego Przedszkola z oddziałem żłobkowym w Sulikowie w celu zapewnienia dostępu do publicznej edukacji przedszkolnej i opieki nad dziećmi do lat 3” w formule „Zaprojektuj i wybuduj” finansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych – EDYCJA Nr 8 oraz ze środków własnych Gminy Sulików:
Przedmiot Zamówienia obejmuje:
• wykonanie dokumentacji projektowej dla budowy budynku 6-cio oddziałowego przedszkola publicznego wraz z dwoma oddziałami żłobkowymi, z zagospodarowaniem terenu i infrastrukturą techniczną. Dotyczy projektu architektoniczno – budowlanego, projektu zagospodarowania terenu, projektu technicznego, projektu wykonawczego, niezbędnych projektów warsztatowych, projektu aranżacji wnętrz z uwzględnieniem elementów realizowanych na indywidualne zamówienie, dokumentacji powykonawczej. Powyższe dotyczy dokumentacji projektowej w wersji papierowej oraz elektronicznej w rozszerzeniu pdf, doc, dwg;
• wykonanie robót budowlanych, instalacyjnych, ziemnych i wykończeniowych oraz wyposażenie obiektu budowlanego wskazanych w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, a także opisanych w dokumentacji projektowej;
• uzyskanie niezbędnych uzgodnień, opinii a przede wszystkim uzyskanie prawomocnego pozwolenia na budowę;
• uzyskanie odbiorów w całym procesie inwestycyjnym w tym odbioru końcowego zakończonego protokołem wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45214000-0 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami
45214100-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy przedszkolnych obiektów budowlanych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12469986,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13400000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12469986,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane Krzysztof Frankiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151674455
7.3.3) Ulica: Ostróżno 16
7.3.4) Miejscowość: Zawidów
7.3.5) Kod pocztowy: 59-970
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Budowlane Krzysztof Frankiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Budowlane Krzysztof Frankiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12469986,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2026-04-30PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie Centrum opiekuńczo-mieszkalnego w Tyszowcach
- "Budowa budynku kancelarii leśnictwa Wanda" - przetarg drugi
- PRZEBUDOWA I REMONT POMIESZCZENIA WARSZTATOWEGO NA SALĘ DYDAKTYCZNĄ NA POTRZEBY SYMULATORA SIŁOWNI OKRĘTOWEJ W BUDYNKU "G" ZACHODNIOPOMORSKIEGO CENTRUM EDUKACJI MORSKIEJ I POLITECHNICZNEJ
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Skoroszyce
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 31 im. Janusza Kor-czaka w Białymstoku
- Prace budowlane i remontowe budynku świetlicy oraz budowa budynku remizy OSP w Iwicznie wraz z zagospodarowaniem terenu-zad.realizowane w ramach Rząd.Progr.PŁ: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.