eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi K³obuckDostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku



Og³oszenie z dnia 2023-12-29


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000304243

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 5 C

1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³obuck

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-100

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343172206

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zozklobuck.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: zozklobuck.com.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2ed8883-a62d-11ee-a681-52fe4aa7189e

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00579195

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00112948/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.14 Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?ZamawiajacyId=cef86b7f-e053-4f68-979a-c21fe0969800

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: nin.postêp.komunikacja Zamaw. z Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu
¶r.kom.elektr., za po¶redn.Platformy on-line dzia³aj±cej pod adresem https://e-propublico.pl.Korzystanie z Platformy jest bezp³atne.
Na Platformie postêp. prowadzone jest pn:”Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku – znak
sprawy:ZP.380/13/2023. Wykonawca przystêpuj±c do postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,akceptuje warunki
korzystania z Platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stroniehttps://e-propublico.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu musi posiadaæ konto na Platformie.Do z³o¿enia oferty konieczne jest
posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy wa¿nego kwalifik.podpisu elektronicznego, podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego. Adres strony internet. prowadz. postêp powy¿ej.Szczeg. inf. dot. sk³adania dokumentów zawarte
w SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce
wymagania sprzêtowo – aplikacyjne pozwalaj±ce na korzystanie z Platformy:
1) sta³y dostêp do sieci Internet;
2) posiadanie dowolnej i aktywnej skrzynki poczty elektronicznej (e-mail),
3) komputer z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 7 (lub nowszym) albo Linux,
4) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa - Platforma wspó³pracuje z najnowszymi, stabilnymi wersjami wszystkich
g³ównych przegl±darek internetowych (Internet Explorer 10+, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera),
5) w³±czona obs³uga JavaScript oraz Cookies.
2.Zamawiaj±cy dopuszcza nastêpuj±cy format przesy³anych danych:
1) pliki w formatach okre¶lonych w za³±czniku nr 2 do Rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r w sprawie
Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej
oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf, .doc,
.docx, .xls, .xlsx;
2) w celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z rozszerzeñ: .zip lub .7Z;
3) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 120 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
3.Zamawiaj±cy okre¶la nastêpuj±ce informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych:
a) za³±czony i przes³any przez Wykonawcê za pomoc± Platformy plik oferty wraz z za³±cznikami, nie jest dostêpny dla
Zamawiaj±cego i przechowywany jest na serwerach Platformy w formie zaszyfrowanej. Zamawiaj±cy otrzyma dostêp do pliku
dopiero po up³ywie terminu otwarcia ofert;
b) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przyporz±dkowan± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny
czas (hh:mm:ss), widoczne przy wys³anym dokumencie w kolumnie ”Data przes³ania”;
c) o terminie przes³ania decyduje czas pe³nego przeprocesowania transakcji pliku na Platformie.
4.W postêpowaniu, wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± za po¶rednictwem Platformy
(karta ”Wiadomo¶ci”). Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przes³anych za po¶rednictwem
Platformy, przyjmuje siê datê ich zamieszczenia na Platformie.
5. Ofertê, wraz ze stanowi±cymi jej integraln± czê¶æ za³±cznikami, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub
postaci elektronicznej za po¶rednictwem Platformy, podpisan± kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Zespó³ Opieki Zdrowotnej w K³obucku, 11 Listopada 5 /C, 42-100 K³obuck.
Tel.: 34 3172206, e-mail: zozklobuck@zozklobuck.com.pl
2) w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem danych osobowych, mo¿na kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, za po¶rednictwem telefonu 502237173 lub adresu e-mail: iod@zozklobuck.com.pl;
3) dane osobowe Wykonawcy bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego pn.
Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku – znak sprawy: ZP.380/13/2023 oraz w
celu archiwizacji dokumentacji dotycz±cej tego postêpowania;
