Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00526092/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
- 2024/BZP 00535007/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi pralnicze dla Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM PSYCHIATRII W KATOWICACH IM. DR. KRZYSZTOFA CZUMY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276206986
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. dr Janusza Korczaka 27
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 603 84 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@centrumpsychiatrii.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumpsychiatrii.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/centrumpsychiatrii1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi pralnicze dla Centrum Psychiatrii w Katowicach im. dr. Krzysztofa Czumy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7c04db3-1672-48bc-9c53-b6256eccbe4a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579208
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00040143/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 2024.09.Usługi pralnicze dla Centrum Psychiatrii w Katowicach w 2025 i 2026 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00526092
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 01/PW–K/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Usługi pralnicze – pranie wodne, w tym :
a) pranie bielizny szpitalnej ( pościelowej i osobistej ), fartuchów lekarskich, ręczników, piżam, koców, materacy, mopów bawełnianych pętelkowych itp. ;
b) maglowanie ( prasowanie ) ;
c) wykonywanie drobnych napraw ( uzupełnianie guzików, reperacja rozerwań, dziur itp.) ;
d) przyjmowanie rzeczy do prania od każdego oddziału oddzielnie wg asortymentu i wagi, oraz zwrot posegregowanych rzeczy po wykonaniu usługi na poszczególne oddziały szpitalne również z uwzględnieniem asortymentu i wagi ( 6 Oddziałów + izba przyjęć + warsztat + poradnia psychiatryczna ) ;
Odbiór przedmiotów do prania i ich dostarczenie po wypraniu : 3 do 4 razy w tygodniu ;
e) proces technologiczny usługi pralniczej, oraz warunki transportu przedmiotów muszą być zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami sanitarno – epidemiologicznymi, odnośnie szpitali ;
f) roczna ( ilość ) waga przedmiotów do prania : ok. 25 000 do 28 700 kg ; w okresie realizacji usługi 24 miesiące : ok. 57 400 kg ;
g) miejsce odbioru i dostawy przedmiotów : budynek główny przy ul. Korczaka 27 w Katowicach.
Wartość zamówienia : jest mniejsza od progów unijnych określonych w art.3 ust.1 pkt.1oraz ust.2 ustawy Pzp, w odniesieniu do usług, nie mniejsza jednak niż równowartość kwoty 130 000,00 złotych netto.
4.5.3.) Główny kod CPV: 98310000-9 - Usługi prania i czyszczenia na sucho
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
98311200-8 - Usługi prowadzenia pralni
98315000-4 - Usługi prasowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515394,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 515394,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 515394,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOM-MARG ZPCH Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 008397758
7.3.3) Ulica: Płk. Dąbka 16
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-732
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 515394,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2026-12-31INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup pojazdu typu autobus
- Remont mieszkań (III)/XV/2024
- Usługa przemieszczania /holowania/ pojazdów oraz części pojazdów na koszt Policji dla jednostek Policji garnizonu śląskiego
- Dostawa urządzeń sieciowych
- Dostawa subskrypcji dla systemu VoIP oraz usługa wsparcia
- Świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla wszystkich jednostek UKEN.
- Wykonanie usług pralniczych dla Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Olsztynie w 2025 r., w obiektach: nr 1 w Olsztynie, przy ul. Kościuszki 72/74, nr 2 "Relaks" w Olsztynie przy ul. Żołnierskiej 13b
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2025 r.
- Usługi prania bielizny szpitalnej i odzieży ochronnej
- PRANIE BIELIZNY SZPITALNEJ I MATERACY WRAZ Z TRANSPORTEM
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.