eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUsuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-05


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 618567750

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poznan@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20663,Usuwanie-tam-bobrowych-na-terenie-dzialania-Zarzadu-Zlewni-w-Sieradzu.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usuwanie tam bobrowych na terenie działania Zarządu Zlewni w Sieradzu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b55daab-48b8-470f-b668-6c4b9f504e66

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579143

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.182 Usuwanie tam bobrowych - ZZ Sieradz

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00499195

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P.ROZ.2710.47.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 196081,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 1 - Nadzór Wodny Sieradz
− rzeka Myja (km 0+300-0+900, 6+800-7+300, 7+700-8+500, 10+600-11+600, 16+100-18+300, 21+100-21+850, 21+900-22+600, 23+000-27+400) gm. Sieradz, Wróblew, Brzeźnio, pow. sieradzki
− rzeka Struga z Bartochowa ( Dopływ z Kawęczynka) (km 0+000-0+250, 1+000-1+400) gm. Warta, pow. sieradzki
− rzeka Struga z Augustynowa ( Dopływ z Cielc) (km 0+100-1+100) gm. Warta, pow. sieradzki
− Kanał Mazur (km 0+100-4+300, 5+200-7+200) gm. Warta, pow. sieradzki
− Kanał Mazurek (km 0+200-2+700) ; gm. Sieradz, pow. sieradzki
− rzeka Żeglina (km 0+020-2+550, 2+560-6+500, 6+500-9+100-16+000, 17+800-23+600) gm. Sieradz m. Sieradz, Brzeźnio, pow. sieradzki
− rzeka Niniwka + stare koryto (km 3+100-5+900, 8+700-9+400, 12+250-14+980) gm. Sieradz, Warta, pow. sieradzki
− rzeka Widełka(km 0+000 – 1+200, 2+200 – 4+500, 5+800 – 9+500) gm. Zapolice, pow. zduńskowolski
− Kanał Tyczyński ( km 1+00 – 2+800, 4+900 – 7+100), gm. Sieradz, Burzenin, pow. sieradzki
− Rzeka Dopływ ze Szklanej Huty ( km 4+700 – 6+600), gm. Burzenin, pow. sieradzki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 19500,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Cześć 2 - Nadzór Wodny Wieluń
− rzeka Oleśnica w km 0+000 – 39+658
− rzeka Kanał Starzenicki w km 0+000 – 9+240
− rzeka Kanał Wieluński w km 0+000 – 3+881
− rzeka Kanał Krzyworzycki w km 0+000 – 12+875
− rzeka Pomianka w km 0+000 – 10+755

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 9450,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 3 - Nadzór Wodny Pajęczno
− rzeka Nieciecz w km 0+000 – 48+523
− rzeka Wierznica w km 0+000 - 28+685
− rzeka Wierzejka w km 0+000 – 10+343
− rzeka Wężnica w km 0+000 – 3+964

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 14000,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 4 - Nadzór Wodny Zduńska Wola
− rzeka Pichna w km 9+310 – 35+755
− rzeka Pichna Szadkowicka we km 0+000 – 19+103

