Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525042/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zgierska 2
1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki
1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki
1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9905591.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8826ca7-cdde-4fd1-86dd-344f708f8552
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579044
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048305/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525042
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024.ŁP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na całodobowym zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Konstantynów Łódzki w podziale na następujące zadania:
1.1. Zadanie 1: całodobowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (zamówienie podstawowe),
1.2. Zadanie 2: całodobowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (prawo opcji A),
1.3. Zadanie 3: zwiększenie przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego dotyczącego zimowego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (Zadanie 1) do 100% wartości zamówienia podstawowego (prawo opcji B),
1.4. Zadanie 4: zwiększenie przewidywanego zakresu zamówienia dotyczącego zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (Zadanie 2) do 100% wartości Zadania 2 (prawo opcji C),
2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych umową został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu cenowym, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294300 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294300 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294300 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G&P Team Sp. z o. o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MPM Team Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7262650671
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294300 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1.1. prawa opcji A, polegającego na zleceniu Wykonawcy realizacji Zadania 2 obejmującego swym zakresem całodobowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1.2 SWZ zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 2;
1.2. prawa opcji B, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego, wskazanego w Rozdziale II pkt 1.3 SWZ (Zadanie 1), do 100% szacunkowej wartości brutto umowy dla Zadania 1;
1.3. prawa opcji C, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia dotyczącego zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki, wskazanego w Rozdziale II pkt 1.4 SWZ (Zadanie 2), do 100% szacunkowej wartości brutto umowy dla Zadania 2.
2. Zamówienie podstawowe (Zadanie 1) jest zamówieniem bezwarunkowym. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji A w zakresie realizacji Zadania 2 jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia udzielenia zamówienia o skorzystaniu z tego prawa, a Wykonawca zobowiązany jest realizować Zadanie 2 w terminie do dnia określonego dla Zadania 1.
3. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji B i/lub C jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy ze wskazaniem terminu rozpoczęcia danej opcji i będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z danej opcji w zakresie określonym we Wzorze umowy oraz zgodnie z pismem.
4. Z prawa opcji B i/lub C Zamawiający może skorzystać w przypadku wyczerpania ilości usług objętych zamówieniem odpowiednio w ramach Zadania 1 i/lub Zadania 2, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, w tym również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego (Zadanie 1) i/lub zamówienia opcjonalnego A (Zadanie 2).
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji A w zakresie Zadania 2, rozliczenie nastąpi na zasadach określonych we Wzorze umowy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w § 10 ust. 1.
6. Realizacja prawa opcji B i/lub C polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w Formularzu cenowym odpowiednio dla Zadania 1 i/lub Zdania 2, w terminie wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji B i/lub C, jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu w stosunku do wartości jednostkowej zamówienia określonej w Formularzu cenowym. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu cenowym.
7. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania przez Strony aneksu do umowy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie obiektów UD Włochy i terenu wokół urzędu
- Usługa utrzymania porządku i czystości w budynkach i posesjach administrowanych przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o w Przemyślu
- Zimowe utrzymanie jezdni w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Trybunalskim.
- Usługa sprzątania w budynkach Urzędu Marszałkowskiego w Warszawie w latach 2025-2026
- Utrzymanie czystości i zimowe utrzymanie ulic administrowanych przez Powiat Pyrzycki w okresie od 01.04.2025 do 31.03.2026 na terenie miasta Pyrzyce
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych, sanitarnych i ciągów komunikacyjnych w budynku Sądu Okręgowego w Suwałkach przy ul. Waryńskiego 45 i utrzymanie porządku na posesji.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.