eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubaczów"Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubaczów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 166328010

1.5.8.) Numer faksu: 166321191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.lubaczow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca8c2bdb-3eea-48b0-b776-14ebbbc17799

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8c2bdb-3eea-48b0-b776-14ebbbc17799

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579013

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228392/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411395

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.III.271.10.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9172166,67 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9172166,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lubaczowie”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.5.) Wartość części: 4374669,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubaczowie."

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1208065,85 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 oraz modernizacja budynku szatniowo–sanitarnego boiska "Orlik.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 520325,20 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 3 w Lubaczowie”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.5.) Wartość części: 1056910,57 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja zaplecza kuchennego Szkoły Podstawowej nr 1 oraz dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 2 w Lubaczowie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45432210-9 - Wykładanie ścian

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 1463414,63 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Wykonanie instalacji fotowoltaicznych jednostek oświatowych”

4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.5.) Wartość części: 256097,56 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część IV: „Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”

Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część V: „Modernizacja zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 3 w Lubaczowie”
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część VI: Modernizacja zaplecza kuchennego Szkoły Podstawowej nr 1 oraz dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 2 w Lubaczowie.

Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część VII: „Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”

Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;

Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.