Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00521770/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ulic w ciągu dróg powiatowych Nr 1169B i Nr 1173B w m. Krasnopol
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SEJNEŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 1
1.5.2.) Miejscowość: Sejny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-500
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87 5173922
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@powiat.sejny.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.powiat.sejny.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-sejny.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ulic w ciągu dróg powiatowych Nr 1169B i Nr 1173B w m. Krasnopol2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66476d78-1ef2-4802-a672-6291a82c42eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579379
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019637/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Przebudowa ulic w ciągu dróg powiatowych Nr 1169Bi Nr 1173B w m. Krasnopol - ok. 1,37 km
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00521770
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OR.272.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2833787,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pod nazwą „Przebudowa ulic w ciągu dróg powiatowych Nr 1169B i Nr 1173B w m. Krasnopol” współfinansowanej ze środków Rządowego Programu Rozwoju Dróg.
Przebudowa ulic w ciągu dróg powiatowych Nr 1169B i Nr 1173B w m. Krasnopol zostanie wykonana zgodnie z dokumentacją wykonawczą, która obejmuje wykonanie m.in.:
ODCINEK NR 1. Przebudowa ulicy Sienkiewicza na odcinku 0,67km obejmuje m.in.:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z wymianą krawężnika,
- przebudowa chodników oraz przełożenie nawierzchni chodników istniejących.
Szczegółowo, która część chodników wymaga przebudowy, a która przełożenia pokazano na PZT. Nawierzchnia istniejących chodników z uwagi na wymianę krawężnika wymagać będzie przełożenia na nowo. W związku z tym przed rozbiórką krawężnika nawierzchnię chodnika należy rozebrać, płytki i kostkę brukową oczyścić i złożyć na palety aby później ułożyć je ponownie. Założenie projektowe przewiduje 20% powierzchni do wymiany na nowe materiały z uwagi na istniejące uszkodzenia i zmianę ilościową kostki brukowej gr 8cm na zjazdach w stosunku do projektowanej. Po zdjęciu nawierzchni chodników i zjaz-dów nie należy naruszać istniejącej podbudowy, na której zostanie ułożona nowa na-wierzchnia chodników i zjazdów.
Uwaga: Wykonawca według własnego rozeznania może dokonać oceny, czy przełożenie nawierzchni chodników wykona z istniejących materiałów, czy z nowych rezygnując w ten sposób z konieczności ręcznego rozbierania, oczyszczania i składania płytek na palety w celu ponownego ułożenia.
- przebudowa skrzyżowań z ulicami gminnymi,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
- wykonanie instalacji energetycznej do oświetlenia przejścia dla pieszych,
- przebudowa/budowa przykanalików kanalizacji deszczowej Ø 200mm ze studzienkami Ø 500mm i kratkami. Lokalizacja przykanalików i studni na PZT jest orientacyjna, szczegół konstrukcyjny studni w części rysunkowej. Szczegółowa lokalizacja kratek zostanie usta-lona po zaprojektowaniu niwelety oraz wybudowaniu kolektora deszczowego przez gminę.
ODCINEK NR 2.
Przebudowa ulicy Słonecznej na odcinku 0,7km obejmuje m.in.:
- wykonanie nowej nawierzchni jezdni poprzez ułożenie nowej warstwy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z wymianą krawężnika,
- przebudowa chodników oraz przełożenie nawierzchni chodników istniejących. Szczegółowo, która część chodników wymaga przebudowy, a która przełożenia pokazano na PZT. Nawierzchnia istniejących chodników z uwagi na wymianę krawężnika wymagać będzie przełożenia na nowo. W związku z tym przed rozbiórką krawężnika nawierzchnię chodni-ka należy rozebrać, płytki i kostkę brukową oczyścić i złożyć na palety aby później ułożyć je ponownie. Założenie projektowe przewiduje 20% powierzchni do wymiany na nowe materiały z uwagi na istniejące uszkodzenia, zmianę ilościową kostki brukowej gr 8cm w sto-sunku do projektowanej, uszkodzenia które mogą powstać w wyniku rozbiórki. Po zdjęciu nawierzchni chodników i zjazdów nie należy naruszać istniejącej podbudowy, na której zostanie ułożona nowa nawierzchnia chodników i zjazdów.
Uwaga: Wykonawca według własnego rozeznania może dokonać oceny, czy przełożenie nawierzchni chodników wykona z istniejących materiałów, czy z nowych rezygnując w ten sposób z konieczności ręcznego rozbierania, oczyszczania i składania płytek na palety w celu ponownego ułożenia.
- przebudowa skrzyżowań z ulicami gminnymi,
- wykonanie nowego oznakowania pionowego i poziomego,
- wykonanie wyniesionego przejścia dla pieszych,
- wykonanie instalacji energetycznej do oświetlenia przejścia dla pieszych,
- przebudowa/budowa przykanalików kanalizacji deszczowej Ø 200mm ze studzienkami Ø 500mm i kratkami. Lokalizacja przykanalików i studni na PZT jest orientacyjna, szczegół studni w części rysunkowej. Szczegółowa lokalizacja kratek zostanie ustalona po zaprojektowaniu niwelety oraz wybudowaniu kolektora deszczowego przez gminę.
Uwagi dotyczące realizacji inwestycji:
Zamawiający informuje, że w trakcie przebudowy ulic będzie realizowana przez gminę budowa sieci wodociągowej, kanalizacji sanitarnej i deszczowej. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany będzie w trakcie realizacji umowy do nieodpłatnego udostępnienia terenu budowy dla wykonawców tych branż oraz ustalenia wspólnego harmonogramu robót.
Warunki na jakich Wykonawca udostępni teren budowy i wspólny harmonogram robót zostaną ustalone między stronami tj. Wykonawca niniejszej umowy – wykonawca branżowy, po zaakceptowaniu tych warunków przez Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45112730-1 - Roboty w zakresie kształtowania dróg i autostrad
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3143717,09 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4930000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3143717,09 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe Spółka Akcyjna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441806162
7.3.3) Ulica: Przytorowa 24,
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wszystkie roboty poza bitumicznymi. Na dzień złożenia oferty podwykonawcy nie zostali wybrani, nazwy firm podwykonawców podane zostaną na etapie realizacji.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO DROGOWO - MOSTOWE S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3143717,09 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-16INNE PRZETARGI SEJNY
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Sejny w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym W Sejnach od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie wykonania robót modernizacji instalacji wody dejonizowanej klasy pierwszej budynku Małopolskie Centrum Biotechnologii UJ, Krakowie.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.