Ogłoszenie z dnia 2023-12-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00574545/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Prowadzenie windykacji należności za przejazd bez uprawnień lub bez ważnego biletu pasażerów komunikacji miejskiej w Kielcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Transportu Miejskiego w Kielcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260196243
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Głowackiego 4
1.4.2.) Miejscowość: Kielce
1.4.3.) Kod pocztowy: 25-368
1.4.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.4.7.) Numer telefonu: 413431593
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ztm@ztm.kielce.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ztm.kielce.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579494
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-12-29
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00574545
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Od dnia 1 lipca 2024 r. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu, jeżeli w okresie od upływu terminu składania oferty do dnia 30 czerwca 2024 r. ceny towarów i usług użytych do realizacji umowy wzrosną co najmniej o 5%.
2. W celu zmiany wynagrodzenia Wykonawca powinien wystąpić ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego, który powinien zawierać:
1) propozycję wysokości zmiany wynagrodzenia,
2) wykaz towarów i usług zużytych na realizację zamówienia od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 30 czerwca 2024 r., wraz z podaniem ich cen według stanu na dzień upływu terminu składania ofert i na dzień 30 czerwca 2024 r.,
3) procentowe wyliczenie wzrostu cen towarów i usług, o których mowa w pkt 2.,
4) określenie udziału kosztów towarów i usług użytych do wykonania usługi w całkowitych kosztach usługi
3. Do wniosku powinny być załączone dowody zakupu towarów i usług, o których mowa w ust. 2 pkt 2 w okresie od upływu terminu składania ofert do dnia 30 czerwca 2024 r.
4. Wzrost wynagrodzenia nie może przekroczyć 4 % .
5. W przypadku gdy w trakcie obowiązywania niniejszej Umowy dojdzie do zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, której wysokość nie była znana Wykonawcy przed zawarciem umowy, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia, zgodnie z zasadami określonymi w ust. 2.
6. Wskazane powyżej zmiany mogą zostać wprowadzone jedynie w przypadku, jeżeli Strony Umowy zgodnie uznają, że zaszły wskazane okoliczności oraz wprowadzenie zmian jest konieczne i niezbędne dla prawidłowej realizacji zamówienia, przy czym zmiana wynagrodzenia może nastąpić jedynie po ustaleniu stanu faktycznego i prawnego oraz po zbadaniu dokumentów, które Wykonawca dostarczy w celu udowodnienia wpływu zmiany przepisów na wysokość należnego mu wynagrodzenia, pod warunkiem, iż Wykonawca wystąpi z wnioskiem o zmianę w ww. zakresie w terminie nie przekraczającym 30 dni od daty wejścia w życie przepisów zmieniających. Wynagrodzenie zostanie odpowiednio zwiększone o kwotę odpowiadającą wzrostowi udokumentowanych kosztów, o których mowa powyżej, od daty faktycznej zmiany kosztów wykonania. W celu realizacji powyższych postanowień Wykonawca powinien wystąpić ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego wskazując podstawy zmiany wynagrodzenia i jego wysokość, a w przypadku zmiany najniższego wynagrodzenia za pracę powinien załączyć wykaz pracowników, którym z tego tytułu Wykonawca zobowiązany jest zwiększyć wynagrodzenia, kwotę zwiększenia oraz szczegółowe jej wyliczenie.
Po zmianie:
1. Od dnia 1 lipca 2024 r. wynagrodzenie Wykonawcy może ulec zwiększeniu, jeżeli w okresie od upływu terminu składania oferty do dnia 30 czerwca 2024 r. ceny towarów i usług użytych do realizacji umowy wzrosną co najmniej o 5%.
2. W celu zmiany wynagrodzenia Wykonawca powinien wystąpić ze stosownym wnioskiem do Zamawiającego, który powinien zawierać:
1) propozycję wysokości zmiany wynagrodzenia,
2) wykaz towarów i usług zużytych na realizację zamówienia od dnia 1 stycznia 2024 r. do dnia 30 czerwca 2024 r., wraz z podaniem ich cen według stanu na dzień upływu terminu składania ofert i na dzień 30 czerwca 2024 r.,
3) procentowe wyliczenie wzrostu cen towarów i usług, o których mowa w pkt 2.,
4) określenie udziału kosztów towarów i usług użytych do wykonania usługi w całkowitych kosztach usługi
3. Do wniosku powinny być załączone dowody zakupu towarów i usług, o których mowa w ust. 2 pkt 2 w okresie od upływu terminu składania ofert do dnia 30 czerwca 2024 r.
4. Wzrost wynagrodzenia nie może przekroczyć 4 % .
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Zakup i dostawa artykułów kompresyjnych dla kończyn dolnych i górnych w standardowych rozmiarach oraz szytych na miarę dla Punktu Zaopatrzenia Ortopedycznego Zakładu Rehabilitacji ŚCO w Kielcach
- Usługa kompleksowa organizacja wydarzenia "Senior w plenerze".
- Zakup wraz z dostawą farmaceutyków scyntygraficznych - NanoSpect (Albumini Humani) dla Zakładu Medycyny Nuklearnej z Ośrodkiem PET ŚCO IZP.2411.46.2025.JM
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych dla Bloku Operacyjnego Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Dostawa artykułów promocyjnych ADP.2301.23.2025
- Dostawa środków ochrony osobistej na potrzeby CM Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
więcej: przetargi w Kielcach »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.