4) odbiorcami przekazanych przez Wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza 4 lata,2.Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu, do wype³nienia wszystkich
obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
1) obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których
dane te Wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
Zamawiaj±cego;
2) obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyska³ w sposób
po¶redni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie Zamawiaj±cego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 1.Zamawiaj±cy informuje, ¿e;
1) udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 RODO (dane osobowe dotycz±ce wyroków skazuj±cych i czynów
zabronionych) w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX ustawy Pzp, do up³ywu
terminu na ich wniesienie;
2) udostêpnianie protoko³u i za³±czników do protoko³u ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem tych, o
których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (tj. danych osobowych ujawniaj±cych pochodzenie rasowe lub etniczne, pogl±dy polityczne,
przekonania religijne lub ¶wiatopogl±dowe, przynale¿no¶æ do zwi±zków zawodowych oraz przetwarzania danych genetycznych,
danych biometrycznych w celu jednoznacznego zidentyfikowania osoby fizycznej lub danych dotycz±cych zdrowia, seksualno¶ci lub
orientacji seksualnej tej osoby), zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia;
3) w przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego, z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 RODO (zwi±zanych z prawem Wykonawcy do uzyskania od administratora potwierdzenia, czy przetwarzane s± dane osobowe jego dotycz±ce, prawem Wykonawcy do bycia poinformowanym o odpowiednich zabezpieczeniach, o których mowa w art. 46 RODO, zwi±zanych z przekazaniem jego danych osobowych do pañstwa trzeciego lub organizacji
miêdzynarodowej oraz prawem otrzymania przez Wykonawcê od administratora kopii danych osobowych podlegaj±cych przetwarzaniu), Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) skorzystanie przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane, z uprawnienia, o którym mowa w art. 16 RODO (uprawnienie do
sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych), nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowania oraz jego za³±czników;
5) w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO,
nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania;
6) w przypadku, gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO spowoduje ograniczenie
przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w
art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia 2016/679.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.380/13/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa kaniul do¿ylnych bezpiecznych .
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i ilo¶æ zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do SWZ
Oferowany przedmiot dostawy winien posiadaæ co najmniej cechy wymagane , opisane w formularzu asortymentowo-cenowym dla zadania nr 1 stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SWZ.
W Za³±czniku nr 1A do SWZ Zamawiaj±cy przedstawi³ - Zestawienie parametrów ocenianych dla zadania nr 1, stanowi±cych podstawê do wyliczenia punktacji przyznawanej w zakresie kryterium jako¶ci odnosz±cym siê do cech konstrukcyjnych, u¿ytkowych, funkcjonalnych eksploatacyjnych, bezpieczeñstwa oferowanych kaniul.
W przypadku, gdy Wykonawca bêdzie oferowa³ kaniule o parametrach ocenianych wyszczególnionych w za³±czniku nr 1A do SWZ zobligowany jest wraz z ofert± z³o¿yæ za³±cznik nr 1A do SWZ oraz dostarczyæ dodatkowe przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce punktowane w³a¶ciwo¶ci tj: dokumenty/karty techniczne, katalogi producenta oferowanego asortymentu potwierdzaj±ce zgodno¶æ oferowanych parametrów, w przypadku gdy z za³±czonych w/w dokumentów nie wynika oceniana w³a¶ciwo¶æ Zamawiaj±cy dopuszcza przed³o¿enie dokumentacji zdjêciowej produktu wraz z stosownych opisem.
W/w dokumenty sk³adane s± w celu dokonania oceny w kryterium jako¶ci i s± traktowane jako integralna czê¶æ oferty i w tym przypadku nie bêd± podlegaæ procedurze uzupe³nienia w rozumieniu art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, poniewa¿ zgodnie art. 107 ust.3 ustawy Pzp je¿eli przedmiotowy ¶rodek dowodowy s³u¿y potwierdzeniu zgodno¶ci z cechami lub kryteriami okre¶lonymi w opisie kryteriów oceny ofert – nie podlega uzupe³nieniu.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 40

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Kryterium jako¶ciowe

4.3.6.) Waga: 60

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawy kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem .
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶laj±cy zakres i ilo¶æ zgodnie z za³±cznikiem nr 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33141220-8 - Kaniula

