eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrójceSukcesywna dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem dla Urzędu Gminy Brójce i Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem dla Urzędu Gminy Brójce i Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Brójce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057750

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Brójce 39

1.5.2.) Miejscowość: Brójce

1.5.3.) Kod pocztowy: 95-006

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL712 - Łódzki

1.5.7.) Numer telefonu: 42 295 01 11

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzadgminy@brojce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brojce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c81ca407-8df8-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem dla Urzędu Gminy Brójce i Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c81ca407-8df8-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579186

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038330/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Sukcesywna dostawa oleju napędowego z przeznaczeniem dla Urzędu Gminy Brójce i Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00520626

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.18.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego w łącznej ilości 65.000 litrów do przenośnego zbiornika do składowania i wewnętrznej dystrybucji oleju napędowego typu FuelMaster FM 9000. Zbiornik znajduje się na terenie Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach ( 95-006 Brójce 46).
Szacunkowa jednorazowa dostawa paliwa – ok. 4 000 – 8 000 litrów.
Olej napędowy będzie dostarczany przez Wykonawcę autocysternami na jego koszt i ryzyko.
Dostarczane paliwo przeznaczone będzie dla pojazdów należących do Gminy Brójce (w tym Zakładu Usług Komunalnych w Brójcach). W przypadku, gdy nabywającym będzie Urząd Gminy Brójce nabywcą na fakturze będzie Gmina Brójce (95-006 Brójce 39), NIP: 7282700283 i odbiorcą Urząd Gminy (95-006 Brójce 39), natomiast, gdy nabywającym będzie Zakład Usług Komunalnych w Brójcach nabywcą na fakturze będzie Gmina Brójce, NIP: 7282700283, a odbiorcą Zakład Usług Komunalnych w Brójcach
(95-006 Brójce 46).
Dostarczany olej napędowy musi posiadać parametry techniczne (jakościowe) dopuszczające produkt do obrotu zgodne z normą PN-EN 590+A1:2017-06 oraz zgodne z rozporządzeniem Ministra Klimatu z dnia 22 kwietnia 2020 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2023, poz.1314).
Cena paliwa dostarczanego w okresie obowiązywania umowy jest zależna od ceny producenta paliw na dzień dostawy zamówienia.
Przez cały okres trwania umowy stała jest wysokość rabatu udzielona Zamawiającemu od ceny producenta paliw zaoferowana w Formularzu oferty przez Wykonawcę.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu ilościowego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy nie będzie przysługiwało roszczenie względem Zamawiającego z tytułu konieczności wykorzystania pełnej ilości przedmiotu zamówienia, ani jakakolwiek kara umowna czy też odszkodowanie. Na podstawie art. 433 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający wskazuje minimalną ilość dostaw oleju napędowego w wysokości 40.000 litrów.
Dostawy oleju napędowego odbywać się będą przy rozliczeniu w temperaturze rzeczywistej.
Szczegółowy OPZ zawiera SWZ umieszczona na stronie: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c81ca407-8df8-11ee-b55a-a22b2d7f700e

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134220-5 - Paliwo do silników diesla (EN 590)

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 378620,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 391090,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 378620,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MKAJ Skorupa Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140846620

7.3.3) Ulica: Traktorowa 126

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 91-204

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 378620,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.