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 15487,50 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 5 - Nadzór Wodny Bełchatów
− rzeka Stawka (km 1+000 – 7+900)
− rzeka Rakówka (km 0+000 -8+300, 18+625-23+500)
− rzeka Pilia (km 1+200-3+000, 8+900-10+650)
− rzeka Pilsia (km 2+478-34+245)
− rzeka Ścichawka (0+000-12+000)
− rzeka Chrząstawka (km 9+001-22+945)
− rzeka Kiełbaska (km 1+200-9+028)
− rzeka Zabłocia (km 0+000-3+800)
− rzeka Widawka (km 84+000-101+400)
− rzeka Kręcica (km 0+000-11+188)
− rzeka Jeziorka (km 0+000-14+300)
− rzeka Świętojanka (km 0+000-7+000)
− rzeka Kamionka (km 0+000-12+387)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 18000,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 6 - Nadzór Wodny Kłobuck
− rzeka Biała Oksza, km 0+000 – 30+900
− rzeka Bieszcza (Kukówka), km 0+000 – 12+370
− rzeka Bród (Brody Malina) km 0+000 – 8+770
− rzeka Dopływ w Lipiu (Ciek w Lipiu), km 0+000 – 6+400
− rzeka Dopływ z Iwanowic Małych (Iwanówka), km 0+000 – 8+590
− rzeka Dziunia, km 0+000 – 8+750
− rzeka Górnianka (Opatówka), km 0+000 – 17+880
− rzeka Kalinka, km 0+000 – 6+380
− rzeka Kanał rzeki Pankówki, km 0+000 – 4+000
− rzeka Kopka, km 0+000 – 4+650
− rzeka Liswarta, km 0+000 – 98+660
− rzeka Olszynka, km 0+000 – 10+720
− rzeka Pankówka, km 0+000 – 24+300
− rzeka Piskara, km 0+000 – 10+600
− rzeka Potok Jeżowski, km 0+000 – 15+750
− rzeka Potok Kochanowicki, km 0+000 – 14+760
− rzeka Potok Kochcicki, km 0+000 – 7+980
− rzeka Turza, km 0+000 – 10+200
− rzeka Węglowiczanka, km 0+000 – 6+000
− rzeka Żerdzina, km 0+000 – 7+100
− rzeka Łomnica w km 1+000 – 9+500 i w km 11+000 – 19+980
− rzeka Prąd w km 0+000 – 12+397
− rzeka Młynówka Kucobska w km 0+000 – 5+600
− rzeka Potok Borecki w km 0+000 – 6+830
− rzeka Potok Łomnicki w km 0+000 – 9+600
− rzeka Potok Sowczycki w km 0+000 – 10+000 (powiat oleski, gmina Olesno

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 22000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 7 - Nadzór Wodny Łask
− rzeka Tymianka km 0+000 ÷ 9+638, gm. Sędziejowice, pow. łaski, gm. Zduńska Wola, pow. zduńskowolski
− rzeka Mała Widawka km 0+000 ÷ 19+654, gm. Grabica, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni
− rzeka Końska Struga km 0+000 ÷ 19+800, gm. Buczek, gm. Łask, gm. Sędziejowice, pow. łaski
− rzeka Czajka km 7+000 ÷ 19+437, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Buczek, pow. łaski
− rzeka Dłutówka (Jesionka) km 0+000 ÷ 18+000, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni
− rzeka Pałusznica km 0+000 ÷ 13+629, gm. Dobroń, pow. pabianicki
− rzeka Grabia 0+000 ÷ 89+591, gm. Tuszyn, pow. łódzki wschodni, gm. Grabica, gm. Wola Krzysztoporska, pow. piotrkowski, gm. Drużbice, gm. Zelów, pow. bełchatowski, gm. Dłutów, pow. pabianicki, gm. Dobroń, pow. pabianicki, gm. Sędziejowice, gm. Łask, pow. łaski
− Ciek Pisia 0+000 – 1+400, gm. Łask, pow. łaski, rz. Brzezia km 0+000 ÷ 10+706, gm. Drużbice, pow. bełchatowski, gm. Grabica, pow. piotrkowski

