Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00140041/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności do Punktów Wsparcia Dziennego w Barlinku i w Myśliborzu w 2022 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: + 48 95 747 23 03
1.5.8.) Numer faksu: + 48 95 747 23 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5974bcc2-c726-11ec-b879-9a86e5ac39461.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności do Punktów Wsparcia Dziennego w Barlinku i w Myśliborzu w 2022 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5974bcc2-c726-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579380
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062625/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Poczęstunek dla dzieci uczestniczących w zajęciach w obu punktach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Rodzina jest najważniejsza 2019 – 2023 fin. ze śr. Europejskiego Funduszu Społecznego w r. Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00140041/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.431.1.4.2022.MZL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 214500 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Artykuły spożywcze, na co składać się będzie dostawa asortymentów w częściach artykułów spożywczych według zestawienia rodzajowego i ilościowego: Mleko o zawartości tłuszczu min 3,2 %Mleko smakowe min 200 ml kartonik ze słomką
Herbata czarna/owocowa w torebkach opakowanie min 100 szt.
Deser mleczno – czekoladowy z orzechami laskowymi min 6% tłuszczu min 175 ml Biszkopt z mlecznym nadzieniem, min. 28 g
Jogurt pitny min 300 ml
Jogurt owocowy min 150 ml
Baton nadziewany wafel z karmelem, chrupkami i polewą czekoladową min 42 g
Pudding mix smaków wanilia czekolada min 125 g
Wafelek nadziewany (nadzienie mleczne ok 30%, nadzienie nugatowe ok 30%) min 25 g Wafel nadziewany kremem kakaowym w polewie czekoladowej min 36 g
Croissant z nadzieniem kakaowym min 60 g
Bułeczki mleczne ok 10 szt/opakowanie waga min 400 g
Popcorn gotowy do spożycia opakowanie min 90 gr
Chrupki kukurydziane 100% kukurydza bez dodatków smakowych opakowanie min 100 gr Woda mineralna 500 ml
Ser żółty - paczkowany
Szynka min 80 % mięsa- paczkowana
Lody śmietankowe rożki, różne smaki - min 110 ml
Sok Kubuś 250 ml
Chleb tostowy pszenny opakowanie 500 g
Jabłka
Owoce sezonowe
Krem czekoladowo – orzechowy 350 ml
Masło orzechowe min 300 g 100% orzechów ziemnych
Masło o zawartości min 82% tłuszczu, min 200 g
Cukier
Sok: 250 ml
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03222000-3 - Owoce i orzechy
15131410-2 - Szynka
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
15332261-1 - Masło orzechowe
15511000-3 - Mleko
15530000-2 - Masło
15540000-5 - Produkty serowarskie
15541000-2 - Ser stołowy
15551300-8 - Jogurt
15555000-3 - Lody i produkty podobne
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15831000-2 - Cukier
15863000-5 - Herbata
15981000-8 - Wody mineralne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81744,74 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 81744,74 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81744,74 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991983235
7.3.3) Ulica: Myśliborska 1a
7.3.4) Miejscowość: Baczyna
7.3.5) Kod pocztowy: 66-432
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
jakie przetargi wygrała firma
Handel Hurtowy Dariusz Łukasiewicz
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81744,74 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyżywienia do przedszkola w gminie Maków w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej w Niedźwiedziu na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych przeznaczonych do żywienia dzieci w stołówce szkolnej w roku 2025
- Dostawy żywności do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 20 w Wrocławiu z podziałem na części.
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO W SZEWCACH
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH DO MAGAZYNÓW ZAMAWIAJĄCEGO
więcej: Owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.