eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TeresinZakup i dostawa wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Teresin



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Teresin

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA TERESIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750148532

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ZIELONA 20

1.5.2.) Miejscowość: Teresin

1.5.3.) Kod pocztowy: 96-515

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL926 - Żyrardowski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 46 864 25 39

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@teresin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://josephine.proebiz.com/pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Teresin

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94c11230-982f-11ee-ba3b-4e891c384685

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027606/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby UG Teresin w ramach programu wsparcia pn. Program wsparcia adm. jst wchodzących w skład obszaru otoczenia CPK

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00547761

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.042.15.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia, sprzętu teleinformatycznego i oprogramowania na potrzeby Urzędu Gminy Teresin w ramach programu wsparcia pn. „Program wsparcia administracji jednostek samorządu terytorialnego wchodzących w skład obszaru otoczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego”.
2. Zakres zamówienia obejmuje zakup oraz dostawę do Urzędu Gminy Teresin przy ul. Zielonej 20, 96-515 Teresin, n/w elementów zamówienia:
1) drukarkę wielkoformatową ze skanerem – 1 szt.
2) Zestaw tuszy do drukarki wielkoformatowej – 1 szt.
3) Papier w rolce – 1 szt.
4) Laptop do obsługi aplikacji GIS – 2 szt.
5) Laptop do obsługi aplikacji biurowych – 1 szt.
6) Monitor interaktywny z podstawą – 2 szt.
7) Komputer OPS do obsługi monitora interaktywnego – 2 szt.
8) Oprogramowanie OCR i do pracy z plikami PDF – 5 szt.
9) Komputer stacjonarny – 17 szt.
10) Monitor do stacji roboczej – 16 szt.
11) Monitor panoramiczny do stacji roboczej – 1 szt.
12) Zasilacz UPS – 13 szt.
13) Oprogramowanie biurowe – 20 szt.
14) Mysz bezprzewodowa – 4 szt.
15) Kamera internetowa – 2 szt.
16) Słuchawki – 2 szt.
17) Serwer 45 User CAL – 1 szt.
18) Dysk do serwera – 6 szt.
19) Pamięć przenośna 256 GB – 10 szt.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 5 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48620000-0 - Systemy operacyjne

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220451,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243490,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220451,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ewelina Polcyn działająca na rzecz Wykonawców na podstawie pełnomocnictwa z dnia 24.07.2023 r.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jakub Mroczkowski i Bartłomiej Mroczkowski, wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą pod firmą AT Computers S.C. Jakub Mroczkowski, Bartłomiej Mroczkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 361613846

7.3.3) Ulica: ul. Kostrzewskiego 16

7.3.4) Miejscowość: Pobiedziska

7.3.5) Kod pocztowy: 62-010

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220451,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.