Og³oszenie z dnia 2023-12-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00009972/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w postaci oleju napêdowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Stare Miasto-Park Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180054074
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: 874
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Wierzawice
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@sm-park.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.sm-park.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa paliw p³ynnych w postaci oleju napêdowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-3f55180c-a572-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00579517
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-12-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f55180c-a572-11ee-948d-82b0c04ef8503.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f55180c-a572-11ee-948d-82b0c04ef850
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 27.1 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119
z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
27.2 Administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu jest Stare Miasto-Park Sp. z o.o. Wierzawice 874 , 37-300 Le¿ajsk, nr tel. 017 242 00 78, adres email: sm-park@sm-park.pl;
27.3 Z Inspektorem Ochrony Danych mo¿na siê skontaktowaæ poprzez e-mail inspektordanych@sm-park.pl lub pisemnie na adres Administratora;
27.4 Dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z przedmiotowym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
27.5 Odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 uPzp;
27.6 Dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 uPzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
27.7 Obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach uPzp, zwi±zanym z udzia³em
w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
27.8 W odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
27.9 Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do swoich danych osobowych;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego czy te¿ zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub
z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego UE lub pañstwa cz³onkowskiego;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
27.11 Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu (wykonawcy) obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 27.10 Wykonawcy nie przys³uguje:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: SMP/UZP/UK/2023/5
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pod adresem: Giedlarowa 778B , 37-300 Le¿ajsk, ni¿ej wymienionych ilo¶ci i rodzajów paliw p³ynnych: dostawa oleju napêdowego ON B0 w ilo¶ci do 113 000 litrów (s³ownie: sto trzyna¶cie tysiêcy litrów), o jako¶ci zgodnej z norm± PN-EN 590-A1:2017-06
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie nastêpuj±ce kryteria:
19.1.1 Cena (waga 60%)
Kryterium – „cena” – poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za cenê w skali 0-60 obliczone wed³ug wzoru:
Najni¿sza cena ofertowa brutto za ca³o¶æ zadania
Pc = ------------------------------------------------------------ x 60
Cena badana brutto za ca³o¶æ zadania
Pc – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
19.1.2 Opust (waga 40%) (wyra¿ony w % i do dwóch miejsc po przecinku) do zaproponowanej ceny brutto obowi±zuj±cy w czasie trwania umowy. Poszczególnym ofertom zostan± przyznane punkty za opust, obliczone wed³ug wzoru:
Opust badany
Po = ------------------------- x 40
Najwy¿szy opust
Po – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „opust”
Wykonawca, który zaproponuje najkorzystniejszy opust cenowy otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów tj. 40 pkt.
19.1.3 £±czna ocena oferty:
P = Pc + Po
P – sumaryczna ilo¶æ punktów
Pc – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „cena”
Po – ilo¶æ punktów przyznanych Wykonawcy dla kryterium „opust”
Suma punktów uzyskanych za wszystkie kryteria oceny stanowiæ bêdzie koñcow± ocenê danej oferty.
19.2 Zamawiaj±cy udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwy¿sz± liczbê punktów w ³±cznej ocenie ofert. Oferta w ³±cznej ocenie oferty mo¿e uzyskaæ maksymalnie 100 pkt.
19.3 Zamawiaj±cy zastosuje zaokr±glanie wyników oceny do dwóch miejsc po przecinku. Gdyby wyniki dwóch lub wiêkszej liczby ofert okaza³y siê takie same, zamawiaj±cy nie zastosuje zaokr±gleñ, chyba ¿e dzia³anie takie nie bêdzie mog³o przynie¶æ zró¿nicowania wyników.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Opust
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:23.2.2 uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca posiada³ wa¿n± w okresie realizacji zamówienia koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi wydan± zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz.U. z 2022 r. poz. 1385 ze zm.).
23.2.4 zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
23.2.4.1 dysponuje lub bêdzie dysponowa³:
- pojazdem sprawnym technicznie i dopuszczonym do przewozu substancji niebezpiecznych ¶rodkami transportu do dostarczania paliwa sekcjami 2000 l, 3000 l 5000 l,
- pracownikami posiadaj±cymi uprawnienia do pracy z substancjami niebezpiecznymi (Kierowcy) i inne do¶wiadczone przy dystrybucji paliw osoby
23.2.4.2 posiada lub bêdzie posiada³ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej (OC) w trakcie trwania umowy.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych, aktualnych na dzieñ z³o¿enia:
24.3.1 o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z pó¼n. zm.) z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 4,
24.3.2 odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów (w formularzu oferty) oraz z zastrze¿eniem:
A. je¿eli w imieniu wykonawcy dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa powy¿ej, Zamawiaj±cy ¿±da od Wykonawcy pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy,
B. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia nale¿y do oferty za³±czyæ pe³nomocnictwo lub inny dokument ustanawiaj±cy pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
25.1 Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca przed up³ywem terminu sk³adania ofert zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 5.000,00 z³ (s³ownie: piêæ tysiêcy z³otych).25.2 Wadium nale¿y wnie¶æ w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 uPzp, tj.:
25.2.1 pieni±dzu;
25.2.2 gwarancjach bankowych;
25.2.3 gwarancjach ubezpieczeniowych;
25.2.4 porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz.U. z 2020 r. poz. 299).
25.3 Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymaæ nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 uPzp.
Wadium w pieni±dzu nale¿y tytu³em „Wadium - Zagospodarowanie odpadów o kodzie 200307” przelaæ na konto Zamawiaj±cego:
Bank Pekao
11 1240 1792 1111 0010 3998 8936
25.4 W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu za termin wp³yniêcia wadium uznaje siê termin jego ,,wniesienia”. Przez ,,wniesienie” rozumie siê uznanie kwoty wadium przez rachunek Zamawiaj±cego. Wadium wnoszone w pieni±dzu powinno fizycznie znajdowaæ siê na koncie Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert pod rygorem odrzucenia oferty.
25.5 W przypadku wadium wnoszonego w formie gwarancji lub porêczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
25.6 Wadium wniesione w formie innej ni¿ pieniê¿na musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:
odpowiadaæ co do warto¶ci wysoko¶ci wadium okre¶lonej w niniejszej SWZ,
musi odpowiadaæ co do terminu wa¿no¶ci terminowi zwi±zania ofert± okre¶lonemu w niniejszej SWZ,
zawieraæ w swej tre¶ci okoliczno¶ci zgodne z art. 98 ust. 6 uPzp, w których gwarant (porêczyciel) wyp³aci kwotê wadium Zamawiaj±cemu, wraz z klauzul± mówi±c±, ¿e wyp³ata nast±pi na pierwsze ¿±danie Zamawiaj±cego bez protestu gwaranta (porêczyciela).
UWAGA! Pozosta³e informacje dotycz±ce wadium s± opisane w SWZ w pkt 25
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-01-08 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-01-08 10:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-02-05
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup paliw p³ynnych i gazowych
- Zakup paliwa na potrzeby Gminy Rusinów
- ZAKUP WRAZ Z DOSTAW¡ OLEJU NAPÊDOWEGO
- Zakup paliwa p³ynnego
- "Zakup i dostawa oleju napêdowego w ilo¶ci 150 000,00 litrów dla Powiatowego Zak³adu Transportu w Opatowie"
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego dla Komendy Powiatowej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w Brzegu oraz zakup benzyny bezo³owiowej.
wiêcej: Olej napêdowy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.