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artyku³y medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji
2.Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast "Odpisu lub informacji z KRS lub CEIDG" sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji, nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu z wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed ich z³o¿eniem

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

1 . W zakresie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 - Katalogi lub opisy/karty techniczne/ulotki informacyjne w jêzyku polskim- zawieraj±ce wszystkie wymagane parametry opisu przedmiotu Zamówienia
Je¶li Wykonawca w zakresie zadania nr 1 deklaruje kaniule o parametrach ocenianych w Kryterium jako¶ci sk³ada w/w dokumenty potwierdzaj±ce dodatkowo oceniane parametry wskazane w za³±czniku nr 1 A do SWZ.
-Wykonawca musi czytelnie oznakowaæ dokument - np. zadanie nr …poz. nr…..
2. W zakresie zadania nr 1 i/lub zadania nr 2 - Dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e oferowane wyroby posiadaj± dopuszczenie do obrotu i do u¿ywania zgodnie z ustaw± z dnia 7 kwietnia 2022r. o wyrobach medycznych ( t.j. Dz.U. 2022 poz. 974, z 2023 poz. 1938)

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1.Za³±cznik nr 1 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 1 – je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê w zakresie Zadanie nr 1
2.Za³±cznik nr 1A do SWZ - Zestawienie parametrów ocenianych dla zadania nr 1 niniejszy dokument wype³nia i podpisuje tylko Wykonawca, który oferuje kaniule o parametrach ocenianych, zgodnie z punktem 4.9.1) SWZ- w zakresie opisu Zadania nr 1.Wraz z z³o¿eniem niniejszego dokumentu Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ dodatkowe dokumenty przedmiotowe, o których mowa w pkt. w 10.1.1. SWZ –potwierdzaj±ce oferowanie ocenianych parametrów.
3.Za³±cznik nr 2 do SWZ - Formularz asortymentowo-cenowy dla zadania nr 2 – je¿eli Wykonawca sk³ada ofertê w zakresie Zadanie nr 2
4.Za³±cznik nr 3 do SWZ - Formularz ofertowy Wykonawcy
5. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik
6. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
7. O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie Zamówienia - Za³±cznik nr 5 do SWZ ( je¶li dotyczy)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2. Pe³nomocnictwo nale¿y do³±czyæ do oferty i powinno ono zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
1) postêpowania o udzielenie zamówienie publicznego, którego dotyczy;
2) wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz zakresu jego umocowania.
3. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, dokument ”O¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u”, o którym mowa w pkt. 9.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy.
5. Je¿eli oferta wspólna z³o¿ona przez dwóch lub wiêcej wykonawców zostanie wy³oniona w prowadzonym postêpowaniu jako najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiaj±cy za¿±da w wyznaczonym terminie z³o¿enia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich wykonawców, przy czym termin, na jaki zosta³a zawarta nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.
6. Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie obowi±zuj± postanowienia zawarte w pkt. 9.2 SWZ w zakresie Wykazu dokumentów sk³adanych w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu .
7. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika które elementy przedmiotu zamówienia wykonaj± poszczególni Wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 5 do SWZ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projekt umowy, paragraf 6-
"2. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê umowy, zgodnie z tre¶ci± art.455 ust 1 pkt 1 ustawy PZP w nastêpuj±cych przypadkach i na okre¶lonych warunkach:
a) zmiana danych stron np. zmiana siedziby, adresu, nazwy itp,
b) obni¿enie wynagrodzenia Wykonawcy przy zachowaniu zakresu jego ¶wiadczenia umownego, w szczególno¶ci w przypadku akcji upustowych producenta,
c) zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w §3 ust. 4 niniejszej umowy w przypadkach wskazanych §7,
d) skrócenie terminu obowi±zywania umowy,
e) wyd³u¿enie terminu obowi±zywania umowy w sytuacji niewykorzystania przez Zamawiaj±cego ilo¶ci przedmiotu umowy przy zachowaniu jej warto¶ci,
f) przesuniêcia ilo¶ciowe pomiêdzy pozycjami asortymentowymi w danym zadaniu, przy zachowaniu maksymalnej warto¶ci danego zadania,
g) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug lub akcyzowego na przedmiot umowy, zmiany stawek celnych i zmiany cen urzêdowych przedmiotu umowy,
h) zmiana sposobu konfekcjonowania lub oznaczania przedmiotu umowy zwi±zanego z dzia³aniami producenta np. zmiana nazwy, numeru katalogowego, zmiana sposobu pakowania np. co do ilo¶ci sztuk lub pojemno¶ci. W tym przypadku zmiana nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem warto¶ci przedmiotu umowy,
i) zmiana asortymentu przedmiotu umowy na wyrób równowa¿ny, o parametrach co najmniej takich jak wymagane w SWZ, z uwagi na: zaprzestanie produkcji lub dystrybucji danego towaru albo braku mo¿liwo¶ci dostawy z innych przyczyn niezale¿nych od Stron, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy lub z uwagi na zmianê wymagañ wynikaj±cych z przepisów prawa albo postêpu technologicznego, których Strony nie mog³y przewidzieæ w chwili zawarcia umowy,
j) zaistnieniu si³y wy¿szej, która ma wp³yw na prawid³ow± realizacjê przedmiotu umowy, przez któr± na potrzeby umowy rozumieæ nale¿y:”wszelkie nieprzewidziane zdarzenia powsta³e poza kontrol± Stron, których nie mog³y przewidzieæ ani im zapobiec, pomimo do³o¿enia wszelkich starañ, takie jak: katastrofalne dzia³anie si³ przyrody, wojna, strajki generalne, ataki terrorystyczne, akty w³adzy publicznej, którym nie mo¿e przeciwstawiæ siê jednostka itp.”. W przypadku si³y wy¿szej Strona dotkniêta jej dzia³aniem niezw³ocznie poinformuje pisemnie drug± Stronê.
3. Zmiana postanowieñ umowy wymaga, pod rygorem niewa¿no¶ci zachowania formy pisemnej, chyba ¿e przepisy odrêbne wymagaj± formy szczególnej. Zmiana umowy na wniosek Wykonawcy wymaga wskazania okoliczno¶ci uzasadniaj±cych dokonanie tej zmiany. Ka¿da zmiana umowy wymaga zgody Zamawiaj±cego."
orazwaloryzacja przewidziana w paragrafie 7 projektu umowy