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 8 - Nadzór Wodny Łódź Zachód
− rzeka. Pisia k. Małynia w km 0+000-27+584 gm. Zadzim, Wodzierady, Łask pow. poddębicki, łaski
− rzeka Lubczyna w km 0+000-16+722 gm. gm. m. Łódź ,Aleksandrów Łódzki, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. m. łódź, zgierski, pabianicki
− rzeka Wrząca w km 0+000-11+925 gm. Lutomiersk, Pabianice, pow. pabianicki
− rzeka Ner w km 84+500-124+846 gm. Brójce, Rzgów, m. Łódź, Pabianice, Konstantynów Łódzki, Lutomiersk, pow. łódzki wschodni, m. Łódź, pabianicki
− rzeka Łódka w km 0+000-4+658 , gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki
− rzeka Jasieniec w km 0+000- 8+590. gm. Konstantynów Łódzki, pow. pabianicki, gm. m. Łódź, pow. Łódź
− rzeka Gadka w km 0+000 – 1+419 gm. m. Łódź, pow. łódzki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 11499,69 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 9 - Nadzór Wodny Poddębice
− rzeka Gnida w km 0+000 – 17+071, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, pow. poddębicki, gm. Parzęczew, pow. zgierski
− rzeka Pisia k. Pudłówka w km 0+000- 25+591, gm. Poddębice, gm. Zadzim, pow. poddębicki, gm. Szadek, pow. zduńskowolski
− rzeka Siódmera w km 0+000 - 0+8+420 gm. Poddębice, Zadzim pow. poddębicki
− rzeka Ciek Nr 9 w km 0+000- 4+030 gm. Poddębice, pow. poddębicki
− Kanał Drozdów A w km 0+000- 15+710, gm. Świnice Warckie pow. łęczycki, gm. Wartkowice, pow. poddębicki
− rzeka Bełdówka w km 0+000- 28+560, gm. Poddębice, gm. Dalików, pow. poddębicki, gm. Aleksandrów Łódzki, pow. zgierski
− rzeka Jadwichna w km 0+000- 15+710, gm. Pęczniew, pow. poddębicki
− Kanał Niemiecki w km 0+000 – 5+400, gm. Dąbie, pow. kolski
− Kanał Niemiecki w km 5+400 – 10+456, gm. Uniejów, pow. poddębicki
− Kanał S-W w km 0+000- 16+340, gm. Wartkowice, gm. Poddębice, pow. poddębicki
− Kanał Środkowy w km 0+000 – 6+341, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki
− rzeka Struga Spicimierska w km 0+000 – 6+252, gm. Uniejów, pow. poddębicki
− rzeka Struga Spicimierska w km 6+252 – 18+165, gm. Dobra, pow. turecki
− rzeka Struga Wilamowska w km 0+000 – 3+800 gm. Dąbie, pow. kolski
− rzeka Struga Wilamowska w km 3+800 – 15+040, gm. Uniejów, pow. poddębicki
− rzeka Urszulinka w km 0+000 – 15+075, gm. Pęczniew, gm. Zadzim, pow. poddębicki
− Kanał Krzykosy w km 0+000 – 5+684, gm. Dąbie, pow. kolski
− rzeka Pisia k. Bronówka km 0+000-1+432 gm. Dąbie, pow. kolski
− rzeka z. Pisia k. Bronówka km 0+600-17+373, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki, gm. Uniejów, Wartkowice, pow. poddębicki
− Kanał Zbylczycki km 0+000-3+320 gm. Dąbie, pow. kolski
− Kanał Zbylczycki km 4+573-13+875, gm. Świnice Warckie, pow. łęczycki
− rzeka Zian km 0+000-25+100, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. poddębicki
− rzeka Zian-Gnida w km 0+000-16+430, gm. Łęczyca, pow. łęczycki, gm. Wartkowice, Dalików, pow. poddębicki, gm. Parzęczew, pow. zgierski
− rzeka Brodnia w km 0+000-10+960, gm. Poddębice, pow. poddębicki

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 10 - Nadzór Wodny Radomsko
− rzeka Radomka (km 9+100 – 10+400)
− rzeka Mękwa (km 0+000 - 9+500)
− rzeka Orzechówka (0+000 – 9+400)
− rzeka Widzówka (km 0+00 – 9+500)
− rzeka Pisia ( 4+600 – 19+250)
− rzeka Ciek spod Radziechowic (Kanał „A” Jedlno) (km 0+800 – 9+000)
− rzeka Pijawka ( lm 9+000 – 17+500)

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 16143,95 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na rozbiórce tam bobrowych w korytach rzek i kanałów wraz z rozplantowaniem wydobytego namułu, wywozem pozyskanego materiału drzewnego, uporządkowaniem terenu i zagospodarowaniem odpadów.

Rozbiórka tam bobrowych i zatorów wraz z zagospodarowaniem obejmuje:
- wydobycie elementów przetamowania z koryta,
- przemieszczenie wydobytego materiału drzewnego poza koryto, złożenie w stosy poza obszar przetamowania,
- mechaniczne/ręczne usunięcie materiału ziemistego (namuł, piasek) z koryta w obrębie przetamowań,
- wbudowanie i rozplantowanie wydobytego materiału ziemistego na skarpach w miejscu powstałych ubytków lub wzdłuż krawędzi rzeki/kanału,
- segregacja pozyskanych odpadów pozyskanych z rozbiórki przetamowań wraz z wywozem,
- uporządkowanie terenu w obrębie koryta oraz terenu przyległego.

