eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wysokie MazowieckieUdzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2023 roku do kwoty 7 000 000,00 zł.



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2023 roku do kwoty 7 000 000,00 zł.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Wysokie Mazowieckie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450670143

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ludowa 15

1.5.2.) Miejscowość: Wysokie Mazowieckie

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-200

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862752592

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wysokiemazowieckie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wysokiemazowieckie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ec01b188-8dcd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Udzielenie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2023 roku do kwoty 7 000 000,00 zł.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec01b188-8dcd-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Fn.271.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Miejskiej Wysokie Mazowieckie kredytu długoterminowego z przeznaczeniem na pokrycie planowanego deficytu budżetu miasta w 2023 roku do kwoty 7 000 000,00 zł (słownie siedem milionów złotych).
2. Okres kredytowania: od dnia podpisania umowy do dnia spłaty ostatniej raty, tj. do 30 listopada 2027 roku,
3. Okres karencji w spłacie kredytu: do dnia 29 listopada 2024 roku,
4. Okres karencji w spłacie odsetek: do dnia 29 listopada 2024 roku,
5. Transza kredytu do wysokości 7 000 000,00 zł zostanie przekazana na rachunek Zamawiającego (rachunek podstawowy) prowadzony przez PKO BP SA II REGIONALNE CENTRUM KORPORACYJNE W BIAŁYMSTOKU o numerze:
27 1020 1332 0000 1102 0037 5535, w terminie najpóźniej do 29 grudnia 2023 roku, na wniosek Zamawiającego,
6. Spłata kredytu odbywać się będzie w ratach następująco:
1) I rata w terminie do 29 listopada 2024 r. – kwota 1 500 000,00 zł
2) II rata kredytu do 28 listopada 2025 r. – kwota 2 000 000,00 zł
3) III rata kredytu do 30 listopada 2026 r. – kwota 2 000 000,00 zł
4) IV rata kredytu do 30 listopada 2027 r. – kwota 1 500 000,00 zł
7. Terminy spłaty odsetek: od aktualnego zadłużenia rocznie w terminach spłaty kredytu, tj. do 29 listopada 2024 r., do 28 listopada 2025 r., do 30 listopada 2026 r., do 30 listopada 2027 r.,
8. Oprocentowanie kredytu: zmienna stopa procentowa,
9. Wykonawca nie pobierze prowizji: od przyznanego kredytu, od wcześniejszych spłat kredytu oraz innych stosowanych przez Wykonawcę prowizji związanych z obsługą kredytu i innych opłat,
10. Wykonawca nie będzie pobierał żadnej prowizji przygotowawczej,
11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość nie pobrania kwoty kredytu w pełnej wysokości. O rezygnacji z niewykorzystanej kwoty kredytu zamawiający zawiadomi Wykonawcę na piśmie,
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty kredytu, o czym zawiadomi Wykonawcę na piśmie,
13. Wysokość odsetek ustalona będzie każdorazowo w zawiadomieniu przesyłanym przez Wykonawcę,
14. Sposób ustalenia wysokości stopy procentowej: stopa procentowa dla danego miesiąca ustalona w oparciu o stopę WIBOR 3M z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc spłaty kredytu plus marża banku. Jeżeli stopa WIBOR 3M nie została ogłoszona lub ustalona na ten dzień, obowiązuje stopa WIBOR 3M z dnia poprzedzającego, w którym było ostatnie notowanie danej stopy. Marża banku przedstawiona w ofercie nie może zostać podwyższona w trakcie trwania umowy kredytowej, będzie wielkością stałą wyrażoną w procentach i będzie obowiązywała przez cały okres kredytowania,
15. Sposób zabezpieczenia kredytu: weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową przy kontrasygnacie Skarbnika,
16. Wykonawca nie może żądać dodatkowego zabezpieczenia obok weksla,
17. Dla przygotowania oferty Wykonawca zobowiązany jest przyjąć WIBOR 3M z dnia 31.10.2023 r. i termin uruchomienia 22.12.2023 r.,
18. Zamawiający oświadcza, że nie posiada zaległości wobec urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
19. Zamawiający nie posiada zaciągniętego kredytu, ani zadłużenia o charakterze ekonomicznym zbliżonym do kredytu, pożyczki lub poręczenia,
20. Wykonawca do oferty załączy projekt umowy kredytowej,
21. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych,
22. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych,
23. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani,

4.5.3.) Główny kod CPV: 66113000-5 - Usługi udzielania kredytu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1047691,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1063048,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1047691,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski SA Regionalne Centrum Korporacyjne w Białymstoku

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250007738

7.3.3) Ulica: Al. 1000 lecia Państwa polskiego 6

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-111

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1047691,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-12-29 do 2027-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.