Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00411395/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
- 2024/BZP 00445004/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00454505/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
- 2024/BZP 00463582/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00475281/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
- 2024/BZP 00501184/01 - Wynik z dnia 2024-09-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Lubaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 26
1.5.2.) Miejscowość: Lubaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-600
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.7.) Numer telefonu: 166328010
1.5.8.) Numer faksu: 166321191
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.lubaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ca8c2bdb-3eea-48b0-b776-14ebbbc177991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ca8c2bdb-3eea-48b0-b776-14ebbbc17799
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579013
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00228392/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja budynków oświatowych Gminy Miejskiej Lubaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411395
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIR.III.271.10.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9172166,67 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 9172166,66 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Budowa boiska wielofunkcyjnego z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej nr 1 w Lubaczowie”4.5.3.) Główny kod CPV: 45212200-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45212225-9 - Roboty budowlane związane z halami sportowymi
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 4374669,92 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Lubaczowie."4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1208065,85 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 oraz modernizacja budynku szatniowo–sanitarnego boiska "Orlik.”4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 520325,20 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 292682,93 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Modernizacja zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 3 w Lubaczowie”4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1056910,57 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja zaplecza kuchennego Szkoły Podstawowej nr 1 oraz dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 2 w Lubaczowie.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45432210-9 - Wykładanie ścian
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
4.5.5.) Wartość części: 1463414,63 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Wykonanie instalacji fotowoltaicznych jednostek oświatowych”4.5.3.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.5.) Wartość części: 256097,56 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część IV: „Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część V: „Modernizacja zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 3 w Lubaczowie”
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część VI: Modernizacja zaplecza kuchennego Szkoły Podstawowej nr 1 oraz dostawa i montaż wyposażenia zaplecza kuchennego Miejskiego Przedszkola nr 2 w Lubaczowie.
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Część VII: „Modernizacja sanitariatów w budynkach przedszkoli miejskich w Lubaczowie.”
Uzasadnienie prawne.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 P.z.p. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego;
Uzasadnienie faktyczne.
Gmina Miejska Lubaczów złożyła wniosek o zmianę Inwestycji objętej dofinansowaniem z Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych, który w dniu 25.10.2024 r. został zaakceptowany przez Ministra Finansów. Zgodnie z regulaminem naboru wniosków oraz wymogami Programu Inwestycji Strategicznych, inwestycja musi być realizowana w oparciu o postępowanie zakupowe mające na celu wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców Inwestycji na podstawie udzielonej nowej Wstępnej Promesy. W związku z powyższym zgodnie z regulaminem programu, Gmina Miejska Lubaczów jest zobowiązana do przeprowadzenia ponownego postępowania przetargowego na realizację inwestycji.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- "Przebudowa części pomieszczeń piwnic w budynku głównym Liceum Ogólnokształcącego w Lubaczowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 2 w Lubaczowie
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja pomieszczeń szkolnych" w ramach projektu pn.: "Mechanik przyszłości"
- Remont pomieszczeń w budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 im. Juliusza Słowackiego w Białymstoku
- ROBOTY BUDOWLANE W BUDYNKU LO W KOLE W RAMACH DWÓCH ZADAŃ: 1) WYKONANIE INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ 2) REMONT POMIESZCZEŃ W BUDYNKU LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCEGO W KOLE
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1570K Paszyn - Mogilno - Krużlowa w km ok. 5+901,78 - 6+730 w m. Mogilno
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.