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-08 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê, wraz z za³±cznikami, nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy , https://e-ProPublico.pl ,postêpowanie prowadzone jest pod nazw±Dostawa kaniul do¿ylnych wraz z osprzêtem do Szpitalnej Zespo³u Opieki Zdrowotnej w K³obucku” – znak sprawy: ZP.380/13/2023.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 12:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy oprócz przes³anek ,o których mowa w art. 108 ustawy Pzp., oraz wy¿ej wskazanych przes³anek z art. 109 ust.1 pkt.4
ustawy Pzp wykluczy dodatkowo z postêpowania o udzielenie zamówienia Wykonawcê, wobec którego zachodz± podstawy
wykluczenia, na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie
przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. poz.
835),dalej jako „ustawa”. tj:
1) wykonawcê oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i
rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisanego na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê rozstrzygaj±cej o
zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r.
o przeciwdzia³aniu praniu pieniêdzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w
wykazach okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisana na listê lub bêd±ca takim
beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³a wpisana na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listê rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcê oraz uczestnika konkursu, którego jednostk± dominuj±c± w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29
wrze¶nia 1994 r. o rachunkowo¶ci (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach
okre¶lonych w rozporz±dzeniu 765/2006 i rozporz±dzeniu 269/2014 albo wpisany na listê lub bêd±cy tak± jednostk±
dominuj±c± od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zosta³ wpisany na listê na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listê
rozstrzygaj±cej o zastosowaniu ¶rodka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
Og³oszenie nr 2023/BZP 00523691/01 z dnia 2023-11-30
2023-

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.