Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZP.112.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów - bielizna termoaktywna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: KOMENDA WOJEWÓDZKA POLICJI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351081570
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mogilska 109
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-571
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.fundusze@malopolska.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://malopolska.policja.gov.pl/
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ZP.112.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów - bielizna termoaktywna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-297e4a46-a62f-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578778
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00105231/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa wyposażenia specjalnego (peleryny, kurtki, buty, czapki, rękawiczki, plecaki itp)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W poprzednio prowadzonym postępowaniu na dostawę elementów ubioru i akcesoriów (ZP.81.2023) w zadaniu nr 1,3,4,6,
nie została złożona żadna oferta. Do zadania nr 5 wpłynęła oferta, które została odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5.
Jak również w uprzednio prowadzonym postępowaniu na dostawę elementów ubioru i akcesoriów (ZP.65.2023) do zadania
nr 2 wpłynęły dwie oferty, które podlegały odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 5 oraz w postępowaniu prowadzonym w
trybie z wolnej ręki na dostawę butów taktycznych typ 1,2 i 3 (ZP.106.2023) negocjacje nie doprowadziły do zawarcia
umowy i zostało unieważnione zgodnie z art. 255 pkt 8 ustawy Pzp.
Ciąg dalszy uzasadnienia w informacjach dodatkowych.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.65.2023, ZP.81.2023
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.112.2023 - dostawa elementów ubioru i akcesoriów - bielizna termoaktywna
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 208935,69 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1235,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Bielizna termoaktywna – 5 kpl
- materiał: poliamid, polipropylen oraz elastan,
- gramatura: minimum 215 g /m2,
- komplet składa się z koszulki z długim rękawem oraz długich spodni,
- bielizna posiada strefy wentylacyjne oraz właściwości szybkoschnące,
- kolor: czarny,
- Zamawiający wymaga dostępności pełnej rozmiarówki produktu
4.5.3.) Główny kod CPV: 18000000-9 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
18400000-3 - Odzież specjalna i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1499,37 PLN
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BIEGOSFERA sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 220865669
7.3.3) Ulica: Okrężna 8
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1499,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-27SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Mając ten fakt na uwadze oraz konieczność realizacji przedmiotowego zakupu w bieżącym roku, istnieje konieczność
przeprowadzenia postępowania w trybie z wolnej ręki, na podstawie art. 305 pkt 2 ustawy Pzp (przepis stosowany do
postępowań poniżej progów unijnych). Pierwotne warunki zamówienia (określone w Opisie Przedmiotu Zamówienia) nie
zostały zmienione w stosunku do wskazanych w prowadzonym uprzednio postępowaniu przetargowym prowadzonym w
trybie podstawowym.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA WYPOSAŻENIA ORAZ SPRZĘTU DLA OSP PAWŁOWICE W CELU PODNIESIENIA POZIOMU BEZPIECZEŃSTWA W POWIECIE PIŃCZOWSKIM
- Dostawa odzieży okazjonalnej dla pracowników Biebrzańskiego Parku Narodowego
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
- Dostawa 50 kpl. 4-częściowych ubrań specjalnych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Rzeszowie
- Dostawa koszulek sportowych dla szkół realizujących program "Mały Mistrz"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.