Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00522148/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINNY OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KWIDZYNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002791402
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 27 lokal 4
1.5.2.) Miejscowość: Kwidzyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-500
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gopskwidzyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.gopskwidzyn.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1f9f62b9-8dda-11ee-9fb5-3edbb70f45bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f9f62b9-8dda-11ee-9fb5-3edbb70f45bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579487
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041869/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00522148
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GOPS.FA.V.261.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 744000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia sklasyfikowano według wspólnego słownika zamówień pod kodem CPV: 85000000-9 – usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej
85311100-3 - usługi opieki społecznej dla osób starszych;
85311200-4 - usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych.
2. Przedmiotem zamówienia jest „Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie”.
3. Usługi opiekuńcze świadczone będą na obszarze Gminy Wiejskiej Kwidzyn dla osób samotnych, które z powodu wieku, choroby lub innych przyczyn wymagają pomocy innych osób, a są jej pozbawieni. Usługi opiekuńcze świadczone będą również dla osób, które wymagają pomocy innych osób, a rodzina, a także wspólnie niezamieszkujący małżonek, wstępni, zstępni nie mogą takiej pomocy zapewnić.
4. Usługi opiekuńcze mogą być świadczone zarówno w dni robocze jak i w dni ustawowo wolne od pracy.
5. Szacunkowa średnia miesięczna liczba świadczeniobiorców wynosić będzie 25 osób.
6. Szacunkowa liczba godzin miesięcznie wynosić będzie 1.500.
7. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi opiekuńcze i faktyczna, miesięczna liczba godzin świadczenia usług będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług opiekuńczych (liczba osób i godzin może ulec zmniejszeniu lub zwiększeniu).
Zamawiający informuje, że liczba świadczeń w okresie ostatnich 3 lat kształtowała się na poziomie:
2020 rok 24.244 godzin,
2021 rok 25.366 godzin,
2022 rok 16.024 godzin.
8. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych:
-utrzymanie czystości w pomieszczeniach użytkowanych przez osobę korzystającą z pomocy oraz sprzętu sanitarnego i urządzeń sanitarnych,
- zapewnienie bezpiecznego otoczenia do poruszania się,
- utrzymanie w czystości naczyń stołowych, kuchennych i innego sprzętu gospodarstwa domowego użytkowanego przez osobę korzystającą z usług, dbanie o higienę żywności,
-pranie bielizny osobistej i lekkiej odzieży,
-pranie i zmianę bielizny pościelowej (pod warunkiem posiadania przez osobę objętą usługami pralki) lub zanoszenie bielizny do pralni, na koszt świadczeniobiorcy.
-prasowanie odzieży,
-zakup podstawowych artykułów spożywczych i gospodarstwa domowego oraz lekarstw, pomoc przy sporządzaniu listy zakupów, informowanie o cenach towarów,
-przygotowanie posiłków z uwzględnieniem diet (w tym co najmniej jednego gorącego posiłku dziennie),
-pomoc przy spożywaniu posiłków,
-palenie w piecu, przynoszenie węgla, wody,
-załatwianie spraw urzędowych, opłacanie rachunków, realizację recept oraz rzetelne i terminowe rozliczanie się z wydatkowanych środków finansowych,
2) opiekę higieniczną:
- mycie, czesanie i ubieranie, z uwzględnieniem problemów utrzymania higieny w załatwieniu potrzeb fizjologicznych,
- golenie,
- kąpanie,
- przesłanie łóżka,
- układanie chorego w łóżku, zmiana pozycji chorego w łóżku,
- zapobieganiu powstawaniu odleżyn,
3) zalecaną przez lekarza pielęgnację:
- podawanie leków, smarowanie, okłady, zamawianie wizyt lekarskich, wizyty lekarskie w przychodni, udział w zabiegach specjalistycznych,
4) zapewnienie w miarę możliwości kontaktów z otoczeniem:
- organizowanie spacerów, podtrzymywanie kontaktów ze środowiskiem,
- czytanie, prowadzenie rozmów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 36,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 36,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowo-Opiekuńcza "Pomocna Dłoń" Małgorzata Lemańczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191921803
7.3.3) Ulica: Plac Plebiscytowy 2
7.3.4) Miejscowość: Kwidzyn
7.3.5) Kod pocztowy: 82-500
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USłUGOWO-OPIEKUŃCZA "POMOCNA DŁOŃ" MAŁGORZATA LEMAŃCZYK
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USłUGOWO-OPIEKUŃCZA "POMOCNA DŁOŃ" MAŁGORZATA LEMAŃCZYK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 36,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-01-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z KWIDZYNA
- Świadczenie usług schronienia i wyżywienia osobom bezdomnym świadczeniobiorcom Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie
- Dostawa wyposażenia sal lekcyjnych w ramach Projektu: pn. "Każdy uczeń jest inny - edukacja włączająca w Mieście Kwidzyn"
- Świadczenie usług opiekuńczych dla świadczeniobiorców MOPS w Kwidzynie w miejscu ich zamieszkania
- Ochrona fizyczna osób i mienia Biblioteki Miejsko-Powiatowej w Kwidzynie przy ul. Kościuszki 54 (dawny budynek dworca PKP)
- "Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla świadczeniobiorców Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kwidzynie"
- Świadczenie usług pocztowych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Kwidzynie.
więcej: przetargi w Kwidzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania dla osób z zaburzeniami psychicznymi, klientów Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowrocławiu
- Zatrudnienie asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w ramach Programu "AOON" dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025. Zadanie realizowane w ramach FS.
- Świadczenie usług opiekuńczych dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Świebodzicach w miejscu zamieszkania klientów OPS w 2025 roku
- Świadczenie usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania - domu objętego pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Morzeszczynie
- Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi wykonywanych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Choceń w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.