Część 11 - Nadzór Wodny Zawiercie
− rzeka Warta 763+000 - 795+100 gm. Poraj, gm. Myszków, gm. Zawiercie, pow. myszkowski, pow. zawierciański, rzeka Warta 763+000 - 795+100 gm. Poraj, gm. Myszków, gm. Zawiercie, pow. myszkowski, pow. zawierciański
− rzeka Budzisko 0+000 – 2+700 gm. Myszków, pow. myszkowski
− rzeka Parkoszowicki Potok 0+000 – 4+100 gm. Myszków, pow. myszkowski
− rzeka Dopływ spod Huty Starej (Mijaczowski) 0+000 – 6+000 gm. Myszków, pow. myszkowski
− rzeka Dopływ z Poręby (Jaworznik) 0+000 – 3+900 gm. Żarki, gm. Myszków, pow. myszkowski
− rzeka Czarna Struga 0+000 – 10+800 gm. Myszków, gm. Żarki, pow. myszkowski
− rzeka Jaworznik (Góra Włodowska) 0+000 – 6+500 gm. Żarki, gm. Włodowice, pow. myszkowski, pow. zawierciański
− rzeka Czarka 0+000 – 3+000 gm. Poraj, pow. myszkowski
− rzeka Koclin (Pińczycki) 0+000 – 5+000 gm. Koziegłowy, powiat myszkowski
− rzeka Strumień 0+000-2+500, gm. Zawiercie, Blanówka 0+000 – 4+600 Zawiercie, Rudniki, pow. Zawierciański
− rzeka Blanówka 0+000 – 4+600 Zawiercie, Rudniki, pow. zawierciański
− rzeka Dopływ z Pohulanki 0+000 – 3+823 gm. Myszków, gm. Włodowice, pow. myszkowski, pow. zawierciański
− rzeka Dopływ spod Bardynowic 0+000 4+814, gm. Włodowice, pow. zawierciański
− rzeka Dopływ spod Mysłowa 0+000 – 5+238, gm. Koziegłowy, pow. myszkowski
− rzeka Stuła 0+000 – 3+370, gm. Myszków, pow. myszkowski
− rzeka Dopływ spod Żarek 0+000 – 1+143

4.5.3.) Główny kod CPV: 90721800-5 - Usługi ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej

4.5.5.) Wartość części: 10000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20910,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20910,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Józef Olszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271315990

7.3.3) Ulica: Topolowa 50

7.3.4) Miejscowość: Brzeźnio

7.3.5) Kod pocztowy: 98-275

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23985,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10332,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10332,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Augustyniak BUD‐MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080012975

7.3.3) Ulica: Radoszewice, ul. Kasztańska 32

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11623,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16236 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16236 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16236 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Augustyniak BUD‐MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080012975

7.3.3) Ulica: Radoszewice, ul. Kasztańska 32

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17220,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19003,5 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 19003,5 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19003,5 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433

7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii 5 lok.21

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-342

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19049,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20756,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20756,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20756,25 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Augustyniak BUD‐MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080012975

7.3.3) Ulica: Radoszewice, ul. Kasztańska 32

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29397,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 31365,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29397,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. ULFIK Marcin Ulfik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751724592

7.3.3) Ulica: Główna 10b Łagiewniki Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Pawonków

7.3.5) Kod pocztowy: 42-772

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27060,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34440,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433

7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii 5 lok.21

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-342

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11587,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13984,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11587,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUGOWY „MAG-BUD” Grzegorz Grubski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8281399971

7.3.3) Ulica: Wschodnia 74

7.3.4) Miejscowość: Dalików

7.3.5) Kod pocztowy: 99-205

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14144,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44280,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DARIUSZ RYL R-mel

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7291472433

7.3.3) Ulica: Sczanieckiej Emilii 5 lok.21

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-342

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17958 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 17958 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17958 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Augustyniak BUD‐MAR

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5080012975

7.3.3) Ulica: Radoszewice, ul. Kasztańska 32

7.3.4) Miejscowość: Siemkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 98-354

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19857,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11193 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11193 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11193 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.U.H. JOTEM 2 Małgorzata Bątorek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6491015102

7.3.3) Ulica: Zdów ul. Willowa 7

7.3.4) Miejscowość: Włodowice

7.3.5) Kod pocztowy: 42-421

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.