Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00521353/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-30
- 2024/BZP 00526410/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Techniki Budowlanej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000063650
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Filtrowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-611
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@itb.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.itb.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.itb.pl/artykuly/POST%C4%98POWANIA-PZP1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalnośc naukowa i techniczna w dziedzinie nauk inżynieryjno-technicznych.
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków czystości i artykułów gospodarczych.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-67f4277d-bce6-4bd5-b2b2-50a22f6de3ed
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578915
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TO.260.23TZ.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 400000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy, w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy, środków czystości i artykułów gospodarczych, zgodnych z opisem i w ilościach zawartych w Formularzach Cenowych niniejszego SWZ stanowiących załączniki do Rozdziału II SWZ. W przypadku wykorzystania kwoty przed upływem 12 miesięcy – umowa wygasa. W przypadku nie wykorzystania kwoty przeznaczonej na realizację niniejszej umowy po upływie 12 miesięcy – strony mogą przedłużyć czas trwania umowy, przy zachowaniu pozostałych warunków umowy , nie dłużej jednak niż o 8 miesięcy.
2. Wszystkie oferowane produkty w ramach zamówienia muszą być fabrycznie nowe, pełnowartościowe, zapakowane w oryginalne opakowania producenta. Określony w formularzach cenowych opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, co oznacza, że wykonawca może zaoferować produkty charakteryzujące się lepszymi parametrami czy cechami użytkowymi. Wszędzie tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy czy marki produktowe należy je traktować tylko i wyłącznie jako przykładowe, które spełniają opisane dla danego produktu wymogi.
3. Jeżeli dostarczane produkty nie spełniają określonych w SWZ wymogów Wykonawca zobowiązuje się do ich wymiany zgodnie z wymogami reklamacji opisanymi przez Zamawiającego.
4. Środki czystości i artykuły gospodarcze dostarczane Zamawiającemu muszą posiadać termin przydatności do użycia. Minimalny termin przydatności do użycia 6 miesięcy licząc od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39831000-6 - Preparaty piorące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
39811000-0 - Preparaty do odświeżania powietrza w pomieszczeniach
19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych
33771000-5 - Toaletowe produkty z papieru
33711900-6 - Mydło
39831700-3 - Automatyczne dozowniki mydła
39224300-1 - Miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający wymagał w OPZ dla lokalizacji Warszawa, w poz. 24 Papier toaletowy w roli, dwuwarstwowy, biały wykonany z makulatury. Długość roli: 170 m, liczba arkuszy: 1214średnicy roli: 18.5 cm. Op. 12 rolek. Papier do dozownika typu Tork. Po wysłaniu zapytania w dniu 24.10.2024 r. do producenta TORK o ww. produkt, Zamawiający otrzymał odpowiedz, iż dany produkt nie jest już w ofercie producenta. Zaoferowane w tej pozycji asortymenty Wykonawców nie są ww. asortymentem jak również nie są równoważne z nim, jak również żadne z hipotetycznie równoważnych nie występują.
Zamawiający podjął decyzje o unieważnieniu postepowania.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków czystości i higienicznych do Szpitala Miejskiego im. Franciszka Raszei w Poznaniu
- Dostawa ręczników papierowych, dozowników do ręczników w roli, mydła w piance
- Sukcesywna dostawa środków czystości oraz materiałów gospodarczych
- "Zakup wraz z dostawą art. gospodarczych, środków czystości, środków ochrony indywidulanej, środków piorących i automatów dozujących do Domu Pomocy Społecznej Nr 1 im. Marie Juchacz w Gorzowie Wlkp."
- Sukcesywna dostawa worków foliowych na odpady komunalne oraz segregowane odpady komunalne.
- Sukcesywna dostawa worków foliowych do selektywnego zbierania odpadów komunalnych w 2025 roku
więcej: Produkty z tworzyw sztucznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.