Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00514960/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa rowerowego placu zabaw tzw. pumptrack w Parku Leśnym przy ul. Sportowej w dzielnicy Leszczyny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG I SŁUŻBY KOMUNALNE W CZERWIONCE-LESZCZYNACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 240785475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Polna 6
1.5.2.) Miejscowość: Czerwionka-Leszczyny
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-238
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324272743
1.5.8.) Numer faksu: 324272743 wew.27
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdisk@czerwionka-leszczyny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdisk-czerwionka-leszczyny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdisk-czerwionka-leszczyny.e-zp.finn.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa rowerowego placu zabaw tzw. pumptrack w Parku Leśnym przy ul. Sportowej w dzielnicy Leszczyny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92404ce1-f4cd-4255-aba3-25f70bef93b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578901
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00027188/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa rowerowego placu zabaw tzw. pumptrack w Parku Leśnym przy ul. Sportowej w dzielnicy Leszczyny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514960
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDiSK-ZPM.271.27.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 428965,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych według opracowanej dokumentacji dla zadania pn. „Budowa rowerowego placu zabaw tzw. pumptruck w parku Leśnym przy ul. Sportowej w dzielnicy Leszczyny”, na części działki nr 2260/326 , obręb Leszczyny, obejmującego tor rowerowy typu „pumptrack” wraz z oświetleniem oraz elementami małej architektury.
2. Na przedmiot zamówienia, określony w pkt 1, składa się w szczególności zakres rzeczowy obejmujący między innymi:
1.) Opracowanie kompletnego projektu budowlanego obejmującego:
- wykonanie projektu zagospodarowania terenu (PZT);
- projekt architektoniczno-budowlany (PAB);
- projekt techniczny (PT);
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robot;
- przedmiar i kosztorys inwestorski;
- uzyskanie wszystkich wymaganych uzgodnień, opinii technicznych, ekspertyz i badań technicznych oraz pokrycie ich kosztów (w razie konieczności uzyskanie pozwolenia na wycinkę drzew lub krzewów);
- przygotowanie wniosku i dokonanie zgłoszenia robot nie wymagających pozwolenia na budowę lub uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
2.) Dokumentację projektową wykonaną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego dla przedmiotowego zamówienia, zawartymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, pozostałymi dokumentami Zamawiającego, Umową, obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725), a także zgodną z wszelkimi aktami prawnymi właściwymi w przedmiocie zamówienia, z przepisami techniczno budowlanymi, obowiązującymi na terenie kraju normami, wytycznymi i zasadami wiedzy technicznej. Dokumentacja projektowa winna być opracowana przez uprawnionych inżynierów i projektantów oraz winna spełniać wymagania Programu Funkcjonalno-Użytkowego. Roboty powinny być zaprojektowane zgodnie z obowiązującym prawem, wymaganiami Zamawiającego, praktyką inżynierską i najlepszą dostępną techniką. Należy przyjąć rozwiązania zapewniające prostą, niezawodną eksploatację przedmiotu zamówienia w długim okresie czasu po najniższych kosztach eksploatacji. Dokumentację projektową należy wykonać w wersji papierowej oraz w wersji elektronicznej (CD/DVD). W wersji papierowej dokumentację należy wykonać w 4 egzemplarzach. W wersji elektronicznej dokumentację należy wykonać w 2 kompletach. Dokumentację należy przygotować w formacie PDF oraz w formacie DWG na trwałym nośniku umożliwiającym wykonywanie dalszych kopii i ich edycję.
3.) Uzyskanie zatwierdzenia koncepcji zagospodarowania terenu od Zamawiającego.
4.) Sporządzenie wszelkich innych ekspertyz i opracowań, których potrzeba ujawni się w trakcie prac projektowych i realizacji.
5.) Przedłożenie opracowanego projektu budowlanego Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej.
6.) Zgłoszenie robót w imieniu i na rzecz Zamawiającego.
7.) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
8.) Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu zatwierdzenia, w terminie umożliwiającym wprowadzenie ewentualnych zmian do projektu.
9.) Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego uzgadniania opracowań projektowych z Zamawiającym.
10.) Sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
11.) Przejęcie od Zamawiającego placu budowy.
12.) Wykonanie robot budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej. Zakres planowanej inwestycji obejmuje:
- budowę toru z mieszanki mineralno-bitumicznej dla średnio zaawansowanych użytkowników o długości min. 103,0 mb toru jezdnego, lub dłuższej połączonego z torem dla początkujących użytkowników (dzieci) o długości min. 32,0 mb toru jezdnego lub dłuższej oraz utwardzone place stanowiące miejsca przygotowania do jazdy,
- wykonanie oświetlenia toru,
- wykonanie chodników z kostki brukowej betonowej,
- humusowanie terenu wraz z obsianiem trawą,
- montaż urządzeń małej architektury (ławki, kosze na śmieci, stojaki na rowery),
- roboty rozbiórkowe (w tym rozebranie istniejącej nawierzchni z kostki brukowej oraz demontaż istniejących schodów terenowych),
- wykonanie schodów terenowych z elementów brukowych betonowych,
- opracowanie regulaminu sposobu korzystania z toru,
- wykonanie i montaż tablic z regulaminem.
13.) Wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń.
14.) Zapewnienie objęcia funkcji kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego przez osoby posiadające wymagane uprawnienia budowlane.
15.) Zapewnienie i prowadzenie obsługi geodezyjnej.
16.) Prowadzenie dokumentacji budowy.
17.) Wykonanie niezbędnych pomiarów, badań i sprawdzeń.
18.) Zagospodarowanie terenu.
19.) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, opracowanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnych pomiarów powykonawczych.
20.) Opracowanie instrukcji zasad korzystania z obiektu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
71500000-3 - Usługi związane z budownictwem
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 578906,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1090157,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 578906,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OBO Polska Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385635929
7.3.3) Ulica: Trembeckiego 11a
7.3.4) Miejscowość: Rzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 35-234
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 578906,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CZERWIONKI-LESZCZYN
- Przygotowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. Likwidacja niskiej emisji poprzez podłączenie budynków do sieciowego nośnika ciepła na zabytkowym osiedlu mieszkalnym w Czerwionce - Leszczynach
- Koszenie trawy na terenach stanowiących własność Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych w roku 2025 na terenie Gminy i Miasta Czerwionka-Leszczyny
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa trafostacji - rozdzielnic
- Rozbudowa drogi gminnej nr 105533L i 105534 L wraz z budową oświetlenia drogowego w m. Minkowice, gm. Mełgiew
- Rozwój infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Chynów
- "Adaptacja budynku internatu Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu" - Etap I
- Dostosowanie Systemu Sygnalizacji Pożarowej do przeprowadzania imprez z wykorzystaniem efektów scenicznych w obszarze płyty głównej Hali Widowiskowo-Sportowej COS Torwar w Warszawie
- Wykonanie robót w systemie "zaprojektuj i wybuduj" - wykonanie remontu balkonów budynku przy ul. Kleczkowskiej 17 oraz Glinianej 63 we Wrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.