Ogłoszenie z dnia 2024-11-05
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00554251/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu nr 2
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasto Kowal
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866784
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piwna 24
1.5.2.) Miejscowość: Kowal
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-820
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@kowal.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kowal.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb6b33ef-ffef-4eec-884e-af2eb5b424dc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu nr 22.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb6b33ef-ffef-4eec-884e-af2eb5b424dc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00579822
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-05
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013548/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00554251
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.14.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 km do km 0+459 w Kowalu.
Zakres prac obejmuje:
- frezowanie istniejącej nawierzchni bitumicznej do gr. 4 cm,
- ułożenie warstwy ścieralnej na istniejącą podbudowę z betonu asfaltowego AC 11S gr. 5 cm,
- budowa chodników z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze jasno-szarym,
- budowa zjazdów z kostki betonowej grubości 8 cm w kolorze grafitowym,
- budowa miejsc postojowych z kostki betonowej grubości 8cm w kolorze grafitowym,
- budowa wyniesionego skrzyżowania z klinkierowej cegły brukowej w kolorze czerwonym gr. 6.2 cm,
- miejscowa wymiana pełnej konstrukcji z nawierzchnią z betonu asfaltowego AC 11S gr. 4 cm,
- miejscowa wymiana pełnej konstrukcji z nawierzchnią z klinkierowej cegły brukowej w kolorze czerwonym gr. 6.2 cm,
- regulacja wysokościowa istniejącej nawierzchni z kostki brukowej,
- humus z obsianiem trawą gr. 10 cm,
- ułożenie opornika betonowego 12x25 wtopionego na ławie betonowej z C 12/15 z oporem,
- ułożenie krawężnika betonowego 15x22 wyniesionego na 2 cm względem nawierzchni na ławie betonowej z C 12/15,
- ułożenie krawężnika betonowego 15x30 wyniesionego na 12 cm względem nawierzchni na ławie betonowej z C 12/15 z oporem,
- ułożenie krawężnika betonowego 15x30 wyniesionego na 6 cm względem nawierzchni na ławie betonowej z C 12/15 z oporem,
- ułożenie obrzeża betonowego 8x30 na ławie betonowej z C 12/15 z oporem,
- wymiana kompletnych wpustów wraz z korektą lokalizacyjną,
- wymiana studni kanalizacji sanitarnej w zakresie :właz żeliwny, pierścień wyrównujący, płyta pokrywowa, 1x krąg betonowy,
- wymiana studni telekomunikacyjnej,
wymiana pokrywy komory wraz z regulacją wysokościową (pod nawierzchnią chodnika),
- organizacja ruchu,
- roboty wykończeniowe, inwentaryzacja powykonawcza.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: opis przedmiotu zamówienia - dokumentacja techniczna, tj. projekty budowlane, kosztorysy ofertowe, STWiORB stanowiące załącznik nr 1 do SWZ. Szczegółowy wykaz obowiązków wykonawcy określony został w projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
3. Zastosowane w specyfikacji bądź w jej załącznikach określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem „lub równoważny” pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach.
4. Jeżeli dokumentacja stanowiąca opis przedmiotu zamówienia wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - zamawiający, zgodnie z ustawą Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
5. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określone zostały w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia, stanowiących załącznik nr 7 do SWZ.
6. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane na okres nie krótszy niż 3 (trzy) lata licząc od dnia odbioru końcowego. Zamawiający wymaga, aby okres rękojmi za wady był równy okresowi udzielonej gwarancji jakości. Rzeczywisty okres gwarancji jakości i rękojmi za wady (nie krótszy niż 3 lata) zostanie ustalony na podstawie zobowiązania Wykonawcy zawartego w ofercie.
7. Zamawiający wymaga wykonania robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia zgodnie z opisem stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ, a także z obowiązującymi przepisami i zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zobowiązany będzie także do usunięcia wszystkich wad w przedmiocie zamówienia w okresie rękojmi i gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Art. 255 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej ofertyUzasadnienie faktyczne:
Burmistrz Miasta Kowal informuje, że postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie podstawowym bez możliwości negocjacji na "Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu postępowanie nr 2" zostało unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający dla przedmiotowego zadania przeznaczył środki finansowe w kwocie 961.000,00 zł brutto, co zostało również podane do publicznej wiadomości przed otwarciem ofert w dniu 5 listopada 2024 r., natomiast najniższa cena ofert opiewa na kwotę 1.180.800,00 zł brutto. Dodatkowo Zmawiający nie ma podstaw do skorzystania
z możliwości zwiększenia kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny obecnie najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI KOWAL
- Odbiór i zagospodarowanie miejskich odpadów z terenu Miasta Kowal w 2025 roku
- Przebudowa drogi gminnej ul. Piwnej od km 0+000 do km 0+459 w Kowalu postępowanie nr 3
więcej: przetargi KOWAL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa utwardzonych alejek na cmentarzach w Suszu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.