eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlembówDowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych



Ogłoszenie z dnia 2023-12-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klembów

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy w Klembowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668150

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gen. Franciszka Żymirskiego 38

1.5.2.) Miejscowość: Klembów

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-205

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: (29) 753-88-00

1.5.8.) Numer faksu: (29) 777-90-85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@klembow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.klembow.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63dd4a29-8abe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63dd4a29-8abe-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00579585

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-12-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00027389/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00513432

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 285186,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III.1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn.: Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych.
III.2. Zakres realizacji przedmiotu zamówienia:
Przedmiotowe zamówienie obejmuje następujące zadania:
1) Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych znajdujących się w Warszawie;
2) Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych znajdujących się na terenie powiatu wołomińskiego (tj. Radzymin, Wołomin, Ostrówek, Kozły).

Przedmiotem niniejszego zamówienia jest bezpieczny i punktualny dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych wraz z ich odwozem, w okresie 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r.
Przewóz o którym mowa powyżej dotyczy wszystkich dni nauki szkolnej, w których odbywać się będą zajęcia dydaktyczne, opiekuńcze i wychowawcze.
Szczegółowy wykaz miejsc dowozu i odwozu zostanie zamieszczony w harmonogramie, jako załącznik do zawartej umowy z Wykonawcą.
Wykonawca jest zobowiązany do zorganizowania przewozu w taki sposób, aby wszyscy dowożeni uczniowie mogli rozpocząć zajęcia nie później niż o godz. 8:45 każdego dnia.
Liczba dowożonych uczniów obejmuje – łącznie 19 osób (zgodnie z listą dzieci korzystających z transportu gminnego do Szkół Specjalnych w roku szkolnym 2023/2024). Przedmiotowa lista stanowi załącznik nr 11 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Zamawiający informuje, iż liczba dowożonych uczniów względem ww. listy może ulec zmianie.
Szacowana liczba dni dowozu oraz odwozu obejmuje - 180 dni.

Zakres świadczonej usługi w szczególności będzie obejmował:
a) odbiór dzieci z domu (miejsca zamieszkania) – dokładne dane adresowe Zamawiający udostępni Wykonawcy najpóźniej w dniu podpisania umowy;
b) dowóz dzieci do szkół – szczegółowe dane jednostek oświatowych zostaną zamieszczone w harmonogramie, jako załącznik do zawartej z Wykonawcą umowy;
c) odbiór dzieci ze szkół po skończonych zajęciach i dowóz do domu (miejsca zamieszkania).

Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia opieki nad uczniami w czasie dowozu i w drodze powrotnej oraz do zachowania szczególnego bezpieczeństwa w czasie przewozu podczas wykonywania zleconej usługi.
Wykonawca podczas świadczenia każdego przewozu zobowiązany jest zapewnić uczniom dodatkowo (tj. poza kierowcą) - opiekuna. Funkcję opiekuna może sprawować wyłącznie osoba pełnoletnia.

Osoba pełniąca funkcję opiekuna będzie zobowiązana w szczególności do:
a) zapewnienia bezpieczeństwa w trakcie przewozu dzieci z niepełnosprawnościami;
b) zapewnienia bezpiecznego wsiadania do pojazdu oraz wysiadania z pojazdu dzieci z niepełnosprawnościami;
c) doprowadzenia i przyprowadzenia z pojazdu do szkoły każdego dziecka.

Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.
W czasie dowozu do szkoły lub miejsca zamieszkania w pojeździe mogą przebywać jedynie uczniowie, opiekunowie oraz osoby upoważnione do kontroli przewozu.
W trakcie trwania ferii, świąt lub innych dni wyznaczonych przez dyrekcje jednostek oświatowych jako wolne od zajęć, przewozy nie będą się odbywały.

Pozostały zakres i warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały szczegółowo określone w Projektowanych Postanowieniach Umowy, które stanowią załącznik nr 7 do Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269438,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 351864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 269438,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANS-TOM Tomasz Zieliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5361695032

7.3.3) Ulica: Dworcowa 4

7.3.4) Miejscowość: Nieporęt

7.3.5) Kod pocztowy: 05-126

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-12-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 269438,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamówienie realizowane będzie: 12 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia (od dnia zawarcia umowy), jednak nie wcześniej niż od dnia 01.01.2024 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.