Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00536084/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-06
- 2023/BZP 00536315/01 - Modyfikacja z dnia 2023-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej na potrzeby SPZOZ w Sulęcinie oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii Zamawiającego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000300736
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Wincentego Witosa 7
1.5.2.) Miejscowość: Sulęcin
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-200
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-sulecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-sulecin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/szpital-sulecin1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej na potrzeby SPZOZ w Sulęcinie oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii Zamawiającego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28720c48-93c4-11ee-ba3b-4e891c384685
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00578805
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00198877/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup energii elektrycznej na potrzeby SPZOZ w Sulęcinie oraz sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej w odnawialnym źródle energii Zamawiającego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00536084
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/P/16/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż energii elektrycznej przez Wykonawcę do punktów poboru energii oraz sprzedaż przez Zamawiającego energii elektrycznej wyprodukowanej w instalacji fotowoltaicznej potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulęcinie. Łączny szacowany wolumen zakupu wynosi 737 810 kWh oraz szacowna wielkość sprzedaży energii przez Zamawiajaącego wynosi 49610 kWh w okresie 12 miesięcy od dnia 01.01.2024r. do 31.12.2024r. z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego prognozowanej ilości energii elektrycznej. Przedmiot zamówienia nie obejmuje usług dystrybucji. Wykonawca zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (Odbiorcy) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane przez Zamawiającego (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) dane do zmiany sprzedawcy. Warunkiem rozpoczęcia dostaw we wskazanym terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązującej umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Wykonawca ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/ 88, 05-850 Jawczyce złożył ofertę w przedmiotowym postępowaniu. Zgodnie z warunkami zamówienia, Zamawiający miał dokonać oceny oraz wyboru oferty najkorzystniejszej poprzez punktację kryterium oceny ofert określonych w SWZ i dokumentach postępowania. Wykonawca Entrade Sp. z o.o., określił w ofercie kryterium oceny ofert- kryterium A – cena zakupu energii elektrycznej przez Zamawiającego oraz kryterium C- sprzedaż energii elektrycznej wytworzonej przez Zamawiającego i wprowadzonej do sieci OSD, jednak nie określił kryterium oceny ofert B- termin płatności za przedmiot zamówienia. W związku z powyższym oraz z przesłanką braku uzupełnienia kryterium ofert zawartych w SWZ, Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy ENTRADE Sp. z o.o., ul. Poznańska 86/ 88, 05-850 Jawczyce na postawie art. 226 ust. 1 pkt. 5.INNE PRZETARGI SULĘCIN
- Usługa przeglądu, konserwacji i napraw sprzętu gastronomicznego i urządzeń chłodniczych
- DOSTAWA OPON DO POJAZDÓW DLA 45 WOJSKOWEGO ODDZIAŁU GOSPODARCZEGO W WĘDRZYNIE
- Usługę przeglądu oraz konserwacji klimatyzatorów w poddziale na dwie części:
- Usługę przeglądu urządzeń instalacji wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic w poddziale na dwie części:
- Remont budynku nr 695/k.4877 w m. Nowogród Bobrzański
- Przebudowa Domu Dziecka w Sulęcinie w formule "Zaprojektuj, wybuduj"
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do obiektu PTK-B+R+I Sp. z o.o. oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do budynku administracyjnego Starostwa Powiatowego przy ul. Pułaskiego 6
- Zakup paliwa do samochodów służbowych
- "Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Pogorzela i jej jednostek organizacyjnych na okres od 01.09.2024 r. do 31.12.2025 r."
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej oraz świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej do obiektów Domu Pomocy Społecznej w Wojszycach
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.