eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaWymiana oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne oprawy (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wymiana oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne oprawy (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7802ecb2-32c2-4ddc-87bd-2a2289237178

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


administracja samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne oprawy (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7802ecb2-32c2-4ddc-87bd-2a2289237178

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069181/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Wymiana oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne oprawy (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00496317

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.86.2024.PS

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Nazwa zamówienia nadana przez zamawiającego: Wymiana oświetlenia zewnętrznego na nowe energooszczędne oprawy (LED) na terenie Gminy i Miasta Przysucha.
Zadanie jest dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych. Nr Edycja 9RP/2023/1159/PolskiLad.
2. Przedmiot zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności dostawę nowych energooszczędnych zewnętrznych opraw oświetleniowych wraz z ich wymianą do sześciu obiektów użyteczności publicznej pełniących funkcje edukacyjne i rekreacyjno-sportowe zlokalizowanych odpowiednio:
1) Boiska sportowe „Orlik”. Lokalizacja – Przysucha, ul. Sikorskiego 3, nr ewid dz. 4514, Id działki: 142306_4.0001.4514. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 29 szt., budynek szatniowy – 4 szt.
2) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2. Lokalizacja – Przysucha, ul. Skowyry 41, nr ewid dz. 4518, 1845/2, 1844/2, 1843/3, 1841/3, 1840/3, 1839/3, 1836/3, 1835/3, 1833/3, 1832/3, 1831/3, 1830/3, 1829/3, 1828/3, 3621/3,1827/3, Id działek: 142306_4.0001. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 13 szt., budynek szkoły – 11 szt.
3) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 2. Lokalizacja – Przysucha, ul. Warszawska 45, nr ewid dz. 286, Id działki: 142306_4.0001.286. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 5 szt., budynek szkoły – 16 szt.
4) Publiczna Szkoła Podstawowa nr 1. Lokalizacja – Przysucha, ul. Krakowska 76, nr ewid dz. 726/3, Id działki: 142306_4.0001.726/3. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 0 szt., budynek szkoły – 3 szt.
5) Tereny rekreacyjno-sportowe. Lokalizacja – Smogorzów, ul. Błogosławionej Królowej Jadwigi, nr ewid dz. 731/2, Id działki: 142306_5.0017.731/2. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 4 szt., budynek – 0 szt.
6) Teren świetlicy wiejskiej. Lokalizacja – Zbożenna 114, nr ewid dz. 1226/2, Id działki: 142306_5.0021.1226/2. Szacunkowa liczba lamp do wymiany: słupy oświetleniowe – 3 szt., budynek – 3 szt.
3. Zakres prac związanych z wymianą oświetlenia zewnętrznego obejmuje w szczególności:
1) demontaż istniejących opraw oświetleniowych;
2) dostawę i montaż fabrycznie nowych, wolnych od jakichkolwiek wad opraw oświetleniowych;
3) wykonanie pomiarów ochrony przeciwporażeniowej obwodów elektrycznych zasilających niskiego napięcia oraz pomiarów natężenia oświetlenia;
4) wykonanie dokumentacji powykonawczej w zakresie dokonanych zmian instalacji elektrycznej.
4. Lokalizacja, stan prawny: Obiekty objęte zadaniem są zlokalizowany na terenie gminy Przysucha. Zadanie inwestycyjne nie zalicza się do przedsięwzięć mogących potencjalnie znacząco lub mogących znacząco oddziaływać na środowisko. Obszar inwestycji nie znajduje się na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000 i nie znajduje się w strefie konserwatorskiej.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym: Opis stanu istniejącego, Liczbę i rodzaje opraw podlegających wymianie, minimalne wymagania zamawiającego dotyczące parametrów technicznych, technologicznych, rozwiązań materiałowych, wymagań dotyczących wykonania i odbioru, wymagane dokumenty i certyfikaty na zastosowane lampy, warunków gwarancji itp. określają poniższe dokumenty:
a) Projekt wymiany oświetlenia „Wymiana oświetlenia na słupach i elewacji dla obiektów w miejscowością Przysucha, Smogorzów i Zbożenna”;
b) Rysunki : Plan oświetlenia do demontażu o numerach od E01 do E06;
c) Rysunki : Plan oświetlenia (montażu lamp) o numerach od E01 do E06;
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót „Wymiana oświetlenia na słupach i elewacji dla obiektów w miejscowości Przysucha, Smogorzów i Zbożenna”.
e) Projekt umowy z wykonawcą określający obowiązki wykonawcy i warunki realizacji zamówienia – załącznik nr 2 do SWZ.
6. Zamówienie obejmuje również roboty towarzyszące oraz tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową oraz wymaganiami zamawiającego a konieczne do uwzględnienia ze względu na przepisy prawa energetycznego, budowlanego oraz do ich prawidłowego ukończenia. Roboty te obejmują w szczególności:
1) Organizacja, zabezpieczenie i odpowiednie oznakowanie terenu objętego realizacją zamówienia.
2) Przygotowanie dokumentacji do odbioru końcowego.
3) Likwidację budowy i uporządkowanie obiektów objętych demontażem i montażem lamp oświetleniowych.
7. Gwarancja jakości.
1) Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na okres minimum 36 miesięcy.
2) Uwaga: Okres udzielenia gwarancji jakości stanowi jedno z kryteriów oceny ofert.
8. Uwagi i uzupełnienia do opisu przedmiotu zamówienia.
1) Przedmiar robót załączony do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, należy go traktować jedynie jako dokument pomocniczy przy opracowaniu oferty, a zawarte w nim zestawienie robót ma jedynie zobrazować ich skalę i pomóc w oszacowaniu kosztów wykonania zadania.
2) Materiały, urządzenia i wyposażenie dostarczone przez Wykonawcę powinny odpowiadać wymaganiom dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie zgodnie ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (j.t.: Dz. U. z 2023 r. poz. 682 z. p. zm.), posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty określone odrębnymi przepisami i spełniać warunki określone w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załączniki do SWZ.
3) Ewentualne użycie w SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia nazwy producenta, znaku towarowego, patentu lub pochodzenia w odniesieniu do określonych materiałów, urządzeń, itp. ma za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych, technologicznych Zamawiającego. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszczalne przy realizacji zamówienia. Dobrane przez projektanta materiały konkretnych producentów Zamawiający traktuje jako określenie parametrów przedmiotów za pomocą podanego standardu, dopuszczając do stosowania inne odpowiedniki rynkowe z zastrzeżeniem, że będą spełniać ten sam poziom technologiczny i jakościowy oraz będą posiadać wymagane odrębnymi przepisami atesty, certyfikaty, świadectwa bezpieczeństwa i dopuszczenie do stosowania zgodnie z wymogami prawa budowlanego oraz innymi aktami prawnymi. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta, znaków towarowych, patentów itp. jeżeli występują w rysunkach lub opisach w dokumentacji projektowo – budowlanej - nie są one obowiązujące dla Wykonawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81918,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 176300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115620,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Dominik Stachniak Firma Handlowo Usługowa „ELVOLT”

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON:101314513

7.3.3) Ulica: ul. Kolejowa11 B,

7.3.4) Miejscowość: Drzewica

7.3.5) Kod pocztowy: 26-340

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115620,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.