eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Reguły › "Inwentaryzacja reklam w postaci przestrzennej bazy danych GIS 3D reklam (cyfrowa ewidencja reklam 3D) wraz z fotorejestracją i mobilnym skaningiem laserowym 3D na terenie Gminy Michałowice"



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Inwentaryzacja reklam w postaci przestrzennej bazy danych GIS 3D reklam (cyfrowa ewidencja reklam 3D) wraz z fotorejestracją i mobilnym skaningiem laserowym 3D na terenie Gminy Michałowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MICHAŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269290

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1

1.5.2.) Miejscowość: Reguły

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@michalowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e5df91dd-95a9-11ee-ba3b-4e891c384685

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Inwentaryzacja reklam w postaci przestrzennej bazy danych GIS 3D reklam (cyfrowa ewidencja reklam 3D) wraz z fotorejestracją i mobilnym skaningiem laserowym 3D na terenie Gminy Michałowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5df91dd-95a9-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579012

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540582

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.73.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Inwentaryzacja reklam w postaci przestrzennej bazy danych GIS 3D reklam (cyfrowa ewidencja reklam 3D) wraz z fotorejestracją i mobilnym skaningiem laserowym 3D na terenie Gminy Michałowice” – zwane dalej „Przedmiotem zamówienia”.
2. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje odcinki dróg na terenie Gminy Michałowice określone w Wykazie dróg stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ, o łącznej długości wynoszącej 147 km, w tym:
1) ok. 110 km dróg gminnych publicznych;
2) ok. 5 km dróg wojewódzkich;
3) ok. 23 km dróg powiatowych;
4) ok 9 km dróg we władaniu GDDKiA.
3. Szczegóły dotyczące m.in. zakresu Przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące sposobu wykonania pomiaru terenu, fotorejestracji, chmury punktów 3D, cyfrowej ewidencji reklam i nośników reklamowych a także wykaz dróg objętych Przedmiotem zamówienia określone są w następujących dokumentach:
1) „Szczegółowej Specyfikacji Technicznej” stanowiącej załącznik nr 8 do SWZ (dalej: SST);
2) „Wykazie dróg” stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
4. Podział realizacji Przedmiotu zamówienia na poszczególne etapy wraz z określeniem ich zakresu, terminu realizacji oraz wysokości wynagrodzenia zostały określone w „Harmonogramie wykonania poszczególnego etapu zamówienia” stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
5. Inwentaryzacja reklam zostanie opracowana przez Wykonawcę w postaci 3 zintegrowanych ze sobą zbiorów danych pozyskanych na podstawie pomiarów terenowych wykonanych mobilnym systemem mapowania:
1) Dokumentacji fotograficznej pasa drogi – fotorejestracji sferycznej;
2) Chmury punktów 3D;
3) Cyfrowej bazy danych GIS 3D reklam (ewidencja reklam 3D).
6. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania Przedmiotu zamówienia zgodnie z przepisami prawa, przy czym we własnym zakresie zweryfikuje obowiązujący stan prawny.
7. Wykonawca będzie informował na bieżąco Zamawiającego o wystąpieniu istotnych problemów związanych z wykonaniem Przedmiotu zamówienia.
8. Przedmiot zamówienia zostanie opracowany zgodnie z przepisami prawa, w szczególności z poniższymi ustawami:
1) Ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz.U. 2023 poz. 775 ze zm.);
2) Ustawa z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. 2023 poz. 977 ze zm.);
3) Ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U. 2023 poz. 645 ze zm.).
9. Wykonawca w ramach przedmiotu zamówienia jest zobowiązany do:
1) opracowania cyfrowej ewidencji reklam rozumianych zgodnie z definicją zawartą w artykule 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2015 roku o zmianie niektórych ustaw w związku ze wzmocnieniem narzędzi ochrony krajobrazu (Dz.U. 2015 poz. 774 ze zm.);
2) wykonania Przedmiotu zamówienia uwzględniając szczegółowy zakres, sposób realizacji oraz terminy określone w dokumentacji, o której mowa w ust. 3 oraz ust. 4 powyżej.
10. Wykonawca oświadcza, że pomiar pozycji będzie wykonany w technologii GNSS-RTK-IMU, zapewniając dokładność pomiarów poziomą pomiarów nie niższą niż 10 cm, a dokładność pionową nie niższą niż 15 cm. System będzie na bieżąco korzystał z poprawek RTN (ang. Real Time Network, sieciowe dane korekcyjne).
11. Wykonawca zapewni pomoc w zakresie rozwiązywania problemów technicznych i technologicznych związanych z bieżącym wykorzystywaniem oprogramowania.
12. Zamawiający zobowiązuje się do współpracy z Wykonawcą w czasie realizacji Przedmiotu zamówienia i niezwłocznego udzielania odpowiedzi na zadawane przez Wykonawcę pytania związane z realizacją Przedmiotu zamówienia.
13. Zamawiający zobowiązuje się do udostępnienia Wykonawcy wszelkich dokumentów, opracowań, projektów, decyzji i innych dokumentów/dokumentacji będących w posiadaniu Zamawiającego, a mogących być przydatnymi do realizacji Przedmiotu zamówienia.
14. Zamawiający w ramach współpracy przy realizacji Przedmiotu zamówienia nieodpłatnie udostępni Wykonawcy w swoich siedzibach lub poprzez serwer FTP, niżej wymienione dokumenty i zbiory danych w zakresie odcinków dróg objętych Przedmiotem zamówienia określonych w Wykazie dróg stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ:
a) wykaz zabytków;
b) baza danych działalności gospodarczych REGON.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71355100-2 - Usługi fotogrametryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 256147,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 256147,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 256147,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Smart Factor Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367164071

7.3.3) Ulica: ul. Poselska 29

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-931

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 256147,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.