Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00495938/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz RDW w Żołędowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9783871.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz RDW w Żołędowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-051d1f23-8dff-4e7a-b5f9-7e9d1775256f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00578954
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038737/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Produkty szkółek leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00495938
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O1.N4.361.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie.CPV 03 45 00 00 Produkty szkółek leśnych
CPV 03 45 20 00 Drzewa
2. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 39430,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie.CPV 03 45 00 00 Produkty szkółek leśnych
CPV 03 45 20 00 Drzewa
2. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 132850,80 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie.CPV 03 45 00 00 Produkty szkółek leśnych
CPV 03 45 20 00 Drzewa
2. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.5.) Wartość części: 474008,76 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: Dostawa sadzonek drzew z podziałem na 4 części: dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Inowrocławiu, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich w Wąbrzeźnie, dla Rejonu Dróg Wojewódzkich we Włocławku oraz Rejonu Dróg Wojewódzkich w Żołędowie.CPV 03 45 00 00 Produkty szkółek leśnych
CPV 03 45 20 00 Drzewa
2. Zakres i zasady wykonywania usług określają: Wzór umowy (Załącznik nr 3 SWZ) oraz Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (Załącznik nr 4 do SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 03450000-9 - Produkty szkółek leśnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03452000-3 - Drzewa
4.5.5.) Wartość części: 29992,68 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35154 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 45490 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35154 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo ogrodniczo-szkółkarskie Bolesław Łakomski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661523583
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE BOLESŁAW ŁAKOMSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE BOLESŁAW ŁAKOMSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35154 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 91702,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102997 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 91702,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Ogrodniczo-Szkółkarskie Arkadiusz Nawrocki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661006586
7.3.4) Miejscowość: Lubstów
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO OGRODNICZO-SZKÓŁKARSKIE ARKADIUSZ NAWROCKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 91702,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 410767,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734105,97 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 410767,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZKÓŁKASTWO drzewa i krzewy ozdobne i zalesianie Bartosz Wiśniewski ul. Piotrkowska 21, 62-610 Sompolno
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6658334107
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 410767,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21840 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37567,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21840 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Radosław Matczak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6652362956
7.3.4) Miejscowość: Biele
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21840 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-29INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa lampy RTG do angiografu Artis One działającego w Zakładzie Hemodynamiki Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. dr. E. Warmińskiego SPZOZ w Bydgoszczy wraz z instalacją i regulacją
- DOSTAWA GOGLI VR ORAZ DROBNYCH PODZESPOŁÓW ELEKTRONICZNYCH
- Dostawa pralnic i maszyn do suszenia na potrzeby Domów Studenta Politechniki Bydgoskiej
- USŁUGA PRANIA, CZYSZCZENIA I DEZYNFEKCJI OBUWIA
- Usługa wykonywania badań mikrobiologicznych leczniczych produktów radiofarmaceutycznych
- Sukcesywne dostawy papieru toaletowego, ręczników papierowych, prześcieradeł papierowych w rolkach, papieru czyszczącego
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.