Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek wojskowych z terenu kompleksów wojskowych 32 WOG Zamość wraz z udostępnieniem pojemników na odpady w zakresie 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 061402337
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 2F
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 261181536
1.5.8.) Numer faksu: 261181607
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 32wog.zampub@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek wojskowych z terenu kompleksów wojskowych 32 WOG Zamość wraz z udostępnieniem pojemników na odpady w zakresie 5 części.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0585a8cc-5d9c-48d9-9d16-62e88accf15a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578797
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00239066/28/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Usługi wywozu odpadów pokonsumpcyjnych (sł. żywnościowa)
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pn/32wog3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu przez Wykonawcę oferty jest platforma zakupowa https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje,
przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy - platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość”znajdującego się na stronie danego postępowania. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem Platformy poprzez kliknięcie przycisku „ Wyślij wiadomość” po którym pojawi się komunikat, iż wiadomość została wysłana do Zamawiającego. (sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami – nie dotyczy składania ofert i wniosków, gdyż wiadomości nie są szyfrowane).
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące
odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny Wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego Wykonawcy.
Wykonawca jako podmiot profesjonalny ma obowiązek sprawdzania komunikatów i wiadomości bezpośrednio na platformazakupowa.pl przesłanych przez Zamawiającego, gdyż system powiadomień może ulec awarii lub powiadomienie może trafić do folderu SPAM.
Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje W sytuacji awarii Systemu lub niedostępności Systemu, uniemożliwiającego
komunikację Wykonawcy i Zamawiającego poprzez System, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres: 32wog.zampub@ron.mil.pl
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych I w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r., str. 1), dalej “RODO”, Zamawiający informuje, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Wojska Polskiego 2F, 22 – 400 Zamość;
2) Inspektor ochrony danych osobowych w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu kontakt e-mail: 32wog.iodo@ron.mil.pl;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówek wojskowych zlokalizowanych na terenie kompleksów wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość wraz z udostępnieniem pojemników na odpady w zakresie 5 części. Nr sprawy ZP/TP/79/2024, prowadzonym w trybie art. 275 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r., poz. 1320 t. j.)
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2024r. poz. 1320 t. j.), dalej „ustawa Pzp”;
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP/79/2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 5
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki 32 WOG Zamość zlokalizowanej w m. Zamość.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SWZ.
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.
Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji (prawo opcji - 100% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
• Zakres opcji został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – waga 60 %
szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów – waga 40%
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ------------------------------------------------------ X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Stołówki 32 WOG Zamość bądź Szefa Służby Żywnościowej
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki 32 WOG Zamość zlokalizowanej w m. Lublin.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA;
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2, określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 1b do SWZ;
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.
Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji (prawo opcji - 100% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
• Zakres opcji został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – waga 60 %
szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów – waga 40%
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ------------------------------------------------------ X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Stołówki 32 WOG Zamość bądź Szefa Służby Żywnościowej
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki 32 WOG Zamość zlokalizowanej w m. Chełm.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie , części nr 3,określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 1c do SWZ
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.
Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji (prawo opcji - 100% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
• Zakres opcji został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – waga 60 %
szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów – waga 40%
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ------------------------------------------------------ X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Stołówki 32 WOG Zamość bądź Szefa Służby Żywnościowej
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki 32 WOG Zamość zlokalizowanej w m. Hrubieszów.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 1d do SWZ;
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.
Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji (prawo opcji - 100% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
• Zakres opcji został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – waga 60 %
szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów – waga 40%
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ------------------------------------------------------ X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Stołówki 32 WOG Zamość bądź Szefa Służby Żywnościowej
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 5
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 - Usługa odbioru i utylizacji odpadów pokonsumpcyjnych ze stołówki 32 WOG Zamość zlokalizowanej w m. Włodawa.
SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5, określają:
1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie części nr 5 – stanowiący Załącznik nr 1e do SWZ;
Wykonawca zobowiązuje się przed podpisaniem Umowy lub w terminie 7 dni kalendarzowych od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie Umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji Umowy z uwzględnieniem imienia i nazwiska, stanowiska, rodzaju umowy o pracę oraz okres na jaki została zawarta (wzór wykazu stanowi załącznik do niniejszej umowy). Wykaz ten będzie stanowił integralną część Umowy. Ww. obowiązek dotyczy także Podwykonawców.
Zamawiający wskazuje następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, o których mowa w art. 95 ust 1 ustawy Pzp
Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca zamówienia zatrudniał pracowników związanych bezpośrednio z realizacją przedmiotu zamówienia, tj. kierowców i osób odbierających odpady na podstawie umowy o pracę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
• Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania w ramach Umowy z prawa opcji (prawo opcji - 100% zamówienia podstawowego) w zakresie nieprzekraczającym asortymentu i ilości zawartych w załączniku, do umowy kolumna „ZAKRES PRAWA OPCJI”.• Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „prawo opcji” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać z prawa opcji w szczególności w przypadku nieuzyskania środków finansowych na ten cel, a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie niniejszej umowy.
• W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy będzie się należeć wynagrodzenie według cen jednostkowych jak dla zamówienia gwarantowanego.
• Zakres opcji został opisany we wzorze umowy stanowiącym załącznik do umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: w zakresie część nr 1, 2, 3, 4, 5:
1) Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:
cena – waga 60 %
szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów – waga 40%
Kryterium cena (Kc) – 60%, liczone według wzoru:
Oferta zawierająca najniższa cenę brutto
Kc = ------------------------------------------------------ X 60 pkt
Cena brutto oferty badanej
Kryterium szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów (Szr) – 40%
Do oceny tego kryterium Wykonawca określi termin realizacji usługi odbioru odpadu od momentu zgłoszenia konieczności wywozu odpadów przez odpowiedniego Kierownika Stołówki 32 WOG Zamość bądź Szefa Służby Żywnościowej
Przy ocenie ww. kryterium wykonawca może zaoferować termin realizacji usługi minimum 12 godziny od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych oraz maksymalnie 48 godzin od zgłoszenia konieczności odbioru odpadów pokonsumpcyjnych
12 godzin – 40 pkt.
13 godzin – 24 godziny – 30 pkt.
25 godzin – 36 godziny – 20 pkt.
37 godzin – 48 godziny – 10 pkt.
Powyżej 48 godzin - 0 pkt.
Maksymalna waga 40 % będzie przyznana w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odbioru odpadów w ciągu 12 godzin od zgłoszenia
Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta przedstawiająca najkorzystniejszy bilans przyznanych punktów wyliczonych w oparciu o kryteria: ceny i szybkości reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
Realizacja zamówienia zostanie powierzona Wykonawcy, który uzyska najwyższą ilość punktów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: szybkość reakcji na zgłoszenie wywozu odpadów
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
a) aktualny wpis do rejestru Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.)
b) aktualne pozwolenie na zbieranie i przetwarzanie odpadów (art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.)
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu odpadów pokonsumpcyjnych.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących:
1) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to odrębnych przepisów:
w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada:
a) AKTUALNY WPIS DO REJESTRU Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz gospodarce odpadami (BDO) (art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.)
b) AKTUALNE POZWOLENIE na zbieranie i przetwarzanie odpadów (art. 41 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012r.)
2) Zdolności technicznej lub zawodowej:
w zakresie części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4, części nr 5:
WYKAZ NARZĘDZI, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.:
- co najmniej jeden środek transportu przystosowany do przewozu odpadów pokonsumpcyjnych objętych zamówieniem – według wzoru Wykazu narzędzi – stanowiącego Załącznik nr 7 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY (jeżeli dotyczy) – zgodnie z art. 123 ustawy Pzp - Wykonawca nie może, po upływie terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, powoływać się na zdolności lub sytuację podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Załącznik nr 5 do SWZ;2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ
3) Oryginał pełnomocnictwa w przypadku, gdy ofertę i załączniki podpisuje ustanowiony pełnomocnik
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1) W przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.Wspólnicy spółki cywilnej traktowani są jako wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 117 ustawy Pzp, gdy zamawiający wymaga posiadania uprawnień zawodowych czy też wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, a warunki udziału w postępowaniu spełniają tylko poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, należy dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynikać będzie, jakie konkretne roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają określeni wykonawcy – a więc kto co konkretnie zrobi w trakcie wykonywania zamówienia. (z treści oświadczenia winno wynikać, którą część zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia – dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - wzór stanowi załącznik nr 6 do SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenie zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ. ( odpowiednio do danej części)7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-14 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/32wog
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-14 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-13
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:Nie podlegają wykluczeniu, w okolicznościach, o których mowa w art. 7 ust.1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2024 poz. 507 t. j.) :
1. Zgodnie z ustawą z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507 t. j. ) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - wykluczeniu podlegają osoby i podmioty wpisane na listę, wobec których stosowane są środki, o których mowa w art. 1, ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lista prowadzona przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych. Lista publikowana jest w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej ministra właściwego do spraw wewnętrznych.
2. W związku z art. 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. (poz. 507) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy z dnia 11 września 2019 r – Prawo zamówień publicznych wyklucza się :
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2023 r. poz. 1124, 1285, 1723 i 1843) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2023 r. poz. 120, 295 i 1598) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3.
3. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podst. ust. 2 pkt 1),2),3) Zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
C. Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- Usługi napraw sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 32WOG oraz jednostkach i instytucjach wojskowych będących na zaopatrzeniu w ich miejscach dyslokacji w zakresie 4 części
- Przygotowywanie i dostarczanie posiłków do Szkoły Podstawowej w Żdanowie, Gmina Zamość w 2025 r.
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego wysokometanowego do budynków będących własnością Powiatu Zamojskiego
- Dostawa sukcesywnie w 2025 roku artykułów spożywczych, opakowań i produktów do sporządzania napojów na potrzeby baru w Centrum Kultury Filmowej "Stylowy" w Zamościu
- Usługa dostarczania posiłków do Szkoły Podstawowej im. Papieża Jana Pawła II w Płoskiem, Gmina Zamość 2025
- Zimowe utrzymanie gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminy Zamość w sezonie 2024-2025 - nr 3
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Tuplice w 2025 roku
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Siemiątkowo w 2025 r.
- Świadczenie usług odbioru odpadów z terenu Jednostek Organizacyjnych Powiatu Otwockiego oraz przekazanie ich do Instalacji Przetwarzania Odpadów
- Usługi polegające na odbieraniu i zagospodarowaniu stałych odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Gniewoszów oraz z punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
- wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji pomieszczeń trzeciego piętra w Pawilonie II Pomorskiego Centrum Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie Sp. z o.o.
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.