Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00552527/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa opału – pellet drzewny dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 4
w Tychach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE CENTRUM OŚWIATY W TYCHACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365004185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Marszałka Piłsudskiego 12
1.5.2.) Miejscowość: Tychy
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-100
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22C - Tyski
1.5.7.) Numer telefonu: 032 323 24 23
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mco@mco.tychy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mcotychy.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69c8e49a-9a6d-11ee-953e-c2ea26915e211.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa opału – pellet drzewny dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 4w Tychach”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-69c8e49a-9a6d-11ee-953e-c2ea26915e21
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00013302/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.9 „Dostawa opału – pellet drzewny dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 4 w Tychach”.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00552527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCO-SZP.261.29.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału – pellet drzewny w ilości 120 ton dla Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr. 4 w Tychach.
2. Zamówienie będzie zrealizowane w terminie od 01.01.2024 r. do 31.12.2024 r. lub do wyczerpania środków przeznaczonych na realizację zamówienia będących wartoścą brutto umowy.
3. Odbierający zastrzega, że może zmienić ilość zamawianego pelletu drzewnego do realnych potrzeb szkoły
w stosunku do przewidywanej ilości wskazanej w pkt. 1
4. Odbierający zastrzega zmniejszenie wartości umowy wynikające ze zmiany ilości zamawianego pelletu adekwatnie do realnych potrzeb szkoły.
5. Pellet drzewny objęty zamówieniem będzie dostarczany partiami zgodnie z podaną ilością
lecz nie mniejszą niż 10 ton i nie większą niż 15 ton po zapotrzebowaniu wysłanym drogą elektroniczną
na wskazany adres mailowy Wykonawcy.
6. Dostawa zamówionej ilości pelletu zostanie dostarczona w godzinach pracy szkoły, do 4 dni roboczych od daty wysłania zapotrzebowania, po wcześniejszym uzgodnieniu z Odbierającym.
7. Dostawa pelletu drzewnego każdorazowo nastąpi na koszt i ryzyko Wykonawcy a dostarczony pellet drzewny musi zostać doładowany przez Wykonawcę do zasobnika kotła grzewczego na pellet EG MULIFEL 300kW.
8. Odbierający wymaga aby załadowanie pelletu do zasobnika odbyło się za pomocą rozładunku pneumatycznego.
9. Dostarczenie zamówionego pelletu każdorazowo zostanie potwierdzone protokołem dostawy, który musi być podpisany przez osobę wyznaczoną przez Odbierającego na podstawie którego zostanie wystawiona faktura VAT za dostawę.
10. Pellet drzewny będzie spełniał nw. parametry przez cały okres obowiązywania umowy;
1) pellet drzewny Ø 6 mm,
2) długość 5 – 30 mm,
3) wilgotność resztkowa maks. 10 %,
4) ścieralność ≤ 2,3 %,
5) gęstość ≤ 1,12 kg/dm3,
6) zawartość wody ≤ 10%,
7) zawartość popiołu ≤ 0,5%,,
8) wartość opałowa ≥ 18MJ/kg
9) wartość opałowa ≥ 5 kWh/kg,
10) zawartość siarki ≤ 04 %,
11) zawartość chloru ≤ 0,02%
12) zawartość azotu ≤ 0,3%,
13) lepiszcza ≤ 0,2%.
14) Produkt musi posiadać certyfikat DIN PLUS oraz być zgodny z normą EN Plus A1.
11. Każdorazowo do faktury Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć:
1) aktualny certyfikat jakości pelletu, w formie kopii potwierdzonej za zgodnością z oryginałem,.
2) oświadczenie Wykonawcy o zgodności dostawy z wymaganymi parametrami pelletu.
12. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość dostarczanego pelletu.
13. W przypadku stwierdzenia przez Odbierającego, iż dostarczony pellet jest złej jakości lub nie spełnia parametrów zgodnie z pkt. 10 Odbierający wezwie Wykonawcę, aby na własny koszt dokonał prób rozjemczych z partii pelletu, który wzbudził wątpliwości Odbierającego w celu wykonania niezależnych badań pelletu.
14. W przypadku potwierdzenia przez niezależne badania, że dostarczona partia pelletu spełnia wszystkie wymagania Odbierającego zgodnie z pkt. 10, Odbierający pokryje koszty badania oraz dojazdu pracownika
w celu pobrania próbek.
15. W przypadku gdy badania partii pelletu potwierdzą, że jest on niezgodny z parametrami wskazanymi w pkt. 10, Wykonawca niezwłocznie i na własny koszt dokona wymiany partii pelletu.
16. Pozostałe wymagania dotyczące dostawy pelletu zawarto w zał. nr 3 do SWZ tj. w projektowanych postanowieniach umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 09111400-4 - Paliwa drzewne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140220 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273060 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140220 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U Eksport Import Maria Stabrawa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681287307
7.3.3) Ulica: Na Buczków 4
7.3.4) Miejscowość: Bochnia
7.3.5) Kod pocztowy: 32-700
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140220 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z TYCHÓW
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM IV
- Dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Tychach w I półroczu 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych do Dziennego Domu Pomocy Społecznej Wrzos w Tychach w 2025 roku
- Wykonanie dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania "Remont budynku warsztatów Zespół Szkół nr 5 przy ul. Edukacji 11 w Tychach" realizowanego w ramach Projektu
- Remont dwóch lokali mieszkalnych w budynkach mieszkalnych - wielorodzinnych administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach - ROM III
- Remont lokalu mieszkalnego w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy al. Niepodległości 12/2 administrowanego przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach
więcej: przetargi w Tychach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa biomasy do kotłowni Zespołu Szkół w Ostrowie Lubelskim w 2025 roku
- Dostawa paliwa drzewnego pellet do Domu Pomocy Społecznej w Łochyńsku
- Zakup i dostawa pelletu drzewnego na potrzeby Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Ślesinie
- Zakup i dostawa peletu drzewnego na sezon grzewczy zimowo-wiosenny 2025 r
- Zakup i dostawa pelletu workowanego w ilości 150 t do kotłowni ZSCKR w Chrobrzu na sezon grzewczy 2024/2025
- Sukcesywna dostawa paliwa drzewnego - pelletu do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Helu.
więcej: Paliwa drzewne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.