Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00502887/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-22
- 2023/BZP 00509041/01 - Modyfikacja z dnia 2023-11-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 05.12.2023 r. do 15.04.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA UŚCIE GORLICKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892759
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 80
1.5.2.) Miejscowość: Uście Gorlickie
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-315
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@usciegorlickie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.usciegorlickie.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3273e60e-8863-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 05.12.2023 r. do 15.04.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3273e60e-8863-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00038889/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w Gminie Uście Gorlickie od 05.12.2023 r. do 15.04.2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00502887
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BPŚ.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 588092,59 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 1 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w miejscowościach Banica i Izby. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 270 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, chodnika wynosi 60 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 38888,88 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 2 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Brunary. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 155 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 34 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 22259,26 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 3 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych w miejscowości Czarna. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 40 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 25 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 8148,15 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 4 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w miejscowościach Śnietnica, Hańczowa, Ropki, Stawisza. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1235 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 165 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 161666,67 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 5 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w miejscowościach Kunkowa (Leszczyny), Nowica (Przysłup), Gładyszów. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1160 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 50 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 136296,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 6 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w miejscowościach Zdynia, Smerekowiec, Regietów, Kwiatoń, Uście Gorlickie (Oderne, Bielańskie). Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba km do zimowego utrzymania dróg wynosi 1000 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy usuwaniu zasp, odśnieżaniu parkingów wynosi 50 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 118518,52 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem części 7 zamówienia jest zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodnika w miejscowości Wysowa-Zdrój. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) odśnieżanie dróg gminnych, wewnętrznych, parkingów i chodników w Gminie Uście Gorlickie poprzez mechaniczne usuwanie na boki śniegu z jezdni i poboczy;2) zwalczanie śliskości dróg gminnych i wewnętrznych w Gminie Uście Gorlickie za pomocą sprzętu i materiału Wykonawcy, polegające na zapobieganiu i usuwaniu jej za pomocą posypywania na całej szerokości materiałem uszarstniającym.
Przez odśnieżanie i posypywanie 1 km drogi należy rozumieć odśnieżanie i posypywanie nawierzchni drogi o szerokości 3,0 mb do 5,0 mb na długości 1 km. Przewidywana liczba godzin pracy sprzętu przy odśnieżaniu i posypywaniu dróg, chodników i parkingów wynosi 650 h.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90600000-3 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane
90000000-7 - Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 102314,81 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 35186,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 35186,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 35186,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Sądelski - Handel Obwoźny Zwierzętami Rzeźnymi i Hodowlanymi
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 123047006
7.3.3) Ulica: 1
7.3.4) Miejscowość: Banica
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Marcin Sądelski - Handel Obwoźny Zwierzętami Rzeźnymi i Hodowlanymi
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 35186,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-09 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27270,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27270,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MEGA-MIX
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491947035
7.3.3) Ulica: Brunary 42
7.3.4) Miejscowość: Uście Gorlickie
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE TOKARZ JÓZEF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE TOKARZ JÓZEF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27270,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-09 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8720,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9666,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8720,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Gałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523635819
7.3.3) Ulica: Smerekowiec 10A
7.3.4) Miejscowość: Uście Gorlickie
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8720,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-14 do 2024-04-15Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172130,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 172130,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172130,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Maria Gałas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523635819
7.3.3) Ulica: Smerekowiec 10A
7.3.4) Miejscowość: Uście Gorlickie
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172130,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-09 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 129800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 129800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 129800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Pajdzik Czesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 490138279
7.3.3) Ulica: Smerekowiec 100
7.3.4) Miejscowość: Uście Gorlickie
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE, PAJDZIK CZESŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE, PAJDZIK CZESŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 129800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-09 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ewa Hyra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 120389670
7.3.3) Ulica: ZDYNIA 10
7.3.4) Miejscowość: Zdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 38-315
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-09 do 2024-04-158.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Przedmiotowe postępowanie w zakresie części 7 zamówienia zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 PZP, który stanowi, że zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty. W przedmiotowym postępowaniu na wskazaną część nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI UŚCIE GORLICKIE
więcej: przetargi UŚCIE GORLICKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach stanowiących własność i będących w zarządzie Gminy Miasto Włocławek w okresie od 01.05.2025 r. - 31.10.2025 r.".
- Wykonanie przeglądów i oczyszczenie separatorów i osadników zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich, zarządzanych przez Podlaski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Białymstoku z podziałem na 2 zadania.
- Bieżące utrzymanie i konserwacja fontann oraz obiektów wodnych na terenie miasta Dąbrowa Górnicza.
- Usługi porządkowe w lokalach i pomieszczeniach do nich przynależnych oraz opróżnianie wraków pozostawionych na terenie nieruchomości, stanowiących własność Gminy Wrocław
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ INTERNATU PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE ORAZ POMIESZCZEŃ BIUROWYCH ZARZĄDU ZASOBÓW MIESZKANIOWYCH MSWiA PRZY UL. CHEŁMSKIEJ 8A W WARSZAWIE
- Zapewnienie całodobowej ochrony zewnętrznych sieci i instalacji kanalizacji sanitarnej i deszczowej na terenie obiektów Młodzieżowego Centrum Sportu we Wrocławiu
więcej: Usługi odbioru ścieków, usuwania odpadów, czyszczenia/sprzątania i usługi ekologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.