eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstantynów ŁódzkiZimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Konstantynów Łódzki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057690

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zgierska 2

1.5.2.) Miejscowość: Konstantynów Łódzki

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-050

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 211 11 73, 42 211 19 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konstantynow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-konstantynow-lodzki

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/990559

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zimowe utrzymanie dróg w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki w sezonie 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d8826ca7-cdde-4fd1-86dd-344f708f8552

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00048305/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2024/2025

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00525042

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024.ŁP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 295000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na całodobowym zimowym utrzymaniu dróg na terenie gminy Konstantynów Łódzki w podziale na następujące zadania:
1.1. Zadanie 1: całodobowe zimowe utrzymanie dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (zamówienie podstawowe),
1.2. Zadanie 2: całodobowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (prawo opcji A),
1.3. Zadanie 3: zwiększenie przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego dotyczącego zimowego utrzymania dróg gminnych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (Zadanie 1) do 100% wartości zamówienia podstawowego (prawo opcji B),
1.4. Zadanie 4: zwiększenie przewidywanego zakresu zamówienia dotyczącego zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki (Zadanie 2) do 100% wartości Zadania 2 (prawo opcji C),
2. Szczegółowy zakres prac i sposób realizacji usług objętych umową został zawarty w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia oraz Formularzu cenowym, stanowiącymi odpowiednio Załącznik nr 1 i 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 294300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 294300 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 294300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): G&P Team Sp. z o. o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: MPM Team Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7262650671

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 294300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-04-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania:
1.1. prawa opcji A, polegającego na zleceniu Wykonawcy realizacji Zadania 2 obejmującego swym zakresem całodobowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki, o którym mowa w Rozdziale II pkt 1.2 SWZ zgodnie ze Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia w zakresie Zadania 2;
1.2. prawa opcji B, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia podstawowego, wskazanego w Rozdziale II pkt 1.3 SWZ (Zadanie 1), do 100% szacunkowej wartości brutto umowy dla Zadania 1;
1.3. prawa opcji C, polegającego na zwiększeniu przewidywanego zakresu zamówienia dotyczącego zimowego utrzymania dróg powiatowych w granicach administracyjnych gminy Konstantynów Łódzki, wskazanego w Rozdziale II pkt 1.4 SWZ (Zadanie 2), do 100% szacunkowej wartości brutto umowy dla Zadania 2.
2. Zamówienie podstawowe (Zadanie 1) jest zamówieniem bezwarunkowym. Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji A w zakresie realizacji Zadania 2 jest złożenie oświadczenia woli przez Zamawiającego w terminie 30 dni od dnia udzielenia zamówienia o skorzystaniu z tego prawa, a Wykonawca zobowiązany jest realizować Zadanie 2 w terminie do dnia określonego dla Zadania 1.
3. Zamawiający zamierzając realizować prawo opcji B i/lub C jest zobowiązany do pisemnego powiadomienia Wykonawcy ze wskazaniem terminu rozpoczęcia danej opcji i będzie to równoznaczne ze złożeniem oświadczenia o skorzystaniu z danej opcji w zakresie określonym we Wzorze umowy oraz zgodnie z pismem.
4. Z prawa opcji B i/lub C Zamawiający może skorzystać w przypadku wyczerpania ilości usług objętych zamówieniem odpowiednio w ramach Zadania 1 i/lub Zadania 2, w poszczególnych pozycjach Formularza cenowego, w tym również w sytuacji wyczerpania kwoty maksymalnej umowy, przeznaczonej na zrealizowanie zamówienia podstawowego (Zadanie 1) i/lub zamówienia opcjonalnego A (Zadanie 2).
5. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji A w zakresie Zadania 2, rozliczenie nastąpi na zasadach określonych we Wzorze umowy. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w § 10 ust. 1.
6. Realizacja prawa opcji B i/lub C polegać będzie na zwiększeniu ilości usług przewidzianych w Formularzu cenowym odpowiednio dla Zadania 1 i/lub Zdania 2, w terminie wykonania zamówienia. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji B i/lub C, jeżeli zaoferowana przez Wykonawcę cena jednostkowa nie ulegnie zwiększeniu w stosunku do wartości jednostkowej zamówienia określonej w Formularzu cenowym. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie za zwiększony opcją zakres zamówienia, w oparciu o ceny jednostkowe wskazane w Formularzu cenowym.
7. Skorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga podpisania przez Strony aneksu do